Spring naar bijdragen

maandag 11 augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Blondie,

Die onrust heeft dat te maken met het weer aan het werk moeten ??

Hier nog helemaal niet geslapen. Pfff ik kijk uit naar dinsdag: afspraak met mijn therapeut. Even wat zaken op een rijtje zetten.

Dochterlief was ook al wakker, grieperig.

Gelukkig is desfeer tussen ons sterk verbeterd, dus we kunnen goed samen zijn.

Ik ga zo even poberen om te slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onrust heeft inderdaad te maken met weer moeten werken.

Zit momenteel in de opbouw na burn-out.

Bedoeling is dus dat ik mijn uren weer opbouw zonder druk en/of verantwoordelijkheid voorlopig.

Vandaag zou ik 5 uur inzetbaar zijn, echter kreeg ik vrijdagmiddag te horen dat ik een volledige dienst alleen sta (met dus ook de volledige verantwoordelijkheid)

Boos geweest op mijzelf dat ik vrijdag niet gelijk mijn grote mond open heb getrokken, maar ook teleurgesteld dat er geen rekening wordt gehouden met de adviezen van de bedrijfsarts.

Afijn, duik zo de doesj maar in.

Probeer inderdaad toch nog wat van je rust te pakken straks kastanje!

En dat het maar snel dinsdag mag zijn

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen hier nog een slecht slapend persoon, geen idee waarom, Blondie jammer dat de start na de vakantie hectisch is maar nu sta je direct weer op scherp hoop ik als het weer voorkomt.

kastanje weer haar bed in...

het lijkt wel herfst buiten, heb ook al weer een ochtendjas aan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Blondie pas op jezelf en ga niet over je grenzen heen. Laat anderen ook niet over jouw grenzen heengaan. Het advies van een bedrijfsarts moet toch opgevolgd worden. Jammer dat je niet meteen van je afgebeten hebt.

 

Iedereen een mooie dag. En voor ieder geldt: Pas op jezelf!!

 

Hanneke :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Blondie...balen dat het op het moment van overschrijden zelf zo moeilijk is om je mond open te doen he? Herkenbaar :)

En toch, nu ben je idd stuk alerter als het weer voorkomt. Leg je get vandaag wel bij leidinggevende en bedr.arts neer?

Vervelend voor slechte slapers trouwens..aanrader is het boek "vermoeidheid als emotie"

Ik ga opstarten hier, volle dag maar toch een rustig gevoel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge...hier heerlijk geslapen..lig ook weer in mijn eigen nestje...reis was vermoeiend

Blondie...en jij was nog wel teleurgesteld in bedrijfsarts met uitspraak rustig opbouwen

Toch het aangeven van je kunnen is wel een belangrijk van het proces...dat je niks hebt gezegd...is ook weer werken aan jezelf

Jezelf voorbij lopen is zo makkelijk

Dat plannng geen rekening met je houd of fouten maakt...dat gebeurd bij jou ...bij mij..het zij zo.

Gaat erom hoe gaan we hier mee om..op rustige manier zonder dat we er tegen aan lopen te hikken

Weet nog van mezelf dat ik op planning keek 2 weken geleden..moest ook iets doen waar ik nog niet aan toe was...voelde niet goed

Ben direct naar teamleider gelopen..of er fout gemaakt was planning...met tranen in de ogen

Was idd fout...toch door aan tegeven...word de ander ook weer allert

En het sterkt jezelf voor de volgende keer om toch weer aan tegeven hoever je bent...

Tenminste het sterkt mij om aan tegeven..en hoe moeilijk sommige dingen nog zijn....ook nog zo dubbel...gevoelens

bewerkt door huttula
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Wel goed geslapen, maar erg kort.

kregen gisterenavond toch nog een hoosbui over ons heen, gelukkig geen schade. Dat was elders wel anders.

ik ken het gevoel van weer moeten werken, meestal na 1 dag weer in het ritme. Maar sterkte toegewenst aan hen die weer moeten beginnen enne de bedrijfarts heeft volgens mij toch het laatste woord.

ik mag nu als net gepensioneerde vanaf de zijlijn toekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen. :)

Blondie probeer het toch rustigaan te blijven doen ook al zal dat moeilijk zijn. Gelijk al weer alle verantwoording hebben kan weer een hele hoop stres opleveren. Je hebt niet voor niets een burn out gehad.

 

Hé die Hut. :lol::lips:

 

Kastanje wat fijn dat het weer beter gaat met je dochter. Geeft altijd een stukje rust. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das mooi Hut, koffie en thee zijn inmiddels klaar. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-88924300-1387265240_thumb.jpg
 
Hoop dat Kastanje inmiddels lekker ligt te pitten en dan Blondie toch met plezier kan werken vandaag. 
 
En ik zie Ietje volgens mij ..... 
Hoe issie Ietje? 
Nog veel last van Bertha gehad? 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist verrast door mijn dochter: een lekker ontbijt op bed. Warme croissantjes, gekookt ei, kop koffie. Ze was er speciaal al voor naar de winkel gewest. Wat een schat is het foch. Ik ben zeer ontroert. Lief kaartje erbij.

Ik zal niet alles op krijgen, want mijn darmen zijn nog steeds heel onrustig. Maar zal er vol van genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...