plof Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 (bewerkt) . 30 oktober 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Goedemorgen, Het is echt al langer donker 's morgens. Jammer. Maar ja, zo is het hier. Ik kan helaas geen koffie zetten zoals Yvonne. Dus daar is het even op wachten. Iedereen een heel mooie dag. En ja die schappen bij de supermarkt. Ze blijven verleidelijk he. Hoewel ik daar tegenwoordig geen last meer van heb. Maar ik ben me er altijd van bewust als ik er langs loop. Het gaat nooit ongemerkt aan me voorbij. Heb het goed. Ik ga denk ik zo naar het klooster. Er is dienst en ik ben de hele week nog niet naar zo'n dienst geweest Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Goedemorgen, Beetje grauw en grijs buiten. Plan om naar landgoed te gaan om nog een paar m2 te spitten, maar blaren op mijn handen van gisteren houden mij tegen. Dan straks maar naar de markt. Kids beloofd dat we vandaag als afsluiting van mijn vakantie wat leuks gaan doen. Ik heb nog geen idee wat. Iemand een idee wat te doen met 2 pubers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Goedemorgen Hier ook motregen, niks aan Weet niet waar jouw kids van houden Blondie, Denk ook niet dat het goed weer is voor buitenactiviteit. In ieder geval veel plezier. Ik wens iedereen een goede dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Goedemorgen, Eerste weekend op het dagpact voor mij. Ben blij. Hier schijnt de zon nog altijd even hard. Weekendgroet van Yj Dagpact : Gipsy Blondie Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Welkom Plofkip hier. Ik reageer niet op alle draadjes uitzonderlijk van mensen hier, onbegonnen werk. Wens je heel veel succes. Goed bezig Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 (bewerkt) Goedemorgen! Ook jij plofkip! Net pas gisteren bijgelezen..nu weer hier om me aan te melden. Gister ook goed gegaan weer. Heel fijn; meiden zijn na week logeren weer thuis. Het was me veel te stil! Na het weekend gaan ze weer uit logeren, gelukkig in de buurt, bij mijn ouders. Die hebben een mooi huisje op een camping..echt vakantie dus voor meiden! Ik kan mooi na het werk even langs dan gelukkig Dagpact Gipsy Blondie Yogajuf Vol 9 augustus 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Goedemorgen frummers. Beetje laat , maar toch: koffie en thee Plofkip welkom. Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben en steun kunt ervaren hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Het schijnt vanmiddag weer schitterend weer te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Thnx voor het meedenken. Bios wordt het, nu nog uitvechten welke film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Goeie morgen mensen. Welkom Pl.kip ik hoop dat je veel hebt aan het forum. W.b. het lopen in de drankgangen. Das in het begin moeilijk maar als je eenmaal besloten hebt niet meer te drinken wordt het moeilijk hebben in die gangen, minder. De drank zit nog teveel in je systeem. Maar het wordt echt minder hoor, als je maar niet drinkt. Bij mij kan er gewoon drank in huis zijn zonder dat ik er naar toe getrokken wordt. Ik zie het niet meer staan. Ook in de winkels. Het is gewoon een product dat ik niet nodig heb, net zo goed als ik andere dingen nooit nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Goedemorgen allen, ik meld me ook aan voor het dagpact. prima geslapen, ongelooflijk zeker 9 uur en dat zonder middellen. moet alleen niet de hele tijd aan alc proberen te denken. Niet dat ik het nodig wil maar juist dat ik het niet meer doe. verder is het hier grijs en het miezert. Ik lees ook niet alles maar gisteren las ik wat over stoppen met roken, heb ik ook gedaan na 50 jaar met hulp huisarts en medicatie. Is wel gelukt en ik heb nu een electronische sigaret, zo,n navulbare. Gebruik geen nicotine en het helpt mij want ik rook al een jaar niet meer. Ging het maar zo gemakkelijk met alcohol. maar ge noeg, maak er een mooie dag van allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Tja Nikky je schrijft dat je niet de hele tijd aan de alc. moet denken, maar misschien zou je kunnen proberen om die gedachte gewoon te accepteren. Ze zijn er en je kan jezelf niet dwingen er niet aan te denken. Het zit in je systeem. Maar accepteren en dan weer verder gaan met andere dingen helpt vaak beter. Er niet tegen vechten want dan ben je er nog steeds teveel mee bezig. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 goeiemorgen frummers hier redelijk weer en ik mag met mijn zus een dagje naar de sauna. speciaal mijn kamer een beetje opgeruimd d.w.z. alles van mijn salontafel in een mandje geschoven om later te sorteren en af te werken. Instant-cleaning heet dat hier. Merk wel dat ik me erop begin te verheugen dat dochter per 1 sept. verhuist en ik eindelijk eens de grote schoonmaak aan kan gaan pakken en weer heel veel weg ga doen. De boel slibt weer langzaam maar zeker dicht en ik heb ruimte nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 dat vechten doen we meer tegen onszelf dan tegen alcohol of wat anders. het is iets binnenin ons dat aandacht vraagt niet iets buiten ons wat we als afleiding gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Goedemorgen langslapers Veel plezier Ladyjane, geen strandweer he, dus dan maar goed alternatief. Nog weer wilde plannen vandaag bol? Hier al druk aan sjouwen geweest met oude kranten bij de weg te zetten in de regen en hond steekt alleen maar poot uit om te zeiken. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Mogge frummers, Jane, ik zit in dezelfde situatie. Zoon gaat 1-9 de deur uit. Wat een vrijheid staat ons te wachten :-) En daarbij ga ik zelf ook nog verhuizen. Blondie,ik zou gisteren bbqen. Voor de laatste keer buiten in mijn tuin met de kids. En toen ging het regenen.......... Niettemin hebben we het reuzegezellig gehad. Vlees in de grillpan en in de huiskamer eten. Ik wens je veel plezier. Ik moet er vandoor mensen. Fijne dag en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Hoi ProudMary, moet je veel doen voor verhuizing. Denk dat je kleiner gaat wonen of vergis ik me, Veel sterkte ermee, maar gun je alle geluk straks in je nieuwe woning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 (bewerkt) Jane nog ff doorbijten tot september. Tis wat met die kinderen hé? Moghu Sugartje. :) Nou ik wil dadelijk eerst boodschappen gaan doen en daarna moet ik aan mijn trap gaan beginnen. Merk wel dat de dagen weer korter worden. Wat sombertjes dus maar gauw de led-lamp afgestoft en gebruikt. Dat is meestal in augustus. Voel me dan wat depri worden en vanochtend geen zin om m´n bed uit te komen. Maar over een dag of twee, na het gebruik van die lamp, ben ik weer de ouwe. Dag dag Mary. 9 augustus 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Goedemorgen Nieuwelingen, sterkte in het Niet drinken, het wordt makkelijker als je maar niet drinkt, één is teveel en honderd te weinig, 5 uur zogenaamd plezier en 19 uur ellende!! Hier plenst het, helemaal niet meer gewend, het lijkt wel herfst in één keer. Toch stap ik vanmiddag in mijn camper om een paar daagjes rond te toeren. Hondje mee, wie doet me wat. DagpactGipsyBlondieYogajufVol Wimmelt Carpe diem! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Een gewone ledlamp bolletje, helpt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Goeie morgen Wimmelt, Nou het is een led-lamp speciaal tegen najaars en winterdips. Dat dingetje doet al jaren wonderen. Vroeger vocht ik me echt de winter door. Vreselijk was dat, en het ergste, ik maar zoeken wat ik nou verkeerd deed waardoor ik in een fikse dip kwam. Nu heb ik dat lampje zo´n jaar of 5 en kom fluitend de winter door. Goh lekker joh zo´n camper. Je huis mee en ook nog eens lekker weg met je hondje. Genieten joh. Jammer dat het weer niet mee zit. Maar hier is een . Neem die maar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Veel plezier Wimmelt, hoop dat je goede weer opzoekt en niet teveel last hebt van Bertha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Hoi, heb lang getwijfeld of ik het hier op forum wilde melden, sommigen weten het al via facebook. Binnenkort begint opname en daarna ook vervolgtraject. Probleem is dat ik mijn hondje nergens kwijt kan, al klinkt dat ook weer zo raar. Ik heb afgelopen week met diverse mensen geprobeerd iets te regelen en hij kan wel ergens terecht, maar weet niet waar en krijg ik ook niet te weten. Nu heb ik hiermee niet de bedoeling om hem ergens te stallen en dan terug te krijgen. Mijn bedoeling is dat ik hem en misschien 1 van jullie hiermee een plezier kan doen. Ik realiseer me dat het voor mij goed zal zijn om afstand van hem te doen, hoe moeilijk het ook zal zijn. Pfff, Dus mocht er iemand zijn die behoefte/belang heeft bij hondje van bijna 5 jaar dan kan je bij mij terecht. Aub geen reacties dat het zo erg is voor me, begrijp ik ook wel en helpt niks. Mag altijd reactie via pb en ik red me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2014 Dank je wel bolletje, goh ga ook op zoek naar zo'n lamp, ik heb ook snel last van weinig licht, merkte het idd vanochtend ook. Door de regen wind en droogte vallen hier de blaadjes van de bomen. Ineens slaat dat gevoel weer toe. Maar de zomer duurt nog wel even, het lijkt herfst maar dat is het niet. Volgende week wordt hier een houtkachel geinstalleerd, lijkt me toch stiekum ook wel weer gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden