Spring naar bijdragen

Maandag 4 augustus 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

Maandag alweer. 

Een nieuwe week. 

Het heeft hier eindelijk geregend, niet veel, want onder de boom en onder de grotere planten is het nog helemaal droog. 

Maar het is is wel lekker opgefrist. 

Nu eerst even koffie en thee zetten.

post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png

En een blommetje voor Jane.
Want vijf jaar, das niet niks, das zeker niet niks. 
Das een hele hoop dagen lekker fris wakker worden, meer energie, meer.... enfin, dat kan Jane beter vertellen dus. 
Jane, van harte meis. 

post-1140-0-30989400-1400997028_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, yes, eindelijk regen, mn gras was al ongeveer geel/bruin...

Korte draad gister wel mooi, alleen het allerlaatste bericht kan ik niet duiden...

Toch benieuwd wat Jane vandaag gaat doen als ze niet naar het strand kan...

Nu een kop koffie van Yvonne en de krant, heerlijk gezapig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers, :)

Jane, altijd een groot voorbeeld geweest voor mij. Knap hoor 5 jaar. Daar kan je trots op zijn. :rose::lips:

Zo vandaag sinds lange tijd weer eens dienst. Hoop dat ze me nu wel komen halen want er verandert altijd een hele hoop bij ons en dadelijk kan ik het niet meer bijhouden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Jane  :rose:  :musicnote:  :lips:  :heart:  :rose:  :rose:  :rose: 

Straks ga ik naar het klooster voor mijn vrijwilligerswerk. Ik denk dat ik met de auto ga want er kan hier nog een bui vallen met onweer. Het heeft hier gisteren behoorlijk geregend en geonweerd. Wel lekker. De buien komen hier iedere keer precies op tijd en toch ook niet teveel.

Iedereen een fijne dag en sterkte voor wie het nodig mocht hebben.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, van harte!

Wat geweldig goed, 5 jaar.

Agnieta, van harte!

5 maanden, sterk!

Ik werd gisteravond om ongeveer half 9 gevraagd door de buren voor een bakkie.

Gevolg: tot half 3 wakker gelegen.

Niet meer doen: zo laat koffie drinken.

Fijne dag en sterkte voor wie het nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Goedzo Agnieta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dagpact :
Blondie
Gipsy

Wimmelt.

zo weer sporten. Eindelijk een beetje regen hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterk inderdaad, fruitvlieg.

Sterk dat je herkend, erkend en actie onderneemt.

Menigeen die de kop in het zand steekt en op dezelfde weg verder aanklooit.

Dezelfde weg met iedere keer weer dat teleurstellend resultaat.

I have been there, done that...too...

Voor mij werkte het alleen om volledig het roer om te gooien en een mij onbekende weg in te slaan, ongeacht wat anderen over mij dachten.

Aanpakken bij de bron!

Sterk dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me weer aan bij het dagpact voor de nodige stok achter de deur:

Dagpact :
Blondie
Gipsy

Wimmelt.

Ietje

MijnGerrit

Wijfie

Yogajuf

@Fruitvlieg: Ik heb enorm veel respect voor mensen die aan de bel trekken en toegeven bepaalde problemen niet (helemaal) alleen op te kunnen lossen. Dat getuigt van veel inzicht en volwassenheid. Niet zo veel mensen hebben dat inzicht of durven die stap te nemen - vaak uit de irrationele overtuiging alles alleen te moeten kunnen. Jij ziet dat wel in, daarmee ben je verder dan de meeste anderen. 

Ik herken wat je schrijft over aanpakken van onderliggende problemen t.o.v. verandering van gedrag - in jouw en mijn geval: niet drinken. Zelf heb ik alleen echt baat bij een combinatie van een gezondere levensstijl en psychotherapie - in de vorm van gesprekstherapie en hypnotherapie - om die onderliggende oorzaken te vinden en op te lossen. Alleen mijn levensstijl aanpakken was niet voldoende en voelde ook als een 'tijdelijke' oplossing. 

Elk probleem dat als zodanig wordt ervaren is belangrijk genoeg om erover te 'mogen' praten. Daar is communicatie voor bedoeld, en daar hebben we als mensen elkaar voor. Niet om samen een potje te zwijgen, alles op te kroppen en een eenzame strijd te leveren. Supersterk van jou dat je met die inprentingen die je van huis uit hebt meegekregen, weet te breken.

Groet van Yogajuf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...