Yvonne Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Goedemorgen luitjes, Het is buiten nog heerlijk koel. Binnen is koffie klaar en staat de thee te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Goedemorgen Yvonne, Bedankt voor de koffie. Ik ben wat van slag. Heel kwaad om alles wat er gebeurt. Zo machteloos. Vandaag minder TV en gewoon wat buiten zitten met een boek. Iedereen een heel mooie dag. Maak er maar het beste van. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Hanneke en Sowhat ook goedemorgen. Tsja Hanneke, het is verschrikkelijk wat er allemaal gebeurt. En er gebeurt constant zoveel ergs. Alleen komt het nu opeens zo heel dicht bij. Als het jou zo van slag brengt inderdaad gewoon de tv even wat minder aan zetten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Goedemorgen, ik ben stil van de draad van gisteravond, Ietje en Wimmelt ik hoop zo dat jullie de juiste hulp vinden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Ook goedemorgen Eline. Heb ook even de draad doorgelezen Wat een ellende Wimmelt. wat zul je je naar voelen. Maar goed dat je je herpakt. Het verdriet maakt het niet minder, maar je zult er beter mee om kunnen gaan denk ik. Ietje, goed dat je actie onderneemt, knap dat je het meldt. Zal niet makkelijk zijn, maar het kan alleen maar beter worden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Een goede dag toegewenst voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Dagpact: MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Ja, het komt dichtbij. Het is beangstigend. Maar ik vind net zo verschrikkelijk wat er in Israel gebeurt en Irak en zoveel andere landen. Al die vluchtelingen. Het is niet alleen in Europa waar het nu escaleert. Maar goed, ik zal het er niet meer over hebben vandaag. Wij hier moeten proberen Alcohol de baas te blijven. Wat er ook gebeurt. Ik ben er achter dat er nooit een reden is om te drinken. En ook: het is een probleem erbij. Het lost niets op. Heb het goed. Hanneke ProudMary en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Nog maar een kopje koffie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Ik moet er vandoor nu. Koffie en thee op de welbekende plaatsen lui. Maak er wat van vandaag en veel sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Afgelopen nacht onrustig geslapen. Vraag me af wat mij bezielde om zo vlak voor mijn weekje Overijssel de afspraak met mijn therapeut te plannen. Maar goed, het leven gaat door ook na de afspraak. Nu eerst een bakkie koffie ☕ Dagpact: MijnGerrit Blondie Doen jullie ook weer mee Ietjefietje en Wimmelt? 24 juli 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 goeiemorgen frummers Blondie, misschien dat je juist in zo'n weekje makkelijker verwerkt? (niet in de sessie blijft hangen) en als je er te huiverig voor blijft afspraak misschien verzetten een dikke week? Tijd is prioriteit en 10 dagen een sessie later zou weinig uitmaken als jouw prioriteit nu bij vankantie ligt. het verleden loopt niet weg. En je kunt per mail/tel altijd even overleggen met je peut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Ik kijk het nog even aan Jane. Ben inderdaad wat huiverig gezien de traumaverwerking ook grotendeels mijn ouders gebrek aan steun en veiligheid in mijn jeugd betreft. En juist die week is tesamen met mijn ouders. Aan de andere kant misschien juist de uitgelezen mogelijkheid om daar tijdens de vakantie tijd voor gesprek te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Ik ga doesjen en effe mijn gedachten op een rijtje krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 hier stofzuigen en boodschappen en dan maatjes weer opzoeken op t strand naast de strubbelingen en zware dingen voor iedereen vandaag ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 (bewerkt) Goeie morgen kanjers Vandaag de ramen wassen en keuken poetsen. Wat een stof iedere keer.pfffftttttt. 24 juli 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Goeiemorgen, Dagpact: MijnGerrit Blondie Kruidenthee Sterkte voor wie het nodig heeft en een fijne dag alllemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Goedemorgen, heerlijk lang geslapen, is al eeuwen geleden. Vandaag andere belangrijkere dingen te doen dan in de hitte werken. Hanekke, nogmaals veel sterker en probeer je gedachten wat te verzetten. Ik zat hier gisteren ook met een brok in de keel terwijl ik normaal toch een geboren nuchtere groninger ben. Letje en wimmelt, heel veel sterkte vandaag en hoop jullie hier te zien vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Goeie morgen Broer, wat fijn dat je goed geslapen hebt. Enig idee waardoor dat komt? Zou het te maken kunnen hebben dat je nu niet meer drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Goedemorgen bol, was al boodschapje aan doen, vergeten uit te loggen, maar winkel is om de hoek. Ja zou best kunnen dat ik daardoor beter slaap. Ik ga nu ook veel later slapen. Het lukt me nu tenminste om elke avond de detective op Canvas uit te kijken. Lukte eerder nooit. Heel wat halve afleveringen gezien. Veel succes met je werkzaamheden, doe je wel rustig aan. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Dat zou fijn zijn als het daar mee te maken heeft, want dan zie je tenminste resultaat van het niet drinken. Ja ik weet nog dat je altijd vroeg naar bed ging. Fijn dat je nu het normale leven weer op kan pakken. Jazeker doe ik rustigaan. Veel te wamme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Dagpact MijnGerrit Blondie Kruidenthee ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Ietje en Wimmelt, Goed dat jullie hulp inschakelen. Ga er voor mensen. Het leven is echt veel fijner zonder drank is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Hoi Proudmary, ik las je op je eigen draadje. Wens je hier heel veel sterkte en je gaat voor jezelf heel erg goed hoor! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Lieve mensen, Dank voor jullie ondersteunende woorden van gisteravond, echt fijn!! Ondertussen lig ik nog in puin en weet even niet hoe het verder moet. Ja ik weet het wel, maar of ik het weer op kan brengen is maar de vraag. Ik ga zo verslavingszorg bellen maar heb daar ook een hard hoofd in. Ze kunnen mn verlies toch niet wegnemen. Ik weet natuurlijk best dat de drank me niet gaat helpen, in tegendeel. Ik weet het allemaal rationeel wel, maar kan even niks met mn verstand. Op de één of andere manier moet ik in actie komen maar alles in me zegt nee op het moment.Misschien moet ik eerst mn huisarts maar eens bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Kun je dan niet beter nu gelijk de afspraak voor volgende week maken, ietje? Van uitstel komt afstel. Althans dat is het vaak bij mij als ik ergens tegenop zie. Hier besloten toch naar mijn afspraak bij mijn therapeut te gaan. Bemerk dat ook ik bezig ben met uitstellen om door te pakken in mijn traumaverwerking. Er is altijd wel iets waardoor het niet uitkomt. Geen uitstel dus, maar doorpakken en maar bezien hoe en of het doorwerkt in mijn weekje Overijssel. Nu hup weer in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden