Spring naar bijdragen

Woensdag 23 juli 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen...middag al bijna.

Hier al vanalles gedaan...dokter, kapper, boodschapje...zometeen lekker lunchen...de dametjes zijn er weer allemaal, gezellig.

Ben een gezegend mens (mijn dippie van gister weer goed doorgekomen).

 

Mooi geschreven Jopie

Ik moet je teksten vaak twee keer lezen om ze echt binnen te laten komen  :)

Deze keer niet...heel herkenbaar, ook die hormonale rollercoaster...en dan vooral geen gekke dingen doen.

 

 

 

Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft.

 

 

Dagpact:
Blondie

MijnGerrit

Kruidenthee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerrit,

Ik ga nog niet slapen hoor,

Wacht tot het eind van de middag, tot de slaap weer komt.

Vannacht even een flinke dip gehad om 5 uur, maar ging weer over gelukkig,

Collega, van de ochtenddienst zei zelfs, dat ik er nog zo stralend uit zag, na een nachtdienst.

Oke, dan :face-icon-small-shocked: ,

 

Doe je rustig aan in de stad Gerrit,

Het kan er wel eens heel warm zijn! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

 

Fijn hier te lezen hoe iedereen gewoon zijn gangetje gaat. Ik zit aan de TV gekluisterd. Wel aldoor de neiging hem uit te zetten. Ik kan er allemaal niets mee. Ben ook wel ongerust hoe dit allemaal gaat aflopen. Maar ja, ook nu One day at a time.

 

Geniet maar fijn van de zomer. En ik zet nu mijn TV uit. Hier even wat lezen en het opschrijven helpt.

 

Heb in mijn kring ook nog gehoord van een zelfmoord vandaag. Vreselijk. Jonge vrouw met 3 kleine kindertjes. Zware depressie na bevalling. Wist niet meer hoe hier uit te komen.

 

Dank jullie wel dat je er bent.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het positieve aan dit alles is dat ik niet aan drank denk. Vroeger was dit een reden geweest om het op een zuipen te zetten. Ik gebruikte dus de rampspoed eigenlijk als smoes. Ook walgelijk. Nu, al ben ik bezorgd ik ben wel rustig.

 

Ik ga nu lekker buiten zitten met een boek.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Hanneke wat een vreselijk bericht zeg. Was er nu helemaal niets aan te doen zodat deze vrouw geholpen had kunnen worden?

Tja het zijn altijd hele nare dingen zeker voor de man en kindjes die achter moeten blijven. Ook voor haar ouders broers en zusters.

En wat goed dat je dit geen rede vond om het op een drinken te gaan zetten. Maar het blijft allemaal triest.

Sterkte :rose: :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Spudtie wat nou???? Familietoestanden zijn altijd moeilijk als je je er heel erg bij betrokken voelt. Het enigste dat je zou kunnen proberen is afstand nemen, en jezelf toespreken dat het niet jouw maar hun verantwoording, hun ruzie is, hoe moeilijk dat ook is.

Mijn broers hebben al zo'n 20 jaar ruzie en praten niet meer met elkaar. Allebei vinden ze het heel erg maar geen van beiden zal de eerste stap nemen om het goed te maken.

Ik heb er in het begin veel verdriet van gehad maar daar schoten hun, maar zeker ikzelf, niets mee op, het is hun keuze en hun leven. Maar vooral hun verantwoording.

Probeer hier in te geloven meisie, niets is het waard om er onderdoor te gaan of te gaan drinken. Dan heb je morgen er weer een hoop ellende er bij.

Bel mensen, vrienden, kennissen op en probeer daar iets aan kwijt te raken maar stop met drinken, en denk aan alles wat jou lief is. :lips::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

mijn man ervaart relatietherapie als een bedreiging, wat me zorgen baart.

 

Maar toen ik het daarnet intikte, dat we daar volgende week aan beginnen, drong ineens tot me door dat ik nu dus een week lang gewoon kan loslaten.

Dus ik zette de tv op.

Het Vlaamse regeerakkoord dat zowel op mijn persoonlijke als op mijn professionele leven impact heeft, wist tot mijn verbazing mijn aandacht mee te slepen.

En toen, boenk, de colonne Nederlandse lijkwagens. Als een bom die in mijn gezicht ontplofte.  Sprakeloos.

 

Alsof er ineens ruimte is voor buitenwereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opslomen hier.

Morgen weer afspraak met therapeut.

Zie er een beetje tegenop zo vlak voor mijn weekje naar Overijssel.

What was I thinking?

Toch maar op mij af laten komen en hopen dat ik het in dat weekje een beetje van mij af kan laten glijden om na de vakantieweek vol aan de slag te kunnen gaan.

Afijn, opslomen...

Juist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk dat je het nu wat los kan laten Jen. De wetenschap dat je dadelijk je verhaal kwijt kan en er hopelijk een groeiproces kan starten met vooral meer duidelijkheid, geeft je al wat meer rust. Je staat er niet meer alleen voor. Hartstikke goed meis. Hoop dat je deze week inderdaad wat meer rust gaat ervaren en je heel gauw uit die zware wereld kan komen. Er is inderdaad veel meer dan alleen je huis. Er zijn zoveel mooie dingen. Hopelijk ga je dadelijk ook daar weer meer van genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdriet kan heel diep zitten...dus ja vask is het helemaal niet gek dat je niet weet waarom

En met ons alcoholl verleden hebben we behoorlijk veel verdriet geen ruimte gegeven.

Verdriet voelt vaak labiel....kan ook sterker voor doen wezen....alles wat je hebt ingeslikt

Best mooi..gevoelens om ze voor jezelf uit tepluizen Jen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...