blondie6173 Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Heerlijk suikertje. Schenk maar een lekkere sterke bak in voor me. Zwart graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Yep, goed bezig hier. Als ik eenmaal bezig ben kan ik niet ophouden... Overblijfsel van verslaving! Ach, zolang ik het droog houd en mijzelf ervan bewust ben, geef ik er maar aan toe! Morgen effe gas terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Poeh, ik was ook goed verslaafd Blondie en heb afgelopen weken heel wat schoon gemaakt bij opname en ook bij vrijwilligerswerk. Thuis schoonmaken gaat me nog steeds moeilijk af. Stuur maar wat energie hier naar toe en mocht je nog aantal dagen vrij hebben, schoonmaakspullen liggen klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Maar bedankt voor de koffie weer. Ik ga even opslomen voordat ik mijn bed instap. Fijne avond en welterusten. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Lekker,bakkie van Suiker. Nog even de tuin sproeien en dan nog heel even lekker buiten zitten en dan zit het weekend er weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Fijn Wijfie dat je dit zo ervaart. Nu gaat het volhouden ook makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Oh ja... vergeet ik het nog bijna: buiten het bijwerken van de kilokiller wilde ik ook nog even zeggen dat ik het heel heel jammer zou vinden als Peet echt zou vertrekken... Niet doen Peet, gewoon morgen hier weer komen posten. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Slaap lekker allemaal. Ik wens jullie een nuchtere nacht vol (mooie) dromen en uitgerust wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Bedankt voor de felicitaties. Leuk woord Blondie, opslomen. Ik hoef niet op te slomen, want ben zo moe als zes anderen. Enerverend weekend achter de rug met blijdschap, boosheid, verdriet, teleurstelling, ergernis, woede. Noem maar op. Kostte een berg energie en strijd in mezelf. Stoppen is één, volhouden en je leven anders leven is een beste klus, zeker als er zoveel gebeurt. Maar de moeite meer dan waard. De dag afgesloten met veel gelach gelukkig. Het is goed zo. Blij met jullie steun en warmte. Fijn om te lezen dat het met velen goed gaat. Ik meld me droog af. Welterusten. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 heerlijke dag gehad, met vrienden, vriendinnen en geeindigd met zoon eten bij de watertoren; ik ben weer up to date met zijn gamen, althans dat leek even zo, weet niets meer van wat hij vertelde, en toch was het gezellig, en lekker. en de temperatuur zakt hier heel geleidelijk. niet verkeerd. slaap zo lekker als mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Truste iedereen, meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 fijne avond nog, droog naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Hier ook de luiken dicht Lekker afgekoelt met zwemmen.. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Goedenavond, Ik heb me even niet laten zien hier. Gewoon. Ik heb ooit es een tijdje een alcoholschriftje gedaan om op te schrijven wanneer je hoeveel dronk en dan moest je daar ook je gevoel proberen bij te schrijven. Om zo een beetje te achterhalen waarom je drinkt ofzo denk ik. Maar ik haalde er niet echt een verband uit. Ik dronk altijd vanaf in de loop van de middag tot de nacht. Ik had zogezegd geen triggers. Vrolijk of verdrietig, somber of opgewekt het maakte niet uit. Of anders gezegd, elke situatie is een trigger, als ik mezelf weer toesta te drinken. En verder, ik heb het heel erg naar mijn zin op mijn nieuwe werk. En het fijne is, veel van wat ik doe daar heeft mijn baas geen kaas van gegeten dus hij vind het allemaal heel fijn dat ik er ben en ik merk nu pas wat een negativiteit er op mijn vorige werk was. Dit was niet goed en dat niet en die liep er de kantjes van af, dat soort taal. Nou trok ik me er niet heel veel van aan, maar ik merk nu dat een positieve benadering op zijn tijd ook nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Als die zolder heet is zal de was wel snel drogen toch? Ik zoek ook mijn bed op, met een nieuwe aanwinst een E reader. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden