Spring naar bijdragen

zondag 20 juli

Aanbevolen berichten

Poeh, ik was ook goed verslaafd Blondie en heb afgelopen weken heel wat schoon gemaakt bij opname en ook bij vrijwilligerswerk.

Thuis schoonmaken gaat me nog steeds moeilijk af. Stuur maar wat energie hier naar toe en mocht je nog aantal dagen vrij hebben, schoonmaakspullen liggen klaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de felicitaties.

Leuk woord Blondie, opslomen.

Ik hoef niet op te slomen, want ben zo moe als zes anderen.

Enerverend weekend achter de rug met blijdschap, boosheid, verdriet, teleurstelling, ergernis, woede. Noem maar op.

Kostte een berg energie en strijd in mezelf.

Stoppen is één, volhouden en je leven anders leven is een beste klus, zeker als er zoveel gebeurt.

Maar de moeite meer dan waard.

De dag afgesloten met veel gelach gelukkig.

Het is goed zo.

Blij met jullie steun en warmte.

Fijn om te lezen dat het met velen goed gaat.

Ik meld me droog af.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heerlijke dag gehad,

met vrienden, vriendinnen en geeindigd met zoon

eten bij de watertoren; ik ben weer up to date met

zijn gamen, althans dat leek even zo,

weet niets meer van wat hij vertelde, en toch

was het gezellig, en lekker.

en de temperatuur zakt hier

heel geleidelijk.

niet verkeerd.

slaap zo lekker als mogelijk :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Ik heb me even niet laten zien hier. Gewoon.

Ik heb ooit es een tijdje een alcoholschriftje gedaan om op te schrijven wanneer je hoeveel dronk en dan moest je daar ook je gevoel proberen bij te schrijven. Om zo een beetje te achterhalen waarom je drinkt ofzo denk ik. Maar ik haalde er niet echt een verband uit. Ik dronk altijd vanaf in de loop van de middag tot de nacht. Ik had zogezegd geen triggers. Vrolijk of verdrietig, somber of opgewekt het maakte niet uit. Of anders gezegd, elke situatie is een trigger, als ik mezelf weer toesta te drinken.

En verder, ik heb het heel erg naar mijn zin op mijn nieuwe werk. En het fijne is, veel van wat ik doe daar heeft mijn baas geen kaas van gegeten dus hij vind het allemaal heel fijn dat ik er ben en ik merk nu pas wat een negativiteit er op mijn vorige werk was. Dit was niet goed en dat niet en die liep er de kantjes van af, dat soort taal. Nou trok ik me er niet heel veel van aan, maar ik merk nu dat een positieve benadering op zijn tijd ook nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...