kruidenthee67 Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Goeiemorgen allemaal, Nog geen dagpact? Dagpact Kruidenthee Gezellige 'borrel' gisterenavond bij de buurtjes. Maar gelijk met de deur in huis gevallen, mijn glas stond nl zo ongeveer al klaar 'Heel verstandig' en 'ik heb dat ook eens een periode gedaan'. Buurman drinkt al jaren niet ivm gezondheid, medicatie. Ik ben blij dat ik weer op het goede spoor zit....het was een lange avond, goeie gesprekken en vanochtend fit wakker! Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Oeps...dagpact was onderweg... DagpactBlondieProudMaryMijnGerrit Kruidenthee Goed zo Wijffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Hallo allemaal, Ook hier in "mijn" buitenland is het warmer dan warm vandaag. Moet echt even een plannetje maken voor binnenblijfactiviteiten, want het park is vandaag geen optie. Iemand tips? DagpactBlondieProudMaryMijnGerrit Kruidenthee Yogajuf Heel warme groet van Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Goedemorgen, me zwaar verslapen, heerlijk! Vanmiddag naar de plas om in het water te liggen! DagpactBlondieProudMaryMijnGerrit Kruidenthee Yogajuf Wimmelt Kalm aan vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Wat goed Kruidje, dat je weerstand hebt kunnen bieden gisterenavond. Fijn voor je dat je positieve reacties hebt gehad, op je niet drinken. Voor hetzelfde geld zeggen ze; Kom op joh, doe niet zo ongezellig. Trouwens, ben blij dat ik geen alcohol drink met dit weer. Zie het aan latex. Hij zweet peentjes , Ben trouwens,mijn 2e brood aan het bakken. Kijken,of het wat wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Lekker vooruitzicht Wimmelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Goedemorgen. Fruit in de zon hangen? Pas op dat je niet smelt joh. Gerrit en Blondie fijne vakantie. En de andere vakantiegangers ook, ben even het overzicht kwijt. Vanmorgen stond ik enthousiast Proud Mary te zingen onder de douche. Hoe zou dat nu komen. Vandaag overdag vooral binnen. Weer eens aan een gedicht beginnen voor mijn cursus. Agnieta: vanavond pannenkoek buiten de deur, op een terras onder bomen. Fijne dag mensen en doe het kalm aan. Klam aan typte ik per ongeluk. Ja dat gaat wel lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Beste, lieve mensen, doe vooral rustig aan vandaag. Een Italiaan of Spanjaard zou er niet aan moeten denken om vandaag met deze hitte veel te doen. Lees toch hier nog veel dat mensen soms grote plannen hebben, zal dit toch de calvinistische volksaard zijn hier? En gooi niet alles open, je krijgt warmte binnen. Is niet voor niets dat ze in zuidelijke landen allemaal luiken voor ramen hebben en daar staan deuren niet open. Bij mij is het gelukkig maar 24 graden binnen, buiten veel warmer. Ik hou straks siesta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Heerlijk, dit weer. Deur wel dicht gedaan, want net wat suiker zegt; De hitte moet je ook weer niet binnen halen. Bed is al verschoond, Ben er even van tussen, Boodschapjes en zo Brood is toch pas over een uur klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Was hangt..zo nog ff stokbroodje halen Vanavond lekkeer bbq..makkelijk Zal nog wel een paar keer onder de pomp gaan...lekker koel Komen de dag wel door Voordeel van niet drinken...de warmte word niet versterkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Oh en A3....handig he dat trappen naar een ander en dan weghalen Zo laat je je ook kennen Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 (bewerkt) . 29 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Kan je toch ook zeggen. Is maar een mening hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 (bewerkt) . 29 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Dan mag je hem ook laten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Oke bedankt...weer wat geleerd Blij dat ik toch gereageerd heb...zou ik anders niet snel doen Dat geeft voor mij weer rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 En dat mag..Peet Hoe zou jij het willen hebben? Ik ken alleen mijn strijd...stoppen en puinruimen Bloed , zweet en tranen en mijn eigen Wil,Moed en Kracht Maar ik ben ik...zonder ik geen redding Met of zonder hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Dat wil niet zeggen dat je niet een beetje aardig mag zijn Peet, anders kan het nog al asociaal over komen snap je . Je kan op verschillende manieren mensen iets duidelijk maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden