Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 juli


Aanbevolen berichten

Mogge

Wat je nieuws noemt...rare wereld

Zo weinig invloed op wat de mensheid elkaar aanricht

Gisteren weer zo dubbele dag gehad..bakkie gedaan bij zus verteld hoe goed het gaat

Daarna na werk..overvallen door niet inpland gesprek met care manager.

Gelijk weer van de kaart..huildag

Ben eerder naar huis gegaan...paar uurtjes in bos vertoeft om weer een beetje rustig te worden..lukte wel aardig

Maar ja dat was gister..vandaag is vandaag..dus we gaan ervoor

Volgende week wel weer een gesprek..en dit wekelijks

Weet nog niet of ik er happy mee moet wezen

Als kat uit de boomkijker..gaat het wel goed komen

Tis een roker...en hij kan niet stoppen

Ik heb hem al wel gezegd...dat het niks toevoegd

Hoop dat ik hiermee vrienden maak :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker..werk ze

Dat had je een aantal weken nog niet kunnen denken

Jemig jij maakt sprongen..trots man

Agnieta ..moeilijk?

Jen..incl heel veel geurtjes..misschien zit er wel een aparte bij.

Sterkte en succes..maak er wat van..of geniet van het ijsje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

 

A3, wat moet je dat een heerlijk gevoel geven. 

Dikverdiend op vakantie zondag dus! 

 

Suiker aan de slag vandaag. 

Pfff, spannend, maar ook verschrikkelijk goed van je. 

Hoop dat je mooie mensen tegenkomt! 

 

Airco, niet van levensbelang, maar wel prettig als het heel warm wordt, niet aanwezig hier in huis, dus nu nog maar even alle ramen en deuren tegenover elkaar open. 

 

Maar eerst een stevige bak koffie maar even om goed wakker te worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Met dit soort situaties val ik een beetje stil. Probeer zelf ondanks alles mijn innerlijke rust en vrede te bewaren. Dat is denk ik van belang. Niet speculeren maar de feiten afwachten. Bidden voor gestorvenen en nabestaanden.

 

Ik wens jullie allemaal een mooie en rustige dag toe. Bewaar de vrede in jezelf.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het maar zo simpel Agnieta

ook in gezinsverband doen mensen

elkaar vreselijk pijn, en die houden

dan nog echt van elkaar ook.

Pijn hoort helaas bij het leven.

Zoon en ik zeiden na zo'n aanvaring:
wass sich liebt dass neckt sich

en dan wisten we tenminste weer even

dat de liefde het was waar het om ging

en gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging over mij, herstel,toekomst ik en bedrijf

En ja daar komt weer veel verleden..gevoelens bij kijken

Kan nog niet veel hebben op praat gebied..ben meer van het schrijven

Elke dag is voor mij een nieuwe dag...nieuwe ervaringen..omgaan met gevoel..sterker worden..draai vinden..kan geen koffiedik kijken voor toekomst

Lichamelijk kan ik een inschatting maken

Psychisch kan ik alleen maar aan mezelf werken..doe mijn best ..kan zo moeilijk meer van jezelf, je gevoelswereld verwachten al je best doet...dan word het weer toneel spelen..masker opzetten..en gaan met die banaan

Dat heeft niet gewerkt bij mij

Ik ben eerlijk tegen ze...en eerlijk tegen mezelf..dat voelt ook goed

Je hoort altijd van die rotverhalen over dat soort inleen bedrijven..dat maakt je ook weer onzeker

1ste gesprek gehad..schijnt het spannendste geprek te wezen..zeggen de deskundigen

Nu heb ik hem gehad..anders was volgende week mijn eerste gesprek..elk nadeel heeft zijn voordeel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen :)

 

Ik was gisteren te moe om nog op het forum te komen, maar heb een lange nacht geslapen, dus weer wat fitter.

Vandaag meer dan 30 graden dus rustigaan doen. Ik ga beginnen met het schoon maken van m'n vloer en inruimen zodat het weer een beetje mijn huisje wordt. Heb er zin an. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kan de mens kiezen tussen goed of kwaad willen doen.  Ik geloof niet dat er een duivel bestaat. Die duivel zit in onszelf. Wij kunnen de keuze maken of we de duivel in ons willen laten spreken of dat we goed willen doen. Dat is onze verantwoording.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

 

Ik moet het krantje nog lezen...maar kijk er niet naar uit..

Ik heb moeite met het feit dat zo'n verschrikkelijk ongeluk gebruikt wordt als paginavuller,

ook op de t.v...gelijk nieuwsuitzendingen van een uur waarin alleen maar gespeculeerd wordt,

continu dezelfde beelden, liefst schokkende...Bah. Hoe moet dat zijn voor de mensen die er bij betrokken zijn?!

 

Sorry, druk me misschien wat fel uit...maar die sensatie waar we mee overladen worden én die mensen toch ook willen...

Ik heb eens een mooi boek gelezen, 'het zijn net mensen', dat heeft mijn blik naar het nieuws veranderd.

 

En ja, verschrikkelijk voor nabestaanden van de slachtoffers.

 

Dagpact:

Blondie
Agnieta

ProudMary

MijnGerrit

Kruidenthee
 
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft en een fijne dag.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies K.thee hoe meer ellende hoe beter het verkoopt. Die felheid begrijp ik heel goed.

Ja Aggie daarom is het taak van de mensen die aan de top staan om het idee, dat er bij heel veel onderdanen in gestampt wordt, te veranderen. Maar het is de pest dat ze dan minder gezag krijgen. Het geloof in een ideaal wordt gebruik om persoonlijke macht te hebben. Bah het wordt tijd dat de mens een goed wakker geschut wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het wel een beetje eens met Kruidenthee. 

 

En ja, het is verschrikkelijk, of het vliegtuig nou door een defect of door wapens naar beneden is gegaan. 

Net zoals het verschrikkelijk is van dat andere vliegtuig dat zomaar verdween. 

Net zoals het vreselijk is hoe de joden en palestijnen elkaar naar het leven staan. 

Hoe er zo verschrikkelijk veel leed en onrecht is waar wij geen weet van hebben, naar mensen én naar dieren toe. 

 

Ik vind dat verschrikkelijk. 

Maar ik neem het al lang niet meer allemaal in mij op. 

Natuurlijk wens ik de nabestaanden alle sterkte. 

Ik probeer op mijn manier 'goed' te doen binnen mijn eigen mogelijkheden en op diverse manieren. 

Maar ik zet de tv op een gegeven moment uit, lees bepaalde artikelen niet, wil niet tot in details weten wat er gebeurt of gebeurd is.

Ik kan er niets mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ontwijk altijd blikken van bedelaars. Tenzij ze een mooie hond hebben, dan krijgen ze wat.

Woensdag keek ik geheel per ongeluk in de ogen van de dagelijkse bedelaarster aan Brussel Centraal. Bonjour madame, bonjour monsieur, bonjour...

Toen mijn blik haar ontmoette keek ze verrast en zei niks.

Klein moment.

En ik dacht, vrijdag geef ik je iets, als geluksbrenger voor mezelf.

Ze was er niet vandaag.

Tien minuten na die vaststelling stap ik ochtendhumeurig uit de lift,en totaal zonder aankondiging ontsnapt een scheet me, terwijl ik zie dat die ene vroege collega die steeds net na mij arriveert al vrolijk op zijn plaats zit.

Ik draai me om, kijk uit gebrek aan potentiele daders verontwaardigd naar de appels in de fruitmand, en dan maar weer terug.

"Goeiemorgen!" hoor ik uit een breed grijnzend gezicht dat er voor het eerst sinds lang niet slaperig uitziet.

 

Nee. Het wordt niks vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...