Spring naar bijdragen

Maandag 7 juli 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, zeilkamp leuk voor je zoon blondie..lekker uitwaaien en bezig zijn en 's avonds moe z'n bed in..

Ik heb alles eens even tegenelkaar opengezet tis hier 23,5 in huis...klam gewoon

Nu even buiten zitten met een kopje koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Zo eerst een kop koffie, na een korte nacht. Dochterlief kon de slaap niet vatten gisterenavond, met als gevolg dat ik ook niet in kon slapen. Voor haar de laatste loodjes op de lagere school, ze is er zo klaar mee. Ze kan aftellen, nog 7 schooldagen. Toch wel verdrietig voor haar dat de lagere-school-tijd zo moet eindigen. Ze voelt zich gewoon absoluut niet meer thuis in haar klas.

Ik vandaag nog een halve dag werken en dan heb ik 6 weken vakantie.

Iets waar ik naar uit kijk: even geen verplichtingen, genoeg tijd voor leuke dingen. Maar ook tegenop zie. die verplichtingen brachten ook structuur en contact met andere mensen. Het gemis van het laatste heb ik al wat opgevangen door al wat afspraken te maken met mensen in mijn vakantieperiode.

De vakantie wordt een combinatie van dingen met mijn dochter ondernemen en dingen los van elkaar doen. Als we de hele vakantie 24 uur per dag bij elkaar zouden zijn, dan gaat dat niet goed. En daar is mijn dochter het roerend mee eens.

Heb het goed vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt heel goed Kastanje. 

En inderdaad jammer dat haar lagere schooltijd zo moet eindigen. 

Ja, heerlijk weertje Agnieta, hoewel er hier heel weinig wind staat op het moment.... das dan weer minder voor het zeilen.... 

En ja Blondie... weer werken vandaag. Na een heel gezellig weekend, maar veel te druk om eerlijk te zijn. 

Ben dan ook een beetje gaar. 

Maar niet geklaagd, vroeg naar bed deze week en dan een weer wat langer weekend... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu huphuphup... naar het werk... 

Trouwens... ik riep wel degelijk drie of vier keer. 

En kon ook niet tegen haasten.... maar wilde ze het niet aandoen te laat te komen. 

Niet goed van mij, ik weet het... 

Maar tis gelukkig allemaal goed gekomen met de lieverdjes, hihi... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen!

Na een heerlijk weekend ben ik vandaag nog vrij ook.

Wat een rot leven heb ik toch.

Dagpact;

Blondie

Agnieta

MijnGerrit

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik weet is verwijzing door oa huisarts noodzakelijk is om een behandeling te starten anders vergoed de zorgverzekering de behandeling niet. Die verwijzing kan inderdaad ook aangevraagd worden door de behandelende instelling.

De regels hiervoor zijn behoorlijk aangescherpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer terug van zoon wegbrengen.

Ook effe mijn onvrede geuit dat er wat betreft de communicatie op zijn school nogal wat hapert.

Informatie is zeer summier, verwacht van een school voor speciaal onderwijs toch juist meer hiervan...

Maar goed...

Zo nog effe een boodschapje doen en daarna naar mijn werk.

Voel me vandaag wat opgejaagd.

Loslaten, dat gevoel van overal controle over willen hebben, valt niet mee... ;)

Afijn, zennnnnnnnnnnnnnnn... met een bakkie koffie erbij maar effe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...