Yvonne Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Fijn... nieuwe draad aangemaakt.... floept ie helemaal weg . Maar goed luitjes, goedemorgen. Koffie staat klaar , we kunnen er weer tegenaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Goedemorgen, Vroeg op na vroeg mijn bedje in te zijn gegaan. Hoofdpijn en buikkrampen lijken verdwenen, dus vandaag er maar weer tegenaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Morgu Blondie. Nou, zo te zien heb je mooi weer voor het ritje richting Friesland, de zon schijnt hier in het friese... Fijn dat je weer opgeknapt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Iedereen nog aan het uitslapen? Nog maar een verse bak zetten voor de langslapers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Gelukkig schoolkamp, dus geen ritje naar Friesland maar enkel naar school in Rotterdam. En uitzwaaien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 had je die pot nu al leeg dan? Oh, gewoon even afzetten dus... ook leuk en en stuk minder tijdrovend dus, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Jij weer werken vandaag Yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Zodra mijn darmen het weer aankunnen ben ik een koffieverslaafde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Goedemorgen, zeilkamp leuk voor je zoon blondie..lekker uitwaaien en bezig zijn en 's avonds moe z'n bed in.. Ik heb alles eens even tegenelkaar opengezet tis hier 23,5 in huis...klam gewoon Nu even buiten zitten met een kopje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Na inmiddels 3x roepen is zoon eindelijk het bed uit. Grrrr... Haasten nu dus, kan ik zo slecht tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Goedemorgen, Zo eerst een kop koffie, na een korte nacht. Dochterlief kon de slaap niet vatten gisterenavond, met als gevolg dat ik ook niet in kon slapen. Voor haar de laatste loodjes op de lagere school, ze is er zo klaar mee. Ze kan aftellen, nog 7 schooldagen. Toch wel verdrietig voor haar dat de lagere-school-tijd zo moet eindigen. Ze voelt zich gewoon absoluut niet meer thuis in haar klas. Ik vandaag nog een halve dag werken en dan heb ik 6 weken vakantie. Iets waar ik naar uit kijk: even geen verplichtingen, genoeg tijd voor leuke dingen. Maar ook tegenop zie. die verplichtingen brachten ook structuur en contact met andere mensen. Het gemis van het laatste heb ik al wat opgevangen door al wat afspraken te maken met mensen in mijn vakantieperiode. De vakantie wordt een combinatie van dingen met mijn dochter ondernemen en dingen los van elkaar doen. Als we de hele vakantie 24 uur per dag bij elkaar zouden zijn, dan gaat dat niet goed. En daar is mijn dochter het roerend mee eens. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Normaliter doe ik dat ook hoor Agnieta, maar als hij nu te laat komt dan zijn er meerdere de dupe, dus voor vandaag een uitzondering gemaakt. En nu rennen... Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Klinkt heel goed Kastanje. En inderdaad jammer dat haar lagere schooltijd zo moet eindigen. Ja, heerlijk weertje Agnieta, hoewel er hier heel weinig wind staat op het moment.... das dan weer minder voor het zeilen.... En ja Blondie... weer werken vandaag. Na een heel gezellig weekend, maar veel te druk om eerlijk te zijn. Ben dan ook een beetje gaar. Maar niet geklaagd, vroeg naar bed deze week en dan een weer wat langer weekend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 En nu huphuphup... naar het werk... Trouwens... ik riep wel degelijk drie of vier keer. En kon ook niet tegen haasten.... maar wilde ze het niet aandoen te laat te komen. Niet goed van mij, ik weet het... Maar tis gelukkig allemaal goed gekomen met de lieverdjes, hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Zo de dag kan beginnen, ik weet alleen niet waarmee...nou dan nog maar een kop koffie met opgekookte melk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Goedemorgen beste mensen! Na een heerlijk weekend ben ik vandaag nog vrij ook. Wat een rot leven heb ik toch. Dagpact; Blondie Agnieta MijnGerrit Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 goeiemorgen frummers ik heb ook zo'n rotleven Gerrit pré pensioen lekker veel niks doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ok Aggie. Wat een kop koffie al niet doet ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Het was erg leuk Aggie. Ik ga nu hardlopen ... later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Wat ik weet is verwijzing door oa huisarts noodzakelijk is om een behandeling te starten anders vergoed de zorgverzekering de behandeling niet. Die verwijzing kan inderdaad ook aangevraagd worden door de behandelende instelling. De regels hiervoor zijn behoorlijk aangescherpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Dagpact; Blondie Agnieta MijnGerrit Ella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Goedemorgen. Hier nog lekker weer gelukkig. Zin in de week, lekker uitgeslapen en een mooi weekend achter de rug. Geniet van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Goedemorgen, hier ook al zo'n rotleven, straks sporten, beetje tuinieren en met de hond wandelen, net pensioen gekregen ook, het kan niet rotter Dagpact; Blondie Agnieta MijnGerrit Ella Wimmelt fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Goh, een hoop mensen hier met een rot leven. Heb met jullie te doen jongens:-) We maken er weer een mooie dag van. Het weer werkt al mee in ieder geval. Dagpact Blondie Agnieta MijnGerrit Ella Wimmelt ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Weer terug van zoon wegbrengen. Ook effe mijn onvrede geuit dat er wat betreft de communicatie op zijn school nogal wat hapert. Informatie is zeer summier, verwacht van een school voor speciaal onderwijs toch juist meer hiervan... Maar goed... Zo nog effe een boodschapje doen en daarna naar mijn werk. Voel me vandaag wat opgejaagd. Loslaten, dat gevoel van overal controle over willen hebben, valt niet mee... Afijn, zennnnnnnnnnnnnnnn... met een bakkie koffie erbij maar effe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden