Spring naar bijdragen

Donderdag 3 juli 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee staan klaar. post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-88924300-1387265240_thumb.jpg

Buiten is het heerlijk rustig nog, windstil een paar vogels die aan het kwetteren zijn. 

Eerst maar even bijlezen.. 

                  post-1140-0-31290000-1387265425_thumb.png
 

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, nog aan het wakker worden?

Goedemorgen, lees op de draad van gister over hoofdpijn, ook last van alhoewel het minder lijkt te worden..

Vandaag een leuk klusje, de keukenkastjes opruimen..

Tussendoor genieten van het mooie weer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

 

Drukke weken achter de rug hier...met mooie dingen.

Ben hier niet zo actief...maar lees wel regelmatig mee en probeer te reageren op draadjes.

Lezen en af en toe wat schrijven is o zo belangrijk om door te gaan met de ingeslagen weg...

 

Fijne dag allemaal en sterkte of succes of wat extra aandacht, voor wie het nodig heeft!

 

Groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Gisteren met barstende koppijn en een pijnstiller naar bed gegaan.

Helaas trok de hoofdpijn niet weg, hoofd zat te vol van de therapiesessie dus vannacht opgestaan en mijn koppie geordend en gaan schrijven.

Daarna gelukkig wel de slaap kunnen vatten.

Vandaag dus in de actie met mijn krabbels van afgelopen nacht!

Therapie woelt veel emoties los, maar geeft ook inzichten waar ik wat mee wil.

Afijn, nu eerst effe een bakkie en teruglezen.

Dagpact:

ProudMary

Vol

Ella

Blondie

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen een ieder, vandaag maar eens verder met de huishouding heb het wederom verwaarloosd. Ik ben single maar het aanrecht staat vol voor een 10 persoons huishouding.

 

Dagpact:

 

ProudMary

Vol

Ella

Blondie

Indy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge

Klopt Blondie...therapie maakt veel los..geeft veel inzicht..handvatten..zelfkennis...begrip

En het werkt als je er wat mee doet

Niet makkelijk..er niks mee doen..heeft ook niet gewerkt

Dus sterkte en succes voor degene die het nodig heeft...maak er wat van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet dat ik er wat mee moet doen huttula.

Helaas volgende sessie bij therapeut pas over ruim 3 weken ivm vakantie.

En deze ongeduld wil er nu wat mee!

Vandaag dus maar eens een start maken.

Ordenen, analyseren, inzicht verkrijgen...

Dat lukt wel dat verstandelijke.

Emoties en gevoel, dat is andere koek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, koffie gezet en even hardop denken hier

 

Het voelt zó fijn om fris, energieker en gezelliger te zijn, dat ik dat ook graag zo wil houden !

Grappig om te merken dat ik dus stapje voor stapje nu naar helemaal willen stoppen ga. Niet met meteen een levenslang doel hoor, maar ik zou niet meer weten waarom ik nu toch weer in het weekend aan de alcohol zou gaan;  dus dat doe ik dan maar NIET  :rose:

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie: heel herkenbaar dat losmaken van gevoelens. Ik kwam ook altijd met een hoofd vol terug en emmers vol met verschillende gevoelens. Maar dat maakt ook dat je er wat mee kunt. Je zegt 'en deze ongeduld wil er nu wat mee'. Volgens mij ben je er al hard mee aan de slag hoor! Schrijven, Ordenen, analyseren, inzicht verkrijgen....Me dunk! Soms heeft het ook even tijd nodig om 'te bezinken', te beklijven zeggen de Belgen zo mooi. Schrijven heeft mij trouwens enorm geholpen. Dagboeken vol. Soms nam ik het ook mee naar de psycholoog. Door te schrijven kon ik ordenen, en kreeg inzicht. Emotie en gevoel....Soms erg lastig, zeker wanneer ze de neuzen niet een kant op hebben. Sterkte meis! You can do it!

 

Ik ben vanaf nu de hort weer op...Gekkenhuis met dat feest hier, de voorbereidingen, uitvoering...En de rest wat gewoon doorgaat. Gisteravond ook erg laat geworden, en nu weer hup in de benen....Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

 

Ik had woensdag een moeilijk en emotioneel gesprek met een (ex- kan ik u wel zeggen) vriendin- en woonpartner. Zij met een flesje bier in haar hand, ik met een alcoholvrij vrij biertje. "Tja", zij ze na een tijdje, "daar zit je dan met je alcoholvrije biertje". "Maakt me niet uit", floepte ik eruit, "ik ben toch al afgekickt". Ik verbaasde mezelf over deze spontane uiting van mezelf, maar het voelde echt heel waar. Ook al ben ik pas 2,5 week (weer) gestopt, ik (had) heb echt geen behoefte aan alcohol in deze moeilijke situatie. Afwennen gaat eigenlijk best snel, als je zeker weet dat je het niet meer wilt of hóeft te drinken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...