Vol Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goedemorgen! Ben ik nou de eerste? Jeetje Dagpact; Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goedemorgen, Ludwig van Harte Gefeliciteerd, fijne dag gewenst Hier wat regenachtig en frisjes....lijkt wel herfst, vandaag eens even de kledingkast uitmesten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goeie morgen mensen. Hier vreselijk aan het hoesten vanwege het fijnstof, dus weer slecht geslapen. Poeh ben er moe van omdat ik constant aan het hoesten ben. Nu even alles tegenover elkaar open heb gezet en nu maar kijken of dat wat helpt. Vandaag weer verder met witten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goedemorgen, Vandaag een dagje klussen aan mij keukentje op mijn landgoed en in de middag mijn collega's ondersteunen als key-user voor de smartphone. Zin in de dag! Dagpact: Vol Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 (bewerkt) Eline: Je brengt me op een goed idee. Woensdag ook mijn kast maar eens uitmesten. Inmiddels 8kg afgevallen afgelopen 2 maanden, dus tijd voor een nieuwe garderobe. 30 juni 2014 bewerkt door blondie6173 Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Heb ik gedaan Blondie en ik hoop echt dat het vanavond minder is met het fijnstof want dit is niet prettig. Heerlijk dat je zo kan genieten van je landgoed. Het mooie weer komt er weer aan hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goedemorgen, iedereen een mooie dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Ik ga zo naar het klooster voor mijn vrijwilligerswerk. Afwachten wat ze voor me te doen hebben. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Nog geen koffie of thee? Dan is het maar goed dat ik dat al heb gezet, want heb er trek in. Zit nog een beetje wakker te worden en te genieten van het lawaai dat de horde mussen maakt. Wat ellendig nou weer dat hoesten Bol. Heb je een poosje geleden ook gehad, lag het toen niet aan de slaapkamer? Hoop dat het over gaat als de boel klaar is thuis. Kunsie en Ludwig jarig vandaag. Van harte gefeliciteerd allebei. Dat vandaag maar het begin van een mooi jaar mag zijn voor jullie. Ludwig, respect voor de manier waarop jij al jaren recht overeind blijft staan, ook in periodes waarin je zelf aangeeft niet echt lekker in je vel te zitten. Hoop dat Kunsie toch nog eens langs komt waaien en vertelt hoe het nu gaat? 30 juni 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Mogge Kop/hoofdkussen ben er nog niet echt enthousiast over . Best vreemd als je je hoofd beweegt dat het kussen direct terug veert. Ach...zal wel een aantal dagen nodig hebben om te wennen. Blondie...tomaatzaadjes zijn wel heel goed he...holland wint..jij 8 kilo kwijt Waar haal je die? Bol...je maakt het niet te gek he....je moet ook straks nog kunnen genieten van je paleisje Herr Ludwig gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Koffie is op. Zou super zijn als dat mooie weer er weer aan zou komen Bol. Maar voor jou nu beter even een straf windje door je huis zodat al dat stof weg is. Effe doesjen nu en roetsj in de benen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Hahaha... Hut Die 8kg niet van de tomaatzaadjes, maar helaas van de stress en mn spastische darmpjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Moggu Hut. Hoop inderdaad dat je kussen snel 'jouw' kussen wordt, want niets zo heerlijk als een lekker passend kussen om je hoofd op te rusten te leggen. Blondie plezier maar weer op je landgoed. Leuk hoor, ben je alleen nog aan het binnenwerk bezig of staat er ook al 'gewas' ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Mogge , Zonnetje komt er voorzichtig door hier. Dagpact Vol Blondie ProudMary Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Ik durf geen nieuw kussen te kopen, lijkt me te moeilijk om goede te vinden Op het werk inmiddels, 45min over gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Elke nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen..Blondie Voor mij zijn het tovertomaarzaadjes Och Kunsie ook jarig...ben best benieuwd hoe het met haar gaat. Deze week gaan we 6 uurtjes per dag werken...best tevreden over hoe het nu gaat met dat langzame opbouwen Fysiek en metaal kan nu rustig weer wennen en rustig dingen oppakken Op werk lijk ik een beginneling.. Scheelt ook beginners worden weer ervaren Dus waar maak ik me druk over Fijne dag iedereen ook de meelezers...maak er wat van..succes,sterkte die het nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Klopt Vonnie toen had ik het ook. Ben van ellende maar naar boven gegaan en daar geslapen. Had m'n laken van beneden mee genomen dus boven ook weer bulderen. Maar het gaat goed komen hoor. Ga zeker genieten hoor Hut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Moggu Mary, hier windstil en regen.... wel heerlijk geluid van de vogels die het blijkbaat helemaal niet erg vinden dat het regent. Vliegen af en aan naar het vogelhuisje voor hun ontbijt. Tsja Vol, maar eens in de zoveel tijd móet je wel een nieuw kussen hè? En dan is het inderdaad heel goed opletten op wat bij jou past. Is 45 minuten lang of juist kort om op je werk te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 hup holland hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Yvon, voorlopig nog voornamelijk bezig met het binnenwerk op mijn landgoed. Zie er een beetje tegenop om de 260 vierkante meter aan grasland om te spitten. Doe het nu per keer. Iedere dag een vierkante meter, dus volgend jaar kan ik oogsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Hihi, we hebben nog 184 dagen in dit jaar voor de boeg Blondie..... wel doorspitten hoor Toine en Gerrit ook goedemorgen. Gerrit heeeeeeel veel plezier met zijn cursus... ik heb lekker vrij vandaag, val vanmiddag misschien wel even spontaan in slaap. Maar nu ga ik aan de slag. Zo jammer dat er in vrije dag bllijkbaar minder uren lijken te zitten dan in werkdagen. , daar verkijk ik me iedere keer weer op. Luitjes, ik wens jullie allemaal een prettige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 goeiemorgen frummers en dan is het al weer bijna spinningtijd dus hello-goodbye weer. Denk dat ik bijlezen toch maar weer na het begroeten ga doen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goodmeuring DagpactVolBlondieProudMary MijnGerrit Agnieta Wimmelt zet hem op wederom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Dagpact VolBlondieProudMary MijnGerrit Agnieta Wimmelt Ella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goedemorgen. Al weer vroeg aan het werk. Druk dagje, maar kom in mijn pauzes wel even bij lezen. Prettige dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Eigenlijk sta je als zweefteef toch meer met beide benen op de grond. Snap nog steeds niet waarom iets zweverigs is....tis niet tastbaar voor anderen..dat zal het wezen En weer verder......gedachten gaan altijd door ...ratel,ratel ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden