Spring naar bijdragen

Zondag 29-6-2014


bolletje

Aanbevolen berichten

ik bedoelde met "weg" dat ik mijn berichten verwijderde. Sowhat. Echt weg ben ik seffens ook.

 

Het forum is geen vervanging voor het echte leven, zeg je. Zo heb ik het ook nooit gezien, als een vervanging. Maaaar volgens mij is het wel een stuk van het echte leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers :sun:

ik ben maar op mijn fakirmatje gaan liggen

na die indringende film. Ben in een soort

van coma geraakt, maar heerlijk tot half tien

uitgeslapen, dus had wat in te halen.

Als ik bijna 1/3 van mijn leven slaap

is die 2/3 een stuk beter van kwaliteit

weet ik nu al een jaar of 4 sinds ik dat matje heb.

Vrijdag heeft mijn vriendin er een geleend en

die is na 2 x al enthousiast dus ook zij gaat overstag.

Andere filmvriendin gaat nu ook googlen.

Ik ben er nog steerds lyrisch over.

Nou ja, over tot de orde van de dag maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Goedemorgen beste mensen!

 

Nou ja, morgen …

Ik heb lang geslapen en ben daarna andere dingen gaan doen. Binnenkort ben ik lang vrij en ik ben aan het e-mailen met de vreinden en vriendinnen van vroeger, die ik weinig meer zie. Daar is nu weer even tijd voor. Ik verheug me erop hen weer te zien. Het zal ditmaal anders zijn dan voorheen, omdat ik geen rekening meer hoef te houden met drank. Ook dat vind ik een heerlijk vooruitzicht. Ik denk dat mijn motorfiets overuren gaat draaien deze zomerperiode.

 

ProudMary, je droomde vover drank. Dat is mij in het begin ook een enkele maal gebeurd en ik heb het ook bij anderen gelezen. In een van mijn dromen realiseerde ik mij, dat ik het drinken moest opbiechten op het forum. Je wilt niet weten hoe rot ik me voelde en hoe opgelucht ik was toen ik wakker werd en doorkreeg, dat ik gedroomd had! Ook dit gaat voorbij hoor.

 

Hut, verandering?

 

Eline, pizza is altijd lekker!

De diepvriesvariant is vaak wat zout. Ik maak ze regelmatig zelf en dan blijft er altijd wat over.

Dat is geen lang leven beschoren, zeker niet als mijn kinderen thuis zijn.

Nee, geen nieuws over Suikertje. Ik stuur hem iedere dag een berichtje, hoe klein dan ook.

Ik denk dat hij zijn handen vol heeft aan zichzelf. Als ik wat hoor, dan meld ik dat natuurlijk aan jullie!

 

 

Dagpact:
Vol
ProudMary
Blondie

Ella

MijnGerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen..bijna middag!

 

Ik werd vanochtend om 8 uur wakker met flinke maandelijkse buikpijn. Verder geslapen tot 11 uur!

Het is stil in huis zonder de kinderen. 

Nu nog even in bed een film afkijken en misschien nog wel eentje.

om 5 uur is het weer een drukte hier en moet er voetbal gekeken worden, dus geniet ik nog even van de rust.

 

Ik heb geen spijt van de rose die ik gisteren heb gedronken, maar vandaag weer verder waar ik gebleven was.

Het zet mij aan het denken; de dagen die ik opsta met een fris hoofd, het genieten van geen alcohol in mijn leven en dan nu toch al 2 keer in het weekend wel wat gedronken.

Het is niet wat ik voor ogen had. 

Al mijn stoppogingen als ik weer ging drinken bleef ik doorgaan. Ik doe dat nu niet. Maar het blijft een gevaar.

Ik probeer het luchtig te nemen en de alcohol niet die aandacht en het bezit te geven wat het voorheen deed.

Ik zal zien waar ik uitkom. Maar nooit meer daar waar ik was.

 

Ik wens iedereen sterkte die het nodig heeft. En een mooie zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Ella, volgens mij mag alles overal worden neergezet.

De dagdraad kabbelde echter lekker door op dit moment en ik ken mezelf.

Dan heb ik veel tekst nodig en dat wilde ik niet hier neerzetten, maar op je eigen draad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achtbaan, hmmm.

Spannend, leuk, beangstigend soms, vermoeiend, misselijkmakend voor sommigen en je kunt er niet halverwege uit ....

Ik houd meestal de tassen in bewaring totdat het spul is uitgeraasd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...