blondie6173 Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Goedemorgen, Effe een bakkie en daarna werken... Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Hihi, jij was eerder dus. verhuis ik de koffie en thee wel hier naartoe. Goedemorgen trouwens Blondie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Och, lekker koffie! Dank Yvon voor je niet aflatende eerste bak! Gaat er best in na een onrustige nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Goedemorgen! Dagpact: Blondie Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 (bewerkt) Yvon...je liep een jaar achter met jouw draadje! Maak maar sterke koffie 17 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Hihi....inderdaad, extra sterk. Jij ook goede morgen Vol... Werkze Blondie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Goedemorgen, Alles goed hier. Al is het zwaar bewolkt. Ik had net ook al een eekhoorntje in de tuin. Zo leuk. Hoewel het agressieve diertjes schijnen te zijn. Ik ga straks met het autootje naar de Groote Peel. Een natuurgebied hier. Even een kopje koffie drinken en in het winkeltje kijken. Hoe dan ook ik ga er een mooie dag van maken. En hoop jullie ook. Een goede dag iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Mogge Eerst een bakkie en dan op naar de kapper Kijken of ze er nog wat van kunnen maken Rottige van niet goed in je vel zitten ..medicijn gebruik..van alles en nog wat mankeren.. dat dat ook te zien is aan je haar Jammer maar helaas..tis niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 (bewerkt) Gisteren teruggefloten door de bedrijfsarts. Wil sneller opbouwen als dat zij mij toestaat. Nu per week 2 uur uitbouwen. Kleine stapjes,in plaats van zevenmijlslaarzen. Heb ze dus maar weer in de kast gezet! Afijn, aan het werk! Laters... 17 juni 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Miep miep...daar gaat Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Hier ook hoogste tijd, plicht roept.... Koffie en thee in de warmhoudkannen. Ik wens iedereen dat wij hij /zij nodig heeft vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Goede morgen, Lidia en Wijfie: Go, go go.... Blondie: Al met haar neus in de schoenenkast Wel tevreden over een pas op de plaats? Ik zit vandaag weer met mijn neus in scripten, knippen en plakken van muziek...enzo on..... Hele fijne dag allemaal. Voor wie het nodig heeft heel veel kracht en sterkte! lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Dagpact:BlondieVol MijnGerrit Ella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Goedemorgen. Een onrustige nacht. Koud, warm, zweten als een otter. Nare dromen over achterna gezeten worden en geen plek hebben om te verstoppen. Zoeken, zoeken, zoeken. Wat zou dat zeggen? Vandaag sinds lange tijd geen kater en dat doet me veel goed. Zo aan het werk. Een goede afleiding. Veel sterkte voor een ieder die dit kan gebruiken. Samen staan we sterk! Vandaag drink ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Dagpact: Blondine Vol MijnGerrit Ella ProudMary Ga er vandoor. Druk programma vandaag. Fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 PS Hoi Ella, fijn gevoel hè, geen kater. Goed gedaan meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Dank je ProudMary! Het is pas een dagje, maar toch inderdaad fijn geen kater. Pretttige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Ella, wat goed! Geniet van je frisse hoofd...ben ik me hier ook bewust van steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 goeiemorgen frummers onverwacht uitgenodigd met dochter op een schouwburgvoorstelling voor lagere schoolkids Odysseus voor de jeugd, ach ja, mijn 3e jeugd zo onderhand maar vriend van dochter speelt mee dus worden wij naar binnen gesmokkeld via de artiesten-ingang hoe ouwer hoe gekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Goedemorgen. Jane leuk. Ik ben benieuwd naar Hutts nieuwe kapsel. Ik sta een week droog nu. De blijdschap ervan kan ik nog niet ervaren, dat komt door het incident van vorige week. Ja incident, want mijn dronkenschap zag er doorgaans zo niet uit. De hele week geen medicijnen ingenomen om m'n ingewanden zoveel mogelijk te ontzien. Vanmorgen "durfde" ik pas weer voor het eerst paracetamol in te nemen om m'n hoofdpijn een klein beetje te dempen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 (bewerkt) Goeie morgen. Ik heb me verslapen. Wat erg Ella als je niet meer drinkt, voel je je in het begin vaak erg kwetsbaar. Dat kan in je dromen terug komen. 17 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Is ook wel eens lekker bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Was een reactie op de eerste zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Acanthus: Chapeua! Ook al ervaar je 'deze mijlpaal' nog even anders....Je staat een week droog. Dat verdiend een: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden