Spring naar bijdragen

Maandag 16 juni.

Lotus66

Aanbevolen berichten

Goede morgen Frummers,

Skip: Van harte gefeliciteerd. Een jaar droog!

Als een blok geslapen. En dat na een conflict gisteravond met de buren (wat me nog hoog zit, grrr) Any way....Wel weer vroeg uit de veren.Maar heerlijk. Heel veel spierpijn van het repeteren, maar dan weet ik weer waar de spieren zitten ;) Vandaag eerst mijn zoon uitzwaaien want hij gaat op zeilkamp. Dan weer een lekkere bezige dag, met veel 'studie' en afspraken.

Eerst koffie...Fijne dag en voor iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte!

bewerkt door Lotus66
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allen

Toppertje skip...1 jaar ..van harte :D

Lekker druk daggie Lotus

Zelf ga ik deze week naar 5 uur werken...elke keer krabbelen we er wat bij.

Pak het laatste deel van de dag..duiken we daarna zo het bed in

Sterkte en succes voor degene die het nodig hebben...maak er wat van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Ik zie dat Fofies jarig is vandaag, komt misschien nog wel even kijken hier, dus de slingers maar even ophangen. 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
Van harte Fofies, je laatste berichtje dateert al weer van een paar maanden geleden..... 
Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt en een heel mooi jaar tegemoet gaat... 
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Agnieta,

Wat jij beschrijft over hoe het toegaat in de instelling waar je zoon verblijft is dat DE manier om deze kinderen juist te laten escaleren. W.s. zit je nu aan de telefoon, mijn advies is ook: rustig, standvastig en duidelijk zeggen wat je er van vindt. Sterkte en hou vol!!

Skip: van harte! Echt top.

Dagpact:

Blondie

Agnieta

Vol

ProudMary

MijnGerrit

bewerkt door ProudMary
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen. KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :P

Gisteren een hele fijne bbq. gehad maar was wel moe omdat ik eerst bezoek kreeg van twee andere vriendinnen die naar de keuken kwamen kijken. Maar de dag was erg geslaagd.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hoop dat je nog niet aan de tel. hangt .. is het een optie om even in de 'schaduw' je aanpak voor te bereiden?
Ik vind het idee van media inschakelen een hele goede!

Vraag eens bij een (lokale?) krant of ze misstanden in de jeugdzorg een boeiend item vinden?
Misschien kun je beter even de goodwill vanuit bjz (of WSG?) behouden en de kans grijpen om dingen van binnenuit bewezen/op beeld te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, eenvrouwacties

in een emo bui, oei meis.

Ik hoop dat je het belang van je zoon voorop

laat gaan. En dat hij uiteindelijk beter af is.

Door eigen rechter te spelen, breng je misschien

meer in gevaar dan je je nu realiseert.

KMW voor jou meis en een vette knuff. voor hem

((( :heart::lips: )))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Skip EEN JAAR!!!!  :heart:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :sun:  :)  ;)  :D  :sun:  :heart:  :rose:  :rose:  :lips: 

Agnieta en anderen die dat nodig hebben vandaag  veel sterkte en wijsheid.

Hier alles goed. Geniet van Nieuwe TV. Ga zo naar het klooster weer wat werken en gezellig mee- eten.

Een mooie dag iedereen.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...