Lotus66 Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) Goede morgen Frummers, Skip: Van harte gefeliciteerd. Een jaar droog! Als een blok geslapen. En dat na een conflict gisteravond met de buren (wat me nog hoog zit, grrr) Any way....Wel weer vroeg uit de veren.Maar heerlijk. Heel veel spierpijn van het repeteren, maar dan weet ik weer waar de spieren zitten Vandaag eerst mijn zoon uitzwaaien want hij gaat op zeilkamp. Dan weer een lekkere bezige dag, met veel 'studie' en afspraken. Eerst koffie...Fijne dag en voor iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte! 16 juni 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Mogge allen Toppertje skip...1 jaar ..van harte Lekker druk daggie Lotus Zelf ga ik deze week naar 5 uur werken...elke keer krabbelen we er wat bij. Pak het laatste deel van de dag..duiken we daarna zo het bed in Sterkte en succes voor degene die het nodig hebben...maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Goeiemorgen, Straks naar bedrijfsarts, verder uitbreiden in werkuren zit er dik in. Voelt goed. Nog steeds wat snotterig en prikkelbare darmen. Rustig aan doen vandaag maar dan. Bakkie thee! Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Goedemorgen frummers. Ik zie dat Fofies jarig is vandaag, komt misschien nog wel even kijken hier, dus de slingers maar even ophangen. Van harte Fofies, je laatste berichtje dateert al weer van een paar maanden geleden..... Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt en een heel mooi jaar tegemoet gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Skip, 1 jaar! Op naar het volgende jaar, dag voor dag... Hier effe doesjen en daarna naar de tranentrekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) Goedemorgen! Dagpact: Blondie Agnieta Vol 16 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Pfff, dat klinkt niet goed Agnieta. Waarom zou hij weg gaan lopen dan. En als hij ergens anders een plekje krijgt, gaat hij er dan niet vandoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Ook een goedemorgen uiteraard voor Sowhat en Vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Blondie naar de "tranentrekker"...hoe herkenbaar Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Klinkt inderdaad heel triest Agnieta. Geen plaats waar je een kind wilt laten verblijven dus. Maar tel alsjeblieft tot tien hoor, misschien wel tot honderd voor je gaat bellen, alsje blieft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 goedemorgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Goodmurning Toine.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Neem advies van Yvon ter harte, Agnieta! Begrijp dat je boos en verdrietig bent, maar door schelden en tieren naar jeugdzorg kom je niet verder... Probeer je argumenten op een rijtje te krijgen en de rust te bewaren in het gesprek. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Ik móet er even vandoor. Kom straks nog wel even kijken hier. Agnieta sterkte met het gesprek meis. Ik denk aan je. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) @Agnieta, Wat jij beschrijft over hoe het toegaat in de instelling waar je zoon verblijft is dat DE manier om deze kinderen juist te laten escaleren. W.s. zit je nu aan de telefoon, mijn advies is ook: rustig, standvastig en duidelijk zeggen wat je er van vindt. Sterkte en hou vol!! Skip: van harte! Echt top. Dagpact: Blondie Agnieta Vol ProudMary MijnGerrit 16 juni 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) Goeie morgen. KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Gisteren een hele fijne bbq. gehad maar was wel moe omdat ik eerst bezoek kreeg van twee andere vriendinnen die naar de keuken kwamen kijken. Maar de dag was erg geslaagd. 16 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 ik hoop dat je nog niet aan de tel. hangt .. is het een optie om even in de 'schaduw' je aanpak voor te bereiden?Ik vind het idee van media inschakelen een hele goede! Vraag eens bij een (lokale?) krant of ze misstanden in de jeugdzorg een boeiend item vinden?Misschien kun je beter even de goodwill vanuit bjz (of WSG?) behouden en de kans grijpen om dingen van binnenuit bewezen/op beeld te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 goeiemorgen frummers! van harte met dat belangrijke eerste jaar!!! Dit taartje hoef je niet te delen, is helemaal voor jou, verdiend! Skip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Oke, op naar de tranentrekker... Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Agnieta, eenvrouwacties in een emo bui, oei meis. Ik hoop dat je het belang van je zoon voorop laat gaan. En dat hij uiteindelijk beter af is. Door eigen rechter te spelen, breng je misschien meer in gevaar dan je je nu realiseert. KMW voor jou meis en een vette knuff. voor hem ((( ))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Goedemorgen, Skip EEN JAAR!!!! Agnieta en anderen die dat nodig hebben vandaag veel sterkte en wijsheid. Hier alles goed. Geniet van Nieuwe TV. Ga zo naar het klooster weer wat werken en gezellig mee- eten. Een mooie dag iedereen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) Goed gedaan Aggie Wat een gesol met die knul zeg, en dat allemaal of hem gelukkig te maken Me zolen. 16 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 waren er maar voldoende gezinnen voor alle kinderen die niet thuis kunnen wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 De beste stuurlui staan aan wal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Ik werk vandaag thuis, mijn eerste officiele na-proeftijd-dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden