Jen Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Morituri te saluant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Goeiemorgen, Vandaag weer ochtendje naar mijn landgoed en in de middag een belangrijke vergadering over de toekomst van het project "zichtbare schakel" waarnaar ik gedetacheerd ben. Hoop eigenlijk dat het project zelfstandig doorgang vind in 2015. Het liefst zou ik dat werk fulltime uitvoeren, maar goed zoete broodjes verkoopt men niet! Nu eerst een bakkie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Jen, Veel plezier met de teambuilding... Wie weet ga je het hardstikke naar je zin hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 (bewerkt) Goedemorgen allen Blauwe lucht, vogels Gister nieuwe koffie gekocht..behang is van de muren..vandaag BEhANGEN Inderdaad Jen; succes jij! Bedenk maar dat wij op een leuk verslag wachten Dagpact: Blondie Vol 12 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Vol, Spannende dag qua werk vandaag voor je! Ben benieuwd wat ze je gaan aanbieden. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Carpe Diem, Jen probeer er maar wat van te maken......gewoon over je heen laten komen Goedemorgen zonder hoofdpijn! Blondie en Vol, lekker klussen en hopen op goed nieuws... He kruidenthee, zit ik je net op te slurpen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Op en weg is kruidenthee...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Op wel, weg niet Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Koffie zit erin... Nog effe doesjen en dan in de benen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Goedemorgen luitjes. Jen zal al wel onderweg zijn schat ik zo in Eline zonder hoofdpijn wakker geworden, heerlijk. Vol lekker aan het behangen, Blondie belangrijke vergadering. En Agnieta overdenkt het leven. Eerst maar een bakje en een beschuitje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Dear Agnieta... dur mankeert niks aan jou hoor, zou raar zijn als je halleluja was nu. Maar heb een plaatje op de daartoe bestemde draad gezet voor je. (niet boos worden hoor, het is echt lieft bedoeld). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 het gaat ook weer over Agnieta, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 ik snap het heel goed Agnieta. het lijkt op voorhand alsof drank jou rust gaat brengen. Even helemaal niks, weg met al die verwarrende gevoelens, lekker een neut!!! Maar je weet ook dat dat helemaal niet het effect is wat je krijgt als je gaat drinken. Je gaat je alleen maar nog rottiger voelen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Hihi, zat net te denken: pfff, wou maar dat ze een baantje had om elke dag even de aandacht op iets helemaal anders te richten... Dan is het niet alleen maar leuk, maar ook een soortement van verplichting... Jij ook een goedemorgen Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 ... en ook goedemorgen uiteraard voor Fruitvlieg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Agnieta, iets leuks 'moeten' is voor mij nooit leuk...afleiding zoeken helpt wel. En soms wordt die afleiding dan toch leuk... Ja, soms is t wat... Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 goeiemorgen frummers. Agnieta gisteren en eergisteren heb je hele wijze en handige dingen geschreven over jezelf en hoe jij er op dat moment in stond. Lees ze nog eens, print ze uit en besef dat zo snel die inzichten even weg zijn naar de achtergrond zo snel zal deze trek, somberte en lusteloosheid ook weer plaatsmaken voor nog weer andere buien, emoties en gevoelens. De rivier is ook nergens hetzelfde en altijd in beweging. De hele natuur trouwens, ook die van de mens. Beetje extra wandelen met RinTinTin dan maar? Heeft die er ook wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Soms zou het fijn zijn om dat denken te stoppen....dat kan ik door te 'doen'..letterlijk bezig zijn. En behalve dat zinnetje...'de eerste niet', heb ik een zinnetje...'wat je aandacht geeft groeit'... Dusse..... Nu ga ik hier lekker muziek aan zetten, ramen en deuren open en me transformeren tot de witte tornado...met als resultaat een leeg hoofd en een opgeruimd huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Goedemorgen Kruidenthee en den Bol. . Verkeerd om???? Tegenwoordige heb je 'omdenken'...... is nog plaats op een driedaagse cursus daarvoor las ik net... Maar goed.. Agnieta, tuurlijk weet je al die dingen, je wílt het alleen ff niet. Ik moet er nu helaas vandoor. Zal aan je denken meis. Luitjes, Koffie en thee op de welbekende plek. Maak er wat van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 (bewerkt) Hé Vonnie. Even een op je neusie. Aggie wat heb jij voor 'n soort hobby's? Of wat zou je graag willen gaan doen? 12 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 en ik ga lekker poepen! zo! Heb ik al gedaan Joop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 'You can go your own way, Go your own way'Goede morgen,Heel veel sterkte voor een ieder die het nodig heeft!Agnieta zet hum op! Vandaag repeteren van liederen en teksten voor muziek en theater spektakel. Een hoog kippenvel gehalte....Geluidsinstallatie staat op 10. Hoe leuk en fijn. Zondag naar theater....Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden