bolletje Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Hé die Rekel. Wat ontzettend leuk dat je even langs komt. Hoe is het kerel? Hoe is het met je werk? Doe je dat ook nog altijd zo veel? En heb je inmiddels weer een ander huisdier? Goh joh wat leuk dat ik je zie. Maakt m'n dag weer helemaal goed. Wanneer komt je eens een keertje op je raecemonster hierheen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Haaaa, de koffie van vonneke heb ik echt wel gemist, vlug een bakkie tanken Cava vonneke, overlaatst je foto's nog eens gezien. Hoe is het met je hondje ?? Ja hoor suikertje, dat klopt. Ik heb bij wie hebben we al een poosje gemist al een update gezet, maar het gaat erg goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Hahahaha, wat een vragen zeg iedereen. Het is hartverwarmend en doet me iets, echt !! Blondje, cava jij, lang geleden zenne. Zie je er nog steeds evengoed uit ?? Bolletje, ik heb nog steeds mijn brommertje, who knows, spijtig dat mijn vriendin er niet zo graag opzit. Maar kleinere toerekes doe ik nog veel en graag hoor. Mmmmm wat is die koffie toch lekker !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Goedemorgen Gerrit, ook nieuw voor mij, maar zeer aangename kennismaking. Het is echter geen Goldwing maar een Triump Rocket III, ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Alleen nog maar beter, rekel ;-) Alleen die extra kilootjes na het stoppen met drinken hè... Als die er nog eens vanaf zijn dan helemaal bloedjemooi :-P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Maar ik duik mn doesj in, sta te kleumen hier... Super je weer eens te zien hier, Will. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Goed om te horen blondje, kan niet beter zijn. Ook ik erg blij hier nog eens te komen piepen. Moet bootje gaan losgooien hier maar kom nog terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 heeee, Willemans. Leuk dat je langs komt. en ja, de koffie he? Nog altijd dezelfde mocca van onze onvolprezen D.E. hoor. heerlijk dat het goed gaat met je. Moet wel even het draadje zoeken waar je dat berichtje hebt geplaatst dan, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Oeps, was al weer weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Wie missen we draadje yvon... En zoef, hier ook weer weg;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Gefeliciteerd Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 En zie dat Gwen vandaag jarig is... Van harte Gwen, hoop dat je een fijne jaardag hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 goeie zonnige morgen en Gwen zennn en de kunst van taart eten vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Klopt mijn gerrit,ik sta op, dat begint het al te zakken en na een kwartier is het weg....de hoofdpijn dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Goedemorgen Ik had gisteren mijn eerste avonddienst en dat ging heel lekker eigenlijk. Ik heb net gegeten en ik ga nu ff een uurtje slapen. Vanavond kom ik weer even kijken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Kleine wandeling achter de rug met hondje, daarvoor in slaap gevallen. Geen zon hier helaas, was na 8 uur verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Nouki en Gwen gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Hier effe pauze... Lijkt maar niet te lukken om me aan mijn lijstje te houden vandaag. Spring van de hak op de tak! Straks nieuwe poging... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Hanneke en Ztiertje gefeliciteerd met jullie jaar droog, ook voor julle de vlaggen in top!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Hé Ziertje...jij natuurlijk ook van harte!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Mooi wijfie...geniet ervan....iets spontaans is vask nog leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Goedemiddag allen, Wordt vast gezellig wijfie!, Gwen, Gefeliciteerd, als je dit leest. (Een tijd niets meer van je gehoord), Hanneke, Van harte, met 1 heel jaar niet drinken. Heb je je AA penning al, en werd dat leuk gevierd daar?, En verder.. Ben ik net aan mijn laatste magnum begonnen. En nu koop ik ze niet meer hoor. Ruim een kilo aangekomen van de week. 1 magnum, staat volgens mij gelijk aan een hele maaltijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Natuurlijk kun je trots zijn Iet. Er zijn heel veel mensen die dat niet halen hoor. Voor jou een grote bos :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: en een op je neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Echt wel om trots op te zijn..Ietje..mooi begin..mooie stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2014 Heel mooi Ietje, 3 weken! Mooi rond getal he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden