huttula Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Mogge Nog ff snel voor dat ik weg ben.... Wijfie gefeliciteerd met de eerste maand alcoholvrij..toppie Zo en nu er weer vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Goedemorgen voor de mensen die wakker zijn. Jopie gefeliciteerd Wijfie jij gefeliciteerd met 1 maand geen alcohol drinken. Ik moet straks op pad, om even voor 9 uur komt mijn vervoer hier. Ik zal eerst even koffie en thee zetten want ik denk dat Yvonne nog wel even slaapt. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Hihi, nee hoor Suiker, ik stond al in de keuken. Koffie en thee staan al klaar, hebben we nu dus dubbel koffie?! Geeft niet, straks lekker in de warmhoudkan en dan hebben we voor heeeeeeel veel mensen genoeg. Maar ook goedemorgen uiteraard Vandaag die 24- uurs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Goedemorgen Yvonne, koffie en thee genoeg iig. Ja vandaar die 24 uur van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Okido... zie je er erg tegenop? En hoe heb je het nu geregeld met jouw hond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Ja ik zie er best wel tegenop, maar zal ook wel weer goedkomen. Nog niet iets kunnen regelen, ben er mee bezig. Ga eerst maar douchen nu, beetje afleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Gaat natuurlijk goed komen Suiker. Bedoelde voor deze 24 uur wat betreft hond, mag hij dit keer gewoon mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Goedemorgen, JOPIE GEFELICITEERD!!!!!!!! Zou ze het gehoord hebben? Ik ben een beelddenker en zie nu Sugar onder de douche........ Gauw een kop koffie, Wijfie tussen je wanhoop en slechte momenten en je omstandigheden die het allemaal niet makkelijker maken heb je dit toch maar even neergezet, wat een prestatie!!! Ik weer eens een beklemmende droom gehad....die overigens op drie keer niets sloeg.... Zo nu even gisteren bijlezen... Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Mooi gesprek tussen Jen en Erik.....het waard even te lezen mensen.... erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Oeps, weer helemaal over de beginpagina heen gekeken... En heb ook nog niets bijgelezen, zo even doen. Maar eerst de slingers even ophangen: Joop, van harte dame. Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag. En ik wens je een mooi nieuw levensjaar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Blommetje voor Wijfie met een hele maand, volhouden nu hoor.. En heb dus nu even bijgelezen.. Kees, mijn partner, is ook Manisch Depressief, maar ik geloof dat Jen dat al wist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Wow... 12 gasten online... waar is de brand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Wijfie, ik lees dat jij vandaag een maand alcoholvrij bent! Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Jen, voor wat het waard is, mijn moeder ondertussen overleden, was ook manisch depressief.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Morgu a3 en jan... Ik ga er vandoor lui. Kom misschien later op de dag nog wel even kijken. Koffie en thee staan in de warmhoudkannen op het aanrecht. De zon schijnt, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 (bewerkt) goeie zonnige morgen vanaf vandaag geeft weeronline 4 vette tienen en een 9 (Scheveningen dus) dat wordt dus bijbruinen en ballen Wat heerlijk dat het Hemelvaartweekend is! 30 mei 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Goede morgen, Jopie van harte gefeliciteerd! Wijfie een maand alcohol vrij. GEWELDIG :rose: Suiker heel veel strekte! Ik ben er ook weer vandoor. Fijne en zonnige dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Dank je Lotus, jij ook een hele fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Goeie morgen kanjers. Vandaag gebak?????? Lang zal Jopske leven lang zal Jopske leven in de geloria tatatatratratraaaaaaa. Gefeliciteerd lieverd. :musicnote: :musicnote: :musicnote: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :heart: :heart: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Vandaag wordt het mooi weer en ik denk dat ik alvast wat grint weg ga kruien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Goedemorgen bolletje, Ik ben zo weg, spreek jullie later hopelijk weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 goedemorgen... prachtig weer hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Sterkte weer voor vandaag Sugar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Goeiemorgen, Vanochtend om 5 uur wakker door wekker van zoon. Uitgezet en weer teruggegaan naar bed en nu pas net wakker... Zal het wel nodig hebben gehad! Jopie jarig? Gefeliciteerd en nog vele jaren erbij! Wijfie, een maand droog? Op naar de volgende maand, dag voor dag! Nu eerst een bakkie! Dagpact: Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 goeie morgen! Dagpact: Blondie6173 Monster Wijfie, super!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Toine, hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden