lady jane Geplaatst 24 november 2015 Rapport Geplaatst 24 november 2015 je lichaam moet weer wennen aan goed eten Gipsy i.p.v. de troep die jij erin hebt gegooid net wat Gerrit schrijft zorg dat dit de laatste ontgifting is en dan is het dit dubbel en dwars waard go girl!
huttula Geplaatst 24 november 2015 Rapport Geplaatst 24 november 2015 What doesn't kill you makes you stronger. tomtom2 reageerde hierop 1
erik Geplaatst 24 november 2015 Rapport Geplaatst 24 november 2015 Hoop dat ze het brengen Gips die medicijnen en anders je er echt toe zetten het te halen. Die valium en naltrexon is juist om je wat te helpen de eerste zware periode. Is er niet iemand die evt dat klusje voor je wil doen? Probeer jezelf in een gezond dag en nachtritme te dwingen met eten en drinken en voldoende rust. Slaap je niet blijf dan zo rustig mogelijk ontspannen. En indien mogelijk, heb contact met mensen. Dat je het wel zelf maar niet helemaal alleen hoeft te doen. Veel succes
Meya Geplaatst 24 november 2015 Rapport Geplaatst 24 november 2015 Fijn om je op het dagpact te zien. Hang in there.
Akkordeon Geplaatst 25 november 2015 Rapport Geplaatst 25 november 2015 Hoi Gyps, Ik heb aan je gedacht, maar was amper op het forum. Vandaag dag 3. Hoe gaat het nu? Knap gedaan zondag met die taxi!
Akkordeon Geplaatst 26 november 2015 Rapport Geplaatst 26 november 2015 Hoi Gyps, Goed bezig! Slapen is super gezond! En als ik langere tijd niet kan eten haal ik bij de apotheek vloeibare maaltijden. Succes vandaag!
lady jane Geplaatst 27 november 2015 Rapport Geplaatst 27 november 2015 Alles wat je mist zit in jezelf Gipsy. Niet in een ander of drugs. Zet alsjeblieft door! huttula reageerde hierop 1
Happiness Geplaatst 27 november 2015 Rapport Geplaatst 27 november 2015 Ik zet ook door!Even een vraag: zet je door alleen op de coke nu en is drank bijzaak?Want je ging volgens mij onder andere coke gebruiken omdat je van de drank af wilde toch? En nu drink je om de leegte van de coke en J op te vullen of snap ik het verkeerd?
Akkordeon Geplaatst 28 november 2015 Rapport Geplaatst 28 november 2015 Sterkte Gyps! Ook die momenten van pijn en wanhoop gaan voorbij! Probeer lief te zijn voor jezelf! Knuffel! lady jane reageerde hierop 1
Akkordeon Geplaatst 29 november 2015 Rapport Geplaatst 29 november 2015 1 week op de teller! Proficiat! Ik denk aan je....
erik Geplaatst 2 december 2015 Rapport Geplaatst 2 december 2015 (bewerkt) Je presenteert een dilemma Gips. Ik denk dat het een gevaarlijke ilusie is om vast te houden aan dat als je sterker bent hem weer kan zien zo lang hij wel aan de drugs zit. Het enige wat kan is stel dat hij van de drugs af is maar dat ligt buiten jou invloed. Maar als die motivatie nu voor jou helpend is in niet gebruiken.....je weet zelf ook wel hoe lastig dit zal zijn. Probeer toch die motivatie ergens uit jezelf te halen. In je eigen kracht staan en het stoppen niet zo mega kwetsbaar te laten zijn als stoppen voor een gebruiker die zichzelf ook niet ziet stoppen. Want zo is het toch J is een gebruiker die niet wil/kan stoppen. De motivatie daarvan af laten hangen maakt je zo afhankelijk! Zo zonde Gyps. Jij bent het zelf waard, echt! 2 december 2015 bewerkt door erik
lady jane Geplaatst 2 december 2015 Rapport Geplaatst 2 december 2015 het lijkt bijna dat je de liefde gebruikt als excuus om je mee de afgrond in te laten sleuren Gipsy. J heeft gelijk, hij helpt mee je kapot te maken, maar jij bent de eerst verantwoordelijke. En waarschijnlijk zet je hem op een voetstuk omdat je zo hard iemand nodig hebt die lief is voor je. Maar of dat dan echt om J gaat? En wat en wie J is zonder drugs? En wat en wie Gipsy is zonder drank en drugs?Kortom nog werk aan de winkel voor je voorlopig.
huttula Geplaatst 2 december 2015 Rapport Geplaatst 2 december 2015 Misschien allebei afkicken...kijken waar het schip strand .
erik Geplaatst 3 december 2015 Rapport Geplaatst 3 december 2015 (bewerkt) Hoi Gypsy Dit gaat richting een afslag totaal de verkeerde kant uit als je niet nu keuzes maakt voor je zelf. Doe het voor jezelf Gyps Heel ver uit de buurt van dealer en J blijven lijkt me echt noodzaak. En of J ooit stopt, dat is aan hem en wat hij wil met zijn leven. Daar heb jij geen invloed op en kan je niks in betekenen. 4 december 2015 bewerkt door erik
lady jane Geplaatst 4 december 2015 Rapport Geplaatst 4 december 2015 moet...moet...kan als je dat eens vervangt door wil....wil....wil??
huttula Geplaatst 4 december 2015 Rapport Geplaatst 4 december 2015 Er alles voor over om aan je trekken te komen? Is dit weer een vrijbrief om te gebruiken? Of om je de laten misbruiken. Wat heb je er voor over om niet aan je trekken te komen komt op de eerste plaats. Waar een wil is is een weg. Ook voor jou..Gipsy
leila Geplaatst 6 december 2015 Rapport Geplaatst 6 december 2015 ai vrees het ergste, hoe is het met je!!
tomtom2 Geplaatst 6 december 2015 Rapport Geplaatst 6 december 2015 Oh ik heb zo een trek. Word helemaal gek. Heb er echt alles voor over. Nouja niet alles ik ga geen seks hebben met de dealer. Maar verder. Zondag wordt het zoontje van mijn beste vriendin 1 en ik moet daar heen. Ik moet gewoon. En dan kan ik niet gebruikt hebben. Is het gelukt Gipsy, of was de druk die je jezelf had opgelegd te hoog?
smart Geplaatst 6 december 2015 Rapport Geplaatst 6 december 2015 Ik hoop dat het verstand zegeviert. Laat je wat van je horen meid?
tomtom2 Geplaatst 7 december 2015 Rapport Geplaatst 7 december 2015 Ik leef nog! Het is in ieder geval een goed begin, zonder dat valt er weinig meer te sleutelen :-) Ga je weer aan de slag of..?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden