Spring naar bijdragen

Gipsy even voorstellen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

je lichaam moet weer wennen

aan goed eten Gipsy

i.p.v. de troep die jij erin hebt gegooid

net wat Gerrit schrijft

zorg dat dit de laatste ontgifting is

en dan is het dit dubbel en dwars waard

go girl!

Geplaatst

Hoop dat ze het brengen Gips die medicijnen en anders je er echt toe zetten het te halen. Die valium en naltrexon is juist om je wat te helpen de eerste zware periode. Is er niet iemand die evt dat klusje voor je wil doen?

Probeer jezelf in een gezond dag en nachtritme te dwingen met eten en drinken en voldoende rust. Slaap je niet blijf dan zo rustig mogelijk ontspannen. En indien mogelijk, heb contact met mensen. Dat je het wel zelf maar niet helemaal alleen hoeft te doen.

Veel succes

Geplaatst

Ik zet ook door!

Even een vraag: zet je door alleen op de coke nu en is drank bijzaak?

Want je ging volgens mij onder andere coke gebruiken omdat je van de drank af wilde toch?

En nu drink je om de leegte van de coke en J op te vullen of snap ik het verkeerd?

Geplaatst (bewerkt)

Je presenteert een dilemma Gips. Ik denk dat het een gevaarlijke ilusie is om vast te houden aan dat als je sterker bent hem weer kan zien zo lang hij wel aan de drugs zit. Het enige wat kan is stel dat hij van de drugs af is maar dat ligt buiten jou invloed. Maar als die motivatie nu voor jou helpend is in niet gebruiken.....je weet zelf ook wel hoe lastig dit zal zijn.

Probeer toch die motivatie ergens uit jezelf te halen. In je eigen kracht staan en het stoppen niet zo mega kwetsbaar te laten zijn als stoppen voor een gebruiker die zichzelf ook niet ziet stoppen. Want zo is het toch J is een gebruiker die niet wil/kan stoppen. De motivatie daarvan af laten hangen maakt je zo afhankelijk! Zo zonde Gyps. Jij bent het zelf waard, echt!

bewerkt door erik
Geplaatst

het lijkt bijna

dat je de liefde gebruikt

als excuus om je mee de afgrond

in te laten sleuren Gipsy.

J heeft gelijk, hij helpt mee je kapot te maken,

maar jij bent de eerst verantwoordelijke.

En waarschijnlijk zet je hem op een voetstuk omdat je zo

hard iemand nodig hebt die lief is voor je.

Maar of dat dan echt om J gaat?

En wat en wie J is zonder drugs?

En wat en wie Gipsy is zonder drank en drugs?
Kortom nog werk aan de winkel voor je voorlopig.

Geplaatst (bewerkt)

Hoi Gypsy

Dit gaat richting een afslag totaal de verkeerde kant uit als je niet nu keuzes maakt voor je zelf. Doe het voor jezelf Gyps :rose: Heel ver uit de buurt van dealer en J blijven lijkt me echt noodzaak. En of J ooit stopt, dat is aan hem en wat hij wil met zijn leven. Daar heb jij geen invloed op en kan je niks in betekenen.

bewerkt door erik
Geplaatst

Er alles voor over om aan je trekken te komen?

Is dit weer een vrijbrief om te gebruiken?

Of om je de laten misbruiken.

Wat heb je er voor over om niet aan je trekken te komen komt op de eerste plaats.

Waar een wil is is een weg.

Ook voor jou..Gipsy

Geplaatst

Oh ik heb zo een trek. Word helemaal gek. Heb er echt alles voor over.

Nouja niet alles ik ga geen seks hebben met de dealer.

Maar verder.

Zondag wordt het zoontje van mijn beste vriendin 1 en ik moet daar heen. Ik moet gewoon. En dan kan ik niet gebruikt hebben.

Is het gelukt Gipsy, of was de druk die je jezelf had opgelegd te hoog?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...