Gast Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 "Helpt alleen niks" ... twee dagen is ook wel heel lang natuurlijk Gipsy. Misschien heeft het even tijd nodig. Ik hoop dat je je weer beter gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Hou je taai Gips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Herkenbaar Gipsy 2 dagen niet drinken en helpt niks. Weet bijna wel zeker dat iedereen hier dat zo zag. Dat snap je zekers zelf toch ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Nee Gipsy zoals jij reageerd ..reageerde ik ook toen ik nog dronk. Dan liep ik weg..was boos..want ik wist het beter. Diep in mij wist ik dat ze gelijk hadden..maar ja..verslaving won het. Ik kon het leven niet aan..wist geen uitweg. Toch doordat ik veel tegenspraak kreeg..ging ik toch anders denken. was mezelf niet meer. Mijn karakter veranderde Ik was mezelf kwijt. Ik ben net op tijd voor hulp gegaan. Keihard werken..maar zoveel waard Dat gun ik jou Gipsy..dat gun ik jou ook Ik zou het jammer vinden als je dieper en dieper valt zodat het nog moeilijker word om eruit te komen Kom op Gipsy...ook jij kan het. Ik was 46 ..die rot jaren gun ik jou niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Niet eerlijk? Wel leerzaam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Gipsy...op tijd aan de bel trekken als het niet gaat. Klinkt niet zo goed zo...sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Gipsy meis al ben je er niet je bent er toch zorg goed voor jezelf meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 zo wisselvallig als jij kunt zijn Gipsy dan zou je ook spijt krijgen van die ban. Je schrijft hier maar lekker van je af. Hopelijk gaat het nu weer bergopwaarts met je. Zonder drank en mèt frisse lucht! wandelze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Veel sterkte Gipsy en veel plezier met je wandeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Goed je weer te lezen Gips en fijne wandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Rustig aan hè, meid. Hoop op een wat ontspannen avond voor je, blijf bij jezelf..laat je niet meeslepen... Klinkt goed, tiramisu lasagne cake... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Wat goed dat je niet hebt gedronken en sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Keep calm.....niet gedronken....ik had me wat zorgen gemaakt toen ik las over je inkopen. Maar was niet nodig, zelfs met frustraties droog gebleven. Goed gedaan. Nu een rustig kopje thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2015 Rapport Share Geplaatst 7 september 2015 Pfff..heftig, maar naar omstandigheden toch verstandig gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2015 Rapport Share Geplaatst 8 september 2015 Gipsy, volgens mij was het contact met je broertje al niet zo goed. Daar is nu het afgelopen bezoekje overheen gekomen en dat ging ook niet zo fijn. Nu een vervelende e-mail, zo te lezen. Probeer bij jezelf te blijven en de e-mail maar naast je neer te leggen. Ik kan het ook niet beter zeggen dan op deze manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 september 2015 Rapport Share Geplaatst 8 september 2015 Poe Gips...moeilijk om advies/reactie op afstand te geven.. Sluit me aan bij MG. En ik kan niet opmaken of het positief of negatief is..maar je hebt er last van. Hoop dat je verwachtingen niet te hoog zijn en dat je bij jezelf kunt blijven. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 september 2015 Rapport Share Geplaatst 9 september 2015 Je noemt daar twee zaken, die ik bij andere mensen ook zie spelen. Je omgeving die niet goed reageert op de veranderingen die jij doormaakt; en de vraag of en hoe je met sommige mensen verder moet in je leven. Lastige zaken. Je kunt er heel rationeel naar kijken, maar ondertussen kun je je er behoorlijk naar van voelen. Ook hier KMW, Gipsy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst 13 september 2015 Vermoeiend voor jezelf, Gipsy. En zo jammer dat je de rust die je nodig hebt niet kunt vinden en niet kunt vasthouden. Het lijkt wel alsof je onverstandige zaken opzoekt soms. Laat buiten je zus en je moeder de rest van de familie maar los, dat lijkt me beter voorlopig. Probeer goed voor jezelf te zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst 13 september 2015 Als je zo voelt Gipsy trek je dan toch niet met pillen terug in een isolement. Schreeuw om aandacht. Bel fact, psychater, zus......roep wat op de dagdraad (alhoewel we je niet kunnen helpen) Bel 113.....ik vind het intens verdrietig als iemand zo stilletjes eindigt zoals je voor ogen had. Ik ga je niet aanpraten dat het niet mag wat je deed, want je mag het allemaal zelf beslissen. Maar denk niet dat het er niets toe doet. Ook jij zou erg gemist worden, door ons, door mij, door je familie..... Choose life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst 13 september 2015 Gipsy, Gipsy toch♥ ik hoop dat je je zus sprak vóór ze jouw briefje kreeg. fijn dat je er nog bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 (bewerkt) ...... Quote ook maar weggehaald. 16 september 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2015 Rapport Share Geplaatst 16 september 2015 jammer Gipsy, dat het zo zwart ziet er komen andere meetings en we zeggen gewoon: tot ooit! Voorlopig heb jij je energie nodig om terug te knokken, zet m op meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 september 2015 Rapport Share Geplaatst 16 september 2015 Wat balen joh, blijf knokken. Hoop tot volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Gips, ik hou me wat op afstand hier op het forum. Maar ik wil jou echt alle goeds wensen. Kop op meid...het leven is mooi, met zijn ups en downs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden