Spring naar bijdragen

Gipsy even voorstellen


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Volgens mij heb je het al te pakken dat hogere doel, hetgeen je een drive geeft/motiveert....kijk eens in jezelf of er meer is en je het voor jezelf onder woorden kan brengen. Hoef je niet te uiten hier....als je het maar voor ogen houd. De godganse dag denken aan niet drinken is niet motiverend. De meidendag en lotgenoten contact en begrepen worden en begrip kunnen geven is dat blijkbaar wel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy, zo mooi en speciaal vind ik dat contact tussen jou en je zus, wat ik erover gelezen heb in je berichten. En bijzonder en fijn ook dat je zulke lieve vriendinnen hebt.

 

Wat betekenen die contacten in wezen voor jou? Wat is het belangrijkste gevoel dat je daarbij krijgt? Is dat liefde, of warmte, of verbinding, of...? 

 

En waar staan het reizen en je eigen bedrijfje voor, hoe voelt die passie voor jou? Is dat vrijheid, of onafhankelijkheid, of ontdekken, of ….?  

 

Erg mooi om zo weer wat meer van je te weten te komen Gipsy  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wat ik al gelezen en geleerd heb, heeft het helemaal geen zin om jezelf een gebrek aan wilskracht te verwijten. Anderzijds: waarom heb je lauw bier op je slaapkamer staan?

Goed voor jou dat het niet smaakte!

Hou dat idee vast voor de volgende keer dat je trek krijgt. Oftewel: in het groot printen en op de koelkast plakken!

Ook jij kan het!

( en komen schrijven is ook een hulp bij trek...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, mij ook. Krijg nu ook gelijk de wildste ideeën… Meisjes van 14... iets met een loverboy? Een rare internetaankoop zoals een apparaat dat al je vet in 7 dagen verbrandt? Iets met waarzeggerij of geesten?

Wat heb ik gedaan toen ik 14 was? Oh - Oh, is het……?  :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder heb ik twee eigenschappen impulsief en naïef. Deze eigenschappen brengen me vaak in de problemen maar ik vind ze ook heel leuk. Ik hoop dat ik ze nooit verlies als ik ouder word.

 

 

Oh en ik heb iets heeeeeel erg doms gedaan. Impulsief en stom. Schaam me ervoor en kan de consequenties nog niet overzien. Durf het aan niemand te vertellen...

 

Lastig is dit he, dat heb ik ook met die karaktereigenschappen naief en impulsief. Soms brengt het je in problemen maar je wil ze ook niet verliezen. Helemaal met je eens, ik ook niet.

 

Over datingsites, ja ik ken de ervaringen met nep profielen waar ik dan naief en impulsief op kan reageren. Ook vrouwen zijn zo of wie weet is het een vent die doet alsof. Groot nadeel van datingsites dat zoveel niet is wat het lijkt. En op datingsites heb je natuurlijk als vrouw zoveel meer aandacht dan als man.

 

Hoe wordt je niet te paranoide, te achterdochtig, en te bedachtzaam maar bescherm je jezelf toch tegen zoveel mensen die lol hebben in trollen en fake profielen onderhouden.....ik werd er een soort sherlock holmes van. Gebruikersnamen, profielteksten googlen en vooral ook zoeken op afbeelding van profielfoto's....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy, als jij jouw geheim gewoon alleen aan mij vertelt, dan hoef je het niet aan de anderen te vertellen. Dat regel ik dan wel voor je.

Echt, ik beloof dat ik je niet heel dom zal noemen achter je rug.

Misschien een beetje........................ eigenlijk net zo dom als ik ben dus.

 

 

 

 

Dus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...