tomtom2 Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Ik ken meerdere mensen die bij Solutions geweest zijn en ook "gewoon" de behandeling inNederland staat hoog aangeschreven. Als zij niet de juiste mensen/kennis hebben, zullen ze dat denk ik eerlijk vertellen ook. Maar waarom niet inderdaad naar Zuid Afrika waar ze een kliniek hebben?.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 De echte Gipsy is er weer erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ja he.....dat dacht ik ook te lezen. Good to have you back Gips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Sterkte Gipsy, met loslaten. Mooi dat je het zo kan zien en dankbaarheid voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Wat erg. En wat een moedig besluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Moedig besluit, wel rot voor je. Succes en tot ziens voor na de opname. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Gipsy...go for it❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 toitoitoi Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Ook van mij sterkte Gypsy! Afscheid doet pijn, maar het lijkt mij in hier wel de beste keuze. Zo sterk van jou! Ik vind die opname ook al zo'n moedig besluit. Ben zelf al bang voor dagbehandeling... Petje af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Je weet nog half hoe lief jezelf bent. Want dat ben je Gipsy ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Succes Gipsy, ik blijf je volgen. Samen kunnen we het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Gipsy fijn dat je Wifi hebt en in contact kunt blijven met ons. Alle goeds daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 GoGirl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Ben benieuwd hoe je vandaag hebt beleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Nou Gips, blijf jij nog maar even daar hoor, zo'n snelle afkick na een periode van gebruiken en niet eten, dan heb je wel even meer nodig dan een supersnelle afkick. Dat weet je zelf ook wel denk ik. Dus even niks impulsiefs, maar pas op de plaats. De echte afkick komt nog he, psychisch. En dan aan het werk met hoe je echt kunt gaan leven, volwassen en wel. Dat kun jij ook nl. Er is voorlopig werk in uitvoer voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Hoi Gyps, Blijkbaar is de eerste dag wel meegevallen. Goed voor je! En natuurlijk weet jij ook dat het daarmee niet rond is. Je bent nu daar. Haal er maar alles uit wat je kan gebruiken! Die pillen bouwen ze volgens mij alleen maar af omdat ze denken dat je het zonder ook kan. Wat niet wil zeggen dat het makkelijker zal zijn zonder. Volgens mij heb je dus nog wel wat werk. Ik ook. Dat is boeiend en daar worden we beter van! Zet em op! Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 (bewerkt) Van 20 naar 6 pillen das ook al afkicken. Gisterochtend gebruikt en nu is het oké. Kom kom Gipsy maak jezelf niks wijs. Maak gebruik van je opname waarvoor het bedoeld is. Gebruik deze tijd voor dat wil ik nu werkelijk. Toen ik verslaafd was aan drank kon ik ook zonder als ik opgenomen was in ziekenhuis. Das een makkie. Eenmaal buiten begint de rottigheid. Jij weet donders goed wat je wel en niet wilt. Zet dit op papier als herinnering,voor de mindere dagen. Weet je zoals je nu schrijft weet ik nu al waar je eindigd. En daar wil ik niet aan denken want Gipsy verdient beter. Succes 4 november 2015 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Hoi Gipsy, Fijn dat je zo goed geslapen hebt. Ga er voor meid! Het leven is zoveel meer waard. Afkicken doe je niet in een paar uur, dat weet je zelf beter dan ik. Tot horens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Hoi Lieve Gipsy Ik kom je ook even sterkte wensen!!! Veel liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Hoi, Ik ben joosje, net 31, 3 dagen gestopt met drinken. Heeft iemand tips? Ik kom er niet doorheen vandaag? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Adem in..adem uit......rustig aan Gips.....take the time....your time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst 5 november 2015 Valt nog heel wat bij te lezen merk ik. Gipsy, heel veel kracht meis! Enneuh, over hulp vragen en vinden dat je 'dat nu wel geleerd moet hebben', ahum, ben 44 en laten we zeggen dat het niet mijn sterke kant is ; ) En sluit me helemaal aan bij Kruid, take your time!! Nu rush, no hurry.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst 5 november 2015 Zoals een goede vriend ooit tegen me zei al jaren geleden (toen ik helemaal in de kreukels lag na een enorme zuippartij van een week): voor zo'n slimme vent, ben je behoorlijk goed in dom zijn. Ik werd toen nog boos maar realiseerde me later dat hij gelijk had. En dat iedereen dat heeft, op zijn eigen manier. Niemand is perfect, het leven is een schakel van acties, de ene keer goed, de andere keer minder. Ik sluit me aan bij de vorige commentaren: ik ben 42, best scherp op mijn werk maar een totale malloot als ik begin te drinken en dat is vorige maand nog een keer helemaal fout gegaan :-) Neem de tijd voor je herstel en doe het goed. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Ik hoop voor jou dat je de avond goed door komt, Goed plan van MG om een goede en vooral lekkere maaltijd te bereiden voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden