Hanneke Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Goedemorgen, Mooie dag iedereen en sterkte maar weer voor iedereen die het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Zonder refu weet ik zo net nog niet wat ik afgelopen nacht had gedaan... Al moet ik zeggen dat ik sinds mijn stoppen nooit geen drank meer in huis heb gehaald! Afijn, ik ben werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Blij dat je je iets beter weer voelt eline. Berusting is id even het goede woord hier. Ik probeer mijn dingen te blijven doen die ik moet doen. As vrijdag hoor ik hopelijk meer. Heel goed Blondie dat je geen drank in huis hebt, wat doe je dan als je geen refusal hebt snachts of kan je ergens toch nog wat scoren. Als je niets in huis hebt, kan je toch niet drinken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Berusting is fijn Suiker. Ook knap. Dat kost je het minst aan energie. Hopelijk is er vrijdag meer duidelijkheid voor je. Dat de vrijdag maar snel mag aanbreken voor jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Ik vind het heel knap van je dat je ondanks je klachten nog zo gemotiveerd bent met je theater/poppen bezigheden. Weet niet precies wat haha. Ik heb toen ik 11 jaar was acute reuma gehad. Meer dan 1 jaar zoet mee geweest. Gelukkig wel ervan hersteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Dank je wel Suiker! Hoei acute reuma, das helemaal zo wat. Ontzettend fijn dat je hersteld bent. Staat er ook zo'n jaar voor om te herstellen? Pfff, dan is een jaar lang. Ik doe beide: theater en heb zelf een poppentheater. Het is inderdaad heel lastig. Ik heb er in het begin van de reuma ook zoveel moeite mee gehad. Paniek toestanden, zag de grond al onder mijn voeten vandaan schuiven...Poeh wat een rot tijd. Maar weet je, ik wilde het gewoon niet opgeven. Het is mijn passie. Ik moet me er bij neer leggen en accepteren dat het maken van poppen, het spelen etc gewoon pijnlijk kan zijn. Het weegt dan toch ook niet op aan het plezier en genot wat ik er uit haal. En als ik dan al die kinder koppies zie....Daar doe ik het voor...Uh ook voor. En ook voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Goeiemorgen allemaal, fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Werkdag verzet naar morgen. Na doesj aan het overgeven geslagen. Wat een slapeloze nacht voor effect kan hebben. Bah... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Goeie morgen lieve mensen . Wat jammer Jen dat je gedronken hebt. Het is zo moeilijk om een partner te hebben die ziek is . Maar toch jezelf weer bij de kladden pakken e door gaan, het is net anders. Goed. Ik krijg als het goed is vandaag een ander toetsenbord' want dit, zo'n tab gaat toch wel erug langzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Beterschap Blondie! Kan het ook spanning zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Er staat niet echt een tijd voor Lotus, sommigen genezen er niet van en krijgen vaak elk jaar weer klachten. Ik heb destijds een half jaar plat moeten liggen, mocht niet eens naar wc. In de eerste twee maanden kon ik niet eens lopen meer, zoveel pijnen. Maar goed door mijn ouders en door mezelf is het gelukkig goed gekomen. Kan me voorstellen dat je enorm vrolijk wordt van die kindergezichtjes, bijna mooiste wat er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Goedemorgen bol, je maakt iig weinig typfouten met je tablet, is weleens anders hier Hoop dat je toetsenbord krijgt vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 goeiemorgen frummers! dagje sauna hier en eens lekker bijslapen ook. scrubben, want de zon ging in Turkije wel te snel, dat kan mijn huis niet bijbenen. Tegen de meeting ben ik ik weer blank, haha. Lotus merk je geen verbetering sinds je niet meer drinkt?Mijn artrose is stil blijven staan en soms lijkt het verbeterd zelfs, maar dat kan ook mede door de infrarood sauna komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Duimen Bol! Zou fijn zijn. Ga ik samen met je 'wachten en duimen'. Als het goed is krijg ik vandaag de vriezer en gasfornuis (is zaterdag niet geleverd). Kan jij straks weer lekker 'tikken, en ik koken / bakken. Ik hoop het...Mijn mannetje is morgen jarig en wil een taartje bakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 jammie, maak er maar twee minimaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Klinkt heel stom Jane. Maar ik heb eerder veel meer last. Ik heb zelf het idee dat de alcohol verdoofde? Maar misschien ben ik ook aan het zoeken hoor....Maar tata, hier in de buurt een verwen dag met infrarood. Here I come..... Poeh Suiker: Niet eens naar de wc mogen. Donders fijn dat je de reuma overwonnen hebt! En nu gaat deze dame aan de slag.....Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Als het goed is komt het voor de bakker Lady! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 vandaag zou mijn eerstgeborene 23 jaar geworden zijn het blijft een bijzondere dag voor me geen verdriet meer, geen weemoed, maar wel altijd even naar binnen en er bij stilstaan en waarderen dat ik, uiteindelijk toch nog met een dochter gezegend ben. Zo voelt dat echt. Maar dat heb ik jaren niet zo gevoeld. Met nog drinken, bleef ik meer in het rouwen hangen en zelfs dat rouwen was niet zuiver, werd vaak drankjank. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Jane, <3 Hier inmiddels bestelling voor matje gedaan, bedje opgezocht maar nog steeds te hyper. Psych gebeld. 5 juni afspraak, maar ga daar niet op wachten! Mag nu morgen komen! Hahaha... Brutaal mens heeft de wereld. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 dat heet zelfinzicht Blondie en er nog naar handelen ook klasse! nu maar ff te bedde dan fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Te bedden gaat niet lukken nu Jane... Hyper... Ga achter mn verf aan en mn keukenkastjes aflakken... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Het is hier droog, in alle opzichten. Wat het weer doet weet ik niet maar ik hou het zo! Dagpact: Blondie6173 Super1975 Wimmelt mooie dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Goedemorgen allen. Laat, druk en nu al geïrriteerd. Komt goed. Dagpact: Blondie6173 Super1975 Wimmelt MijnGerrit Fijne dag iedereen, misschien straalt het af op mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Hoi Wimmelt en Mijn Gerrit MG je kan ook eens een keer een mindere dag hebben, zo ken ik je wel niet, maar komt wel goed vandaag hoop ik, Succes joh Hier ook mooi weer, af en toe zon en mensen lopen hier volop in korte broek. Nog even genieten van balkon met hondje zolang het nog kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Oepsie Ger! Sterkte joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden