bolletje Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Moghu Lotus ja dat hoop ik ook meid want anders is al m'n werk voor niets geweest. Ben jij nu gestopt met Refu? Zo ja, bevalt het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Dagpact: Vol MijnGerrit Blondie6173 Lotus Nadia goedemorgen! wat een mooie foto's Acanthus! (natuur)fotografie (macro's) zijn ook mijn hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 De boodschapjes al binnen, tja Yvonne vandaar ook de naam Eline...kan mij uit het niets overvallen, meestal is het dan snel over maar als het door bijv. een situatie komt kan ik uren dat gevoel hebben en dan kies ik voor beweging, stofzuigen, breien, lopen etc..... Nu is het weer redelijk afgezakt, ik verwen mijzelf vandaag met tuin en boek en een lekkere pot verse muntthee Wimmelt jij gaat goed volgens mij... Suikertje ook al aanwezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Net deed mijn modum het niet meer. Geen computer, geen telefoon. Ik bellen en ik heb het al opgelost. De coaxkabel opnieuw bevestigd. Maar om bij het contact te kunnen moet ik een deel van mijn boekenkast afbreken. Zit wat ongelukkig. Nu denk ik dat ik gelijk maar doorga en een deel van de boekenkast anders ga inrichten. Vraagt even wat moed want dat geeft veel gedoe met boeken. Ik neem eerst nog maar eens een bakkie koffie. De badkamer moet maar even wachten. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goedemorgen Dagpact:VolMijnGerritBlondie6173Lotus Nadia Wimmelt Maak er wat van vandaag! Be good! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Bol: Zou inderdaad jammer zijn. Stuur de bui maar deze kant op dan Ik ben gestopt met de refu. Tot nu toe bevalt het prima. Ook wel een vreemde gedachte nu wel te kunnen drinken zonder de gevolgen van combinatie refu en alcohol. Ik zeg bewust 'kunnen', het willen is anders. Ik voel nog geen onrust, maar ik moet wel allert blijven en alle voelsprieten uit. Er is wel drank in huis, aankomende verjaardag....enzo on.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Dagpact:VolMijnGerritBlondie6173Lotus Nadia Wimmelt Ietjefietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Eline: Fijn dat het wat afgezakt is! Goed gaan hoor! Hier nu ook even verder...ontdooien vriezer, leeg pakken kamer (daar waar ze morgen vezel komen leggen...Haha dacht een relax dag. Nou doe ik alles maar even in de eerste versnelling. Eerst nog meer even koffie in de tuin.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Succes Lotus niet te druk doen hoor met dat warme weer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Ik laat even de troep de troep. Met koffie in de tuin en dan even op de fiets naar de natuurwinkel in het volgende dorp. Heerlijk weer. Tot later. hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Mijn thee staat buiten, boek mee, zonnebril.....tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Eerder vanmorgen mij op het dagpact geplaatst, ben bang dat er iets niet goed gaat, bij deze nogmaals.... Dagpact:VolMijnGerritBlondie6173Lotus Nadia Wimmelt Ietjefietje Super1975 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 (bewerkt) Goed gedaan, super!! Dagpact: Vol MijnGerrit Blondie6173 Lotus Nadia Wimmelt Ietjefietje super1975 Tatum 20 mei 2014 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Super: Oepsie....Ik heb je per ongeluk van de dagpact 'gegooid' Mijn excuus, ik ga me wel even schamen Om het goed te maken heb ik je nu 'met stip' genoteerd.Dagpact:VolMijnGerritBlondie6173LotusNadiaWimmeltIetjefietje super1975 (met stip genoteerd)Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goedemorgen Ik ben er wel, maar even niet hier. Ik meld me wel weer als ik me meld. Fijne dag iedereen en sterkte voor degenen die het nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Jij ook Suiker! Nog oefenen vandaag? Toi toi toi hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 (bewerkt) Wijfie heb je geen behoefte om even naar je h. arts te gaan? Misschien kan hij je even wat geven. Mij hielp het altijd wel hoor. Ik kon heel goede m'n ei kwijt over mijn manneke en kreeg ook heel goed advies. 20 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 (bewerkt) Dagpact: Vol MijnGerrit Blondie6173 Lotus Nadia Wimmelt Ietjefietje super1975 Tatum Wijfie 20 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Zo ik ben klaar met planten en heb meteen een rij tegeltjes gelegd. Ziet er wat mooier uit. Nu stop ik met de tuin. Heeft me al lang genoeg bezig gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Wijfie...geen gek plan hoor om huisarts te bespreken wat bolletje zegt Zelf doe ik het nu ook vaker...als ik bezorgd.bang ben Niet om altijd pillen te krijgen maar ff een gesprekje zodat ik weer iets meer rust heb Gevoelens zijn nou eenmaal heftig zonder drank...en we hebben ze maar al te vaak Voel je vooral geen zeurderd bij je huisarts.... Zeg anders dat je bang bent om terug tevallen...wat je zelf niet om staat te springen Zeggen wat op je hart ligt wijfie Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Hoe gaat het Jen? Je hebt twee PB's nog niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Hier na de wandeling weer gauw vergaderen. Mooi Dagpact! Op naar de 10+ Heb het goed iedereen! Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Sterkte wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Doe je goed aan Wijfie! Gooi alles maar op tafel. Opvliegers...Alleen dat al...Hier ook een dame..Kan toch niet de bedoeling zijn dat jij je zo rot / down voelt. Sterkte! Gewoon effies gaan hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goedemiddag, Even een heel ander bericht. Sorry!!! Maar ik heb een autootje gekocht. Bij een bedrijf dat goed bekend staat. Dus ik vertrouw het wel. Kan hem morgenmiddag halen. Hoop dat ik vannacht slapen kan Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden