Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 mei 2014

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

De boodschapjes al binnen, tja Yvonne vandaar ook de naam Eline...kan mij uit het niets overvallen, meestal is het dan snel over maar als het door bijv. een situatie komt kan ik uren dat gevoel hebben en dan kies ik voor beweging, stofzuigen, breien, lopen etc.....

Nu is het weer redelijk afgezakt, ik verwen mijzelf vandaag met tuin en boek en een lekkere pot verse muntthee

Wimmelt jij gaat goed volgens mij...

Suikertje ook al aanwezig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net deed mijn modum het niet meer. Geen computer, geen telefoon. Ik bellen en ik heb het al opgelost. De coaxkabel opnieuw bevestigd. Maar om bij het contact te kunnen moet ik een deel van mijn boekenkast afbreken. Zit wat ongelukkig. Nu denk ik dat ik gelijk maar doorga en een deel van de boekenkast anders ga inrichten. Vraagt even wat moed want dat geeft veel gedoe met boeken. Ik neem eerst nog maar eens een bakkie koffie. De badkamer moet maar even wachten.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol: Zou inderdaad jammer zijn. Stuur de bui maar deze kant op dan ;) Ik ben gestopt met de refu. Tot nu toe bevalt het prima. Ook wel een vreemde gedachte nu wel te kunnen drinken zonder de gevolgen van combinatie refu en alcohol. Ik zeg bewust 'kunnen', het willen is anders. Ik voel nog geen onrust, maar ik moet wel allert blijven en alle voelsprieten uit. Er is wel drank in huis, aankomende verjaardag....enzo on....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline: Fijn dat het wat afgezakt is! Goed gaan hoor!

Hier nu ook even verder...ontdooien vriezer, leeg pakken kamer (daar waar ze morgen vezel komen leggen...Haha dacht een relax dag. Nou doe ik alles maar even in de eerste versnelling. Eerst nog meer even koffie in de tuin.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super: Oepsie....Ik heb je per ongeluk van de dagpact 'gegooid' Mijn excuus, ik ga me wel even schamen :face-icon-small-shocked:

Om het goed te maken heb ik je nu 'met stip' genoteerd.

Dagpact:

Vol

MijnGerrit

Blondie6173

Lotus

Nadia

Wimmelt

Ietjefietje :)

• super1975 (met stip genoteerd)

Tatum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie heb je geen behoefte om even  naar je h. arts te gaan? Misschien kan hij je even wat geven. Mij hielp het altijd wel hoor. Ik kon heel goede m'n ei kwijt over mijn manneke en kreeg ook heel goed advies. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie...geen gek plan hoor om huisarts te bespreken wat bolletje zegt

Zelf doe ik het nu ook vaker...als ik bezorgd.bang ben

Niet om altijd pillen te krijgen maar ff een gesprekje zodat ik weer iets meer rust heb

Gevoelens zijn nou eenmaal heftig zonder drank...en we hebben ze maar al te vaak

Voel je vooral geen zeurderd bij je huisarts....

Zeg anders dat je bang bent om terug tevallen...wat je zelf niet om staat te springen

Zeggen wat op je hart ligt wijfie

Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...