Antoinnette Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goedemorgen Koffie en thee worden gezet Iedereen een fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goedemorgen, de koffie is nog aan het doorlopen zie ik, nog even geduld dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goede morgen, Ook ik krijg de koffie en thee nog niet op tafel (beetje ruzie met de pc) Mag de pret niet drukken. Een hele fijne dag vandaag. Voor iedereen die het nodig heeft veel sterkte. Dagpact: Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goedemorgen! Ik sluit me vandaag weer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goeiemorgen, Vandaag mezelf maar weer trouw aan mijn lijstje houden... Na de koffie weer op naar mijn landgoed! Dagpact: Lotus Vol Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Daaaaaaarisdekoffie. En alweer een wolkenloze hemel.... Goedemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie. Ik ga er weer een mooie dag van maken. Straks naar het klooster. Op de fiets. Heel fijn met dit weer. En...ik ben bezig een tweedehands auto te kopen. Ik woon heel geïsoleerd. Met een buurtbus die 's avonds en in de weekenden niet rijdt. Sinds ik in de AOW zit en een heel klein pensioentje heb kan ik me iets meer veroorloven. Ik ben er echt op vooruit gegaan. Een klein autootje moet kunnen als ik wat zuinig leef. Ik verheug me er op ook meer voor de AA te kunnen gaan doen. Iedereen een mooie, zonnige dag. Sterkte voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Koffie zit erin! Op naar mijn landgoed met wederom een auto volgeladen! Lekker vroeg en vanmiddag andere afspraken, dus hup in de benen :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Succes met je zoektocht naar een leuk karretje, Hanneke... Leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Jij lekker klussen Blondie. Hanneke, jij een heel fijne dag in het klooster. Jouw beschrijvingen van wat je gaat doen op een dag ademen op de één of andere manier rust uit. Net zoals jouw beschrijving van de omgeving waar je fietst. En wat heerlijk dat je kunt gaan zoeken naar een auto'tje waar veel een stuk makkelijker door wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 hihi. ook goedemorgen Sowhat, jij heb haast geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goedemorgen Allemaal, Eindelijk eens een goede nachtrust gehad !!! Na tijden van spanningen in de prive sfeer en op het werk zie ik de toekomst met mijn gezin weer zonnig in !!. Alweer druk aan het werk, wil mij wel graag op de lijst zetten: Dagpact: LotusVolBlondie6173 Super1975 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 goedemorgen......wat een weertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Dagpact: LotusVolBlondie6173 Ietje Super1975 MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 (bewerkt) Lekker van genieten Toinemans, ook goedemorgen. En uiteraard ook voor Ietje en Super en Gerrit. Klinkt goed Super, dan kun je extra genieten van het mooie weer hè? En voor mij tijd om aan de slag te gaan hier. Koffie en thee links op het aanrecht in de warmhoudkannen. Hoop dat het nog steeds goed gaat met Aicha. Heeft nu al zo lang niets meer laten horen hier. Ik wens iedereen een mooie dag toe. 19 mei 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goedemorgen frummers! Suiker niet op het Dagpact vandaag? Je weet hoe ik op een mooie lange Dagpact gesteld bent toch? Hanneke veel succes met het uitzoeken van een autootje. Ik hoop dat je er veel geluk mee zult hebben. Een fijne dag iedereen, sterke en succes. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goeie mogge..aan het weer zal het niet liggen Mooi om te lezen Hanneke De meeste mensen gaan achteruit als ze aow krijgen, En jij schaft een autootje aan. Hoop dat je een fijn betrouwbaar karretje vind...veel rijplezier alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Yvonne, Ik zag Aicha op de draad van de Meeting 2014, heel kort even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Je was me voor, mijn gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Dagpact: Lotus Vol Blondie6173 Ietje Super1975 MijnGerrit Nadia goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goeiemorgen. Ik ga vandaag zonder dingen weg te gooien (want da's zonde), toch ruimte proberen te creëren in de garage. Dat zal puzzelen worden en dus -als vanouds- frustratie oproepen. Ik weet ook dat ik dan vanavond met een tevreden gevoel naar al die extra ruimte kan kijken en met een enorme berg troep zit die dan morgen alsnog naar de stort moet.. Ok, doen dus... Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goedemorgen bolletje, Ga je nu vandaag eens van het mooie weer genieten ipv hard aan de arbeid. Eind van de week slechter weer, dan kan je weer klussen Fijne dag in ieder geval en dat geldt ook voor de anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Mischien niet goede draadje, geen idee, maar hoe verwijder ik pb's. Bijna vol bij mij en kom er niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Suiker....envelop op zwarte balk aanklikken....tik je op naam en n dan komt er in rood verwijderen staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden