nancy Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Jaaaaaaaaa, eerste kleinkind, ben inderdaad zooooooooo blij!!! In de familie hebben we door ziektes en andere narigheid al drie kinderen verloren. Nu zo'n nieuw kleintje erbij is fantastisch. Ik ga uit van het positieve, dit komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Nancy, wat een geweldig nieuws ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Nancy, Gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk voor je. Dat wordt genieten straks Wat zeg ik..Dat IS al genieten nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Sorry, ik neem teveel ruimte in, nu maar weer alcoholgerelateerd... Zou graag een fles bubbels open willen trekken nu...wat heb ik in plaats daarvan gedaan: vreugdedansje in de tuin met mijn armen omhoog!! En...dat doe ik nu om het uur! Werkt ook.. Gewoon, zonder alcohol, gewoon fijn rapilos en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Jip en Janneke bubbels of smurfenbier mag! ;-) En maak je niet sappel dat je hier je blijdschap deelt met ons...en daardoor effe wat ruimte neemt... Ik geniet ervan... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Thnx!!!! Heart!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 mensen .. ik ga met een spannend boek in een warm bad met heerlijke nieuwe "totaal balans" badolie prachtige afsluiting van deze donderdag lijkt me! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Nancy, als jij blij bent op zo'n manier, dan voelen wij ons ook weer blij. Helemaal prima. Ik meld me af voor vandaag, droog. Dat is me gisteren ook goed bevallen en kon goed slapen daarna. Tot morgen, Be good! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Nancy, hele dikke proficiat! Ben blij voor je! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Ik las net A3. Die vindt dat mensen die uit de bocht vliegen hemzelf helpen bij het volhouden. Ik snap dat eigenlijk wel. Een kennis van me - voregere drinkmaat - stuurt me soms berichten die me doen denken "BAH! Dat wil ik niet!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Ook ik ga afsluiten.. Toch wat onrustige nachten gehad met de zenuwen voor mn sollicitaties, wil het dan toch weer perfect doen. Dat kan ik nu loslaten, kan er nu niks meer aan veranderen! Vannacht ga ik dromen met een glimlach op mijn gezicht over een blije Nancy die een vreugdendansje maakt in haar tuin met in haar hand een glas Jip en Janneke bubbels... :-D Slaap lekker iedereen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 heerlijk voor je nance!! Agnieta heeft vast oma tips voor je en bubbelen doe je maar in een jacuzzi nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Slaapwel Blondie! En jij gefeliciteerd met het goede verloop van je sollicitaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 http://oi62.tinypic.com/if1mqd.jpg :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Ja Ietje, we hebben een tweede hond genomen omdat de eerste heel graag met andere honden speelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Wat een liefie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Klopt Nancy, ik heb hele leuke foto's maar die kan ik hier niet plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Heerlijk 'zen' na de yin yoga.. Nog een theetje...finale masterchef...voor mij ontspannend en dan mijn nestje in.. Goeie nacht allemaal....ik meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Een alcoholvrije oma nancy...gefeliciteerd nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Ja Ietje, hij ligt momenteel aan mijn voeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 ja hoor. Ze komen heel goed overeen. Vandaag samen gespeeld in de speelweide, geen baknijd, ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 \ Leuk al dat nieuwe leven, wat een blijdschap!! Hier weer een dag niet gedronken dus meld ik mij droog af! Trusten allemaal. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 zo hee eindelijk alles gelezen laat op de avond gaat het iets beter met internet. Ik hoorde vandaag dat hier maar liefst 2500 gasten zitten, pffffffffff erg he. Geen wonder dan dat wifi zo traag gaat. Ik heb gek genoeg nog maar 1 x iemand dronken gezien en dat was meteen na aankomst een week geleden. De sfeer is buitengewoon goed en alleen in de vreetschuur klinkt het wat te druk. Aan het zwembad kan ik rustig dobberen op mijn luchtbedje kunnen we volleyen op het plein en in de sauna lig ik geregeld in mn uppie. Het is een dorp op zich, dus het spreidt zich goed blijkbaar. Hier tegen middernacht nu, dus tijd om wat te gaan slapen truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Een hele roerige avond hier geweest. Pff, kwam me allemaal niet uit. Moest van mezelf nog het een en ander afmaken. Zoete inval, telefoontjes, visite en dat voor zien van de nodige drankjes , onenigheidjes....Had er even zo geen zin meer in. Blij dat ik nu mijn nest in kan rollen. Ik meld me dan ook droog af voor vandaag. Niet bijgelezen..... Alleen Nanc viel op mijn netvlies: GEFELICITEERD. Geweldig. Haal de breipennen maar onder het stof vandaan. Hoe leuk is dit nieuws! Tot morgen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Dankjewel!!!!!!!! Ben echt zo blij, probeer me hier in te houden, maar echt....zoooooooo blij! Ik denk dat ik vannacht geen oog dicht doe.. Maar nogmaals sorry als ik hiermee teveel ruimte inneem, maar echt....ik ga nog ff richting tuin met mijn armen omhoog!! En nu hou ik er over op. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden