Spring naar bijdragen

Goedemorgen (Vol)


Vol

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Het voelt veel minder belangrijk dan in het begin.

Ik merk dat de neiging om in te schenken weg is, loop er niet meer tegenaan dat er geen wijn in huis is.

De momenten waarop ik trek heb worden anders, minder verleidelijk omdat de optie om te drinken geen optie meer is. Wat dat betreft helpt het weekpact!

Volgende week nodig ook, ben dan een week alleen thuis met de kinderen. Intensief, allenig en vast in mijn hoofd dan meer ruimte voor oude patronen

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies dat Thee!

Eerste keer zonder aanpassing normale leven :)

Voorheen bijv overlap met lang weekend of logeren bij mijn ouders. Toen ze nog kleiner waren ging dit niet, raakte ik bij voorbaat al in paniek van de enorme tijd voor me waarin ik het alleen moest doen.

Nu komt het goed, geen spanning. Op het werk geregeld dat ik later start ivm naar school brengen..oppas is ingezet zodat ik mijn normale sportavonden heb. Wel zin in weekje alleen met de meiden!

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdagochtend..energiek wakker weer, jongste al afgezet ivm sporten en keuken weer netjes.

Ik ben 'trots' dat deze week zo goed liep! Voelde me als dirigent met te groot orkest, maar het is toch allemaal leuk gebleven en gelukt!

Zo'n week alleen helpt ook weer inzien wat de basis van de relatie is; aanvullen-praten-lachen-liefhebben en geliefd voelen. Met om de zoveel tijd sleur, drukte (ieder voor zich) en irritaties

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je in de coulissen staat lijkt het orkest té groot,

maar eenmaal op de 'bok' blijk je er toch boven te staan.

En klinkt het nog goed ook, samen muziek maken.

 

Hoe fijn!

Steek die maar in the pocket Vol, je kunt meer dan je denkt.

 

En fijn na zo'n week is ook weer beseffen wat je samen deelt.

 

Goed weekend samen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...