kruidenthee67 Geplaatst 20 september 2016 Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Proficiat! En getrakteerd op een mooi plaatje van Lars! Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 20 september 2016 Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Goed bezig Vol, ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Hahaha Volgens mij ben ik de tel kwijt qua weken 2mnd nu in ieder geval smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Waauw!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Mooi joh, twee maanden..dat klinkt. Ik heb het tellen los gelaten. Ging zo en is goed voor mij. Lekker doorgaan Vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 (bewerkt) Het voelt veel minder belangrijk dan in het begin. Ik merk dat de neiging om in te schenken weg is, loop er niet meer tegenaan dat er geen wijn in huis is. De momenten waarop ik trek heb worden anders, minder verleidelijk omdat de optie om te drinken geen optie meer is. Wat dat betreft helpt het weekpact! Volgende week nodig ook, ben dan een week alleen thuis met de kinderen. Intensief, allenig en vast in mijn hoofd dan meer ruimte voor oude patronen 29 september 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Heel herkenbaar. Ik ervaar het als, het wordt wat minder zwaar. Maar, dan moet ik ook oppassen, wel alert blijven. Zeker als er zo'n weekje alleen aankomt. Is dat de eerste keer voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 (bewerkt) Precies dat Thee! Eerste keer zonder aanpassing normale leven Voorheen bijv overlap met lang weekend of logeren bij mijn ouders. Toen ze nog kleiner waren ging dit niet, raakte ik bij voorbaat al in paniek van de enorme tijd voor me waarin ik het alleen moest doen. Nu komt het goed, geen spanning. Op het werk geregeld dat ik later start ivm naar school brengen..oppas is ingezet zodat ik mijn normale sportavonden heb. Wel zin in weekje alleen met de meiden! 29 september 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Mooie ontwikkeling Vol! Ik heb ook regelmatig een weekje, of paar dagen met de meiden alleen. Heerlijk! Wij vrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Haha, wij vrouwen Mooi hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Dank je wel Lars Wees welkom hoor! Vrouwen tutten onderling graag, maar mannen blijven gewenst volk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Ja MijnGerrit, hoort bij mijn plan. Heb ook ontspannings-plan voor savonds, vertrouw er op dat het goed komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Verdrietig, maar gek misschien; ook 'boos' Terwijl ik haar snap, ben ik er geraakt door dat ze maandag afscheid nam zonder dat ik hetzelfde kon doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Sterkte, wat naar voor je! ... en voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Vooral voor haar..ik vind het zo naar en eng voor haar De opname an sich niet, maar de angst voor de toekomst. Komt dit nog goed? Gaat ze ooit wel nog willen leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 O, wat machteloos voor jou. Sterkte Vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 september 2016 Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 Poe, da's nie niks. Voor nu is ze vast op de goede plek, hoe naar misschien ook. Sterkte en vertrouwen gewenst, voor jou en je vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 september 2016 Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 Pfff... sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 (bewerkt) Zaterdagochtend..energiek wakker weer, jongste al afgezet ivm sporten en keuken weer netjes. Ik ben 'trots' dat deze week zo goed liep! Voelde me als dirigent met te groot orkest, maar het is toch allemaal leuk gebleven en gelukt! Zo'n week alleen helpt ook weer inzien wat de basis van de relatie is; aanvullen-praten-lachen-liefhebben en geliefd voelen. Met om de zoveel tijd sleur, drukte (ieder voor zich) en irritaties 8 oktober 2016 bewerkt door Vol Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2016 Als je in de coulissen staat lijkt het orkest té groot, maar eenmaal op de 'bok' blijk je er toch boven te staan. En klinkt het nog goed ook, samen muziek maken. Hoe fijn! Steek die maar in the pocket Vol, je kunt meer dan je denkt. En fijn na zo'n week is ook weer beseffen wat je samen deelt. Goed weekend samen. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 En ja..na een vreselijk drukke dag zonder eventjes rust en tijd voor mezelf, zou ik graag langs de supermarkt gereden zijn. Nog liever morgen weer fit, dus mooi direct naar huis gegaan. Sita2, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Ach..wat herkenbaar...en yeah je doet het niet! Top! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Nee, ik doe mezelf er geen plezier mee. Dat gevoel heb ik nu wel heel overtuigd. Had eerlijk gezegd niet durven hopen dat het zo veel makkelijker zou worden om niet te drinken. smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden