Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Poeh

Lastige middag geweest. Ik wilde mezelf echt bijna trakteren op een koude witte wijn vanavond. Een beloning.

Voor wat?

Intensieve drie dagen in die zin dat er weinig tijd was voor mijzelf. Wel leuke dagen hoor!

Ben als een gek door supermarkt gegaan om dat wijnpad te negeren, wat gelukkig gelukt is.

Waardoor? Omdat ik mezelf kon vertellen dat ik dat écht niet wil..alleen maar nu even wilde. En, ik tenslotte al zat andere beloningen in het verschiet heb! Ijsthee-ijsjes, nieuw tijdschrift, mooi weer in de tuin/tuinhuis vanavond.

Morgen 5wkn!

Geplaatst

dag 48, en ik merk dat het vanzelfsprekender voelt dat er geen wijn in huis is.

Wel nog 'zin'momenten, vorige week zelfs twee keer bijna over de drempel (in mijn hoofd) richting de winkel geweest..maar laatste dagen ben ik rustiger !

• 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Het voelt veel minder belangrijk dan in het begin.

Ik merk dat de neiging om in te schenken weg is, loop er niet meer tegenaan dat er geen wijn in huis is.

De momenten waarop ik trek heb worden anders, minder verleidelijk omdat de optie om te drinken geen optie meer is. Wat dat betreft helpt het weekpact!

Volgende week nodig ook, ben dan een week alleen thuis met de kinderen. Intensief, allenig en vast in mijn hoofd dan meer ruimte voor oude patronen

bewerkt door Vol

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...