Vol Geplaatst 31 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst 31 augustus 2016 Poeh Lastige middag geweest. Ik wilde mezelf echt bijna trakteren op een koude witte wijn vanavond. Een beloning. Voor wat? Intensieve drie dagen in die zin dat er weinig tijd was voor mijzelf. Wel leuke dagen hoor! Ben als een gek door supermarkt gegaan om dat wijnpad te negeren, wat gelukkig gelukt is. Waardoor? Omdat ik mezelf kon vertellen dat ik dat écht niet wil..alleen maar nu even wilde. En, ik tenslotte al zat andere beloningen in het verschiet heb! Ijsthee-ijsjes, nieuw tijdschrift, mooi weer in de tuin/tuinhuis vanavond. Morgen 5wkn! basta reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 31 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst 31 augustus 2016 Dank je wel Dit is echt lastigste keer tot nu toe, fijn dat ik nu weet dat ik daar tegen opgewassen ben!
Quinn Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Geplaatst 31 augustus 2016 Goed opgelost Vol, veel plezier met de ijsjes en het tijdschrift in de zonnige tuin vanavond
basta Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Geplaatst 31 augustus 2016 Vol, wat fijn! En inderdaad ook goed om te weten dat je jezelf op zo'n moment dus kunt overtuigen van wat je echt wil.
Tine Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Geplaatst 31 augustus 2016 Knap Vol...heel knap!!! Vol reageerde hierop 1
Claartje Geplaatst 2 september 2016 Rapport Geplaatst 2 september 2016 Je bent jarig Vol reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 6 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst 6 september 2016 Werkweek weer begonnen, waken voor oude patronen ! dag 41, ik ben trots ! lady jane en kruidenthee67 reageerden hierop 2
Vol Geplaatst 13 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst 13 september 2016 dag 48, en ik merk dat het vanzelfsprekender voelt dat er geen wijn in huis is. Wel nog 'zin'momenten, vorige week zelfs twee keer bijna over de drempel (in mijn hoofd) richting de winkel geweest..maar laatste dagen ben ik rustiger !
kruidenthee67 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Ja, het blijft alert zijn....zolang het maar bijna is... Mooi dat het nu rustiger wordt...ik zou zeggen, lekker doorgaan!
lady jane Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 op naar de volgende 7 weken
Vol Geplaatst 20 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst 20 september 2016 Dag 55 ☀️ Quinn reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 20 september 2016 Rapport Geplaatst 20 september 2016 Proficiat! En getrakteerd op een mooi plaatje van Lars! Fijne dag.
Vol Geplaatst 28 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst 28 september 2016 Hahaha Volgens mij ben ik de tel kwijt qua weken 2mnd nu in ieder geval smart reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 29 september 2016 Rapport Geplaatst 29 september 2016 Mooi joh, twee maanden..dat klinkt. Ik heb het tellen los gelaten. Ging zo en is goed voor mij. Lekker doorgaan Vol!
Vol Geplaatst 29 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst 29 september 2016 (bewerkt) Het voelt veel minder belangrijk dan in het begin. Ik merk dat de neiging om in te schenken weg is, loop er niet meer tegenaan dat er geen wijn in huis is. De momenten waarop ik trek heb worden anders, minder verleidelijk omdat de optie om te drinken geen optie meer is. Wat dat betreft helpt het weekpact! Volgende week nodig ook, ben dan een week alleen thuis met de kinderen. Intensief, allenig en vast in mijn hoofd dan meer ruimte voor oude patronen 29 september 2016 bewerkt door Vol
kruidenthee67 Geplaatst 29 september 2016 Rapport Geplaatst 29 september 2016 Heel herkenbaar. Ik ervaar het als, het wordt wat minder zwaar. Maar, dan moet ik ook oppassen, wel alert blijven. Zeker als er zo'n weekje alleen aankomt. Is dat de eerste keer voor je?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden