ronja Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Heel veel sterkte suikertje .Ik begrijp dat je heel veel angsten en meer problemen hebt .Maar weet als je je angsten als een stoel voor je her schuift is het moeilijk hulp te zoeken .Zet je angsten dus de stoel even aan de kant en zoek je hulp .Dit heb je natuurlijk al een beetje gedaan dat je nu hier schrijft en dat is knap maar ik hoop dat je je meer Hulp zoekt .Ken je niet en is ook allemaal goed bedoeld .Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Wij zijn ook mensen en je communiceert nu wel met ons. Je hebt stap 1 zelf gezet. Het begin is er....trek ergens aan de bel...sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Suikertje, heel veel sterkte in je eenzame strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Probeer anders af en toe hier te schrijven......niet helemaal eenzaam worden. Mensen zijn sociale wezens/groepsdieren. We kunnen volgens mij niet helemaal zonder. Wij bijten niet, je draad is veilig om contact te hebben.....trek je niet nog verder terug in je schulp, hoop je te lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 september 2015 Rapport Share Geplaatst 5 september 2015 Suiker ,.je bent hier altijd welkom en ik lees je graag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 5 september 2015 Rapport Share Geplaatst 5 september 2015 Hoi Suikertje, Ik ken je nog niet, maar heb een groot deel van je gelezen. Jou eenzame angst raakt me. Je hebt echt hulp nodig, als jij geen contact op kan nemen met je huisarts, misschien kan een ander dat dan voor je doen? Misschien iemand die je vertrouwd van het forum? Ik zeg maar wat.....Sterkte hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Hoi, Lees nog veel mee en leef met een ieder hier mee. Nog weinig vooruitgang geboekt helaas. Moeilijk hulp zoeken als je deur niet uit durft. Kip en ei verhaal Odie ging ook slecht. maar ze leeft nog. Eigenlijk veel belangrijker. 4 mijl gelopen on 36 minuten als 30er, ga er voor. Ik doe mijn best met de rest, moete zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 wow Suiker dat lopen vind ik een prachtige prestatie. Ik heb nog een startbewijs voor de 4 mijlsloop zondag, want ik redde het voor geen meter dat joggen. Als ze geen ID vragen kun je misschien voor een 60-plusser doorgaan. Odie en jij, en mooi stel. Jullie zijn beiden survivors Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Ik kom wel toejuichen als je meedoet met de 4 mijl incognito als LadyJane... Wil zelfs mezelf wel opofferen om Odie gezelschap te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Voel me zwaar beledigd LJ, volgende maan 50, maar zie er uit als begin 20 Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 ik bedoelde dat de kaart/aanmelding op mijn naam staan oelewapper, en als ze niks vragen je hem misschien kunt gebruiken. maarre graag of heel niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Pruikje op dan maar suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 pruikertje blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Hoi, even dit draadje naar boven gehaald. Dit vanwege alle toestanden met K, en ik wil dagdraad daar niet mee belasten. Dat zou ook veel te veel eer zijn voor haar. Als ik mijn frustraties of anderszins kenbaar wil maken, doe ik het hier. Gaat vandaag redelijk, wel slecht geslapen. Wil een ieder bedanken voor de steun die ik heb ondervonden en wens degenen die zozeer met haar betrokken zijn geweest alle sterkte. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Hoi, Zit er echt helemaal doorheen nu, groot aantal mails gelezen die ze stuurde aan forumlid, nog veel erger dan ik dacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Sterkte Suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 ik bedacht vannacht dat de 1e postings wel degelijk met jou te maken kunnen hebben als een vorm van wraak op jou of jaloezie op alle aandacht die jij hier kreeg van ons medefrummers?Ik kan het helemaal mis hebben, maar aandacht krijgen is wel de drijfveer vaak achter deze enge dingen. En negatieve aandacht is ook aandacht he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Hoi, Wat bedoel je met de eerste posting LJ, is mij niet duidelijk. Berichten van K zijn veelal gewist lees ik. Bedankt voor jullie reacties, doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Suiker ik kom je even een heel groot hart voor onder de riem brengen. Tjonge, wat een narigheid voor jou. Heel veel sterkte. Vergeet niet dat het niet jouw verantwoordelijkheid is. Zet um op en hou de benen eronder (zeggen ze hier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Veel sterkte Suikertje, tis niet niks om achter al deze zaken te komen. Snap dat het je enorm bezig houdt, zou voor mij ook gelden. En Lotus haalt me de woorden uit de mond: het is niet jouw verantwoordelijkheid, blijf dat vooral voor ogen houden hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Bedankt voor jullie reacties, doet me goed. Ik ga even off line, even genoeg gelezen. Weet even niet hoe ik hiermee verder moet, zo ziekelijk word ik van haar mails aan mede forumlid. Heb ook niemand om er over te praten, maar ligt ook aan mezelf. Morgen ben ik er weer en wellicht is er ergens iemand die met me wil mailen over wat te doen. Is belangrijke week voor me, 6 januari komt fact team voor cognitieve gedragstherapie en hoewel ik daar nu weinig zin in heb, is dit wel mijn kans, angst overwinnen en niet met alcohol bestrijden. Fijne dag. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Heya, ik kan me niet echt voorstellen wat je overkomt. Daarom heb ik niet veel gereageerd. Maar er speelt wel steeds een tip door mijn hoofd en nu je expliciet advies vraagt... . Meer een vraag dan een tip: het wel wijs om die mails te lezen. Wat biedt het je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 suikertje , :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Hoi, heb vandaag voor eerst deze week post gehad, viel niet mee. Wat een ellende heeft dat mens aangericht. Ergste is dat ik nu hier niks over mezelf kan schrijven. Wist ik al, maar nu helemaal. Gelukkig gaat het aardig met me, maar vandaag even minder. Enige wat ik over mezelf kwijt wil is dat ik me eenzaam voel. bah. sorry, moet er even uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Dikke knuf suikertje Denk aan jezelf dat is het belangrijkste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden