Monster Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Blondie, mooi initiatief genomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Ik weet het nog niet zeker hoor! Maar doe mijn best... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Blondie, mooi initiatief genomen! Hahaha... Even voor de duidelijkheid. Ik heb initiatief genomen om het rijtje van evt. meetingsgangers te fatsoeneren. Ik heb helaas momenteel geen tijd om de meeting verder te organiseren. Maar ik sluit graag aan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Even dit draadje naar boven halen. 6 personen voor 13 november. Wie heeft er zin om aan te sluiten? Volgende meeting... veegploeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Even dit draadje naar boven halen. 6 personen voor 13 november. Wie heeft er zin om aan te sluiten? Volgende meeting... veegploeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Ik besluit ook om niet te gaan dit keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 4 personen over.... Mijn Gerrit en monster hebben elkaar onlangs gezien . Jantina en ik zien elkaar geregeld. Tja..... is het niet wijzer dit af te blazen ....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ik zou wel willen komen Zondag. Ben Zaterdag alleen laat in de nacht pas thuis. Hoe laat spreken jullie af als het nog doorgaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jantina Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ja wat te doen 13 nov.?????? In Zwolle was ik er niet bij omdat ik in schatte dat die niet door zou gaan en verschoven zou worden naar de komende zondag. Achter af wel spijt dat ik toen uiteindelijk een ander plan heb gemaakt. Ik heb wel zin in een meeting, maar blijven er nog mensen over ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Misschien was én 22 okt én in nov achteraf gezien toch niet zo'n goed idee. Er is nu zo'n klein clubje ontstaan dat ik besloten heb om ook af te haken en te wachten tot een moment ( volgend jaar) waarop t animo groter is en er meer mensen zin hebben om aan te sluiten. Wel jammer ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 (bewerkt) Mij wordt het allemaal te onduidelijk of er nog wel mensen komen. Ik kom niet morgen. Wel zin om jullie een andere keer te ontmoeten..... 12 november 2016 bewerkt door erik smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden