Spring naar bijdragen

Suikertje

Antoinnette

Aanbevolen berichten

Heel veel sterkte suikertje .Ik begrijp dat je heel veel angsten en meer problemen hebt .Maar weet als je je angsten als een stoel voor je her schuift is het moeilijk hulp te zoeken .Zet je angsten dus de stoel even aan de kant en zoek je hulp .Dit heb je natuurlijk al een beetje gedaan dat je nu hier schrijft en dat is knap maar ik hoop dat je je meer Hulp zoekt .Ken je niet en is ook allemaal goed bedoeld .Heel veel sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer anders af en toe hier te schrijven......niet helemaal eenzaam worden. Mensen zijn sociale wezens/groepsdieren. We kunnen volgens mij niet helemaal zonder. Wij bijten niet, je draad is veilig om contact te hebben.....trek je niet nog verder terug in je schulp, hoop je te lezen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suikertje,

Ik ken je nog niet, maar heb een groot deel van je gelezen. Jou eenzame angst raakt me. Je hebt echt hulp nodig, als jij geen contact op kan nemen met je huisarts, misschien kan een ander dat dan voor je doen? Misschien iemand die je vertrouwd van het forum? Ik zeg maar wat.....Sterkte hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Hoi,

Lees nog veel mee en leef met een ieder hier mee.

Nog weinig vooruitgang geboekt helaas. Moeilijk hulp zoeken als je deur niet uit durft.

Kip en ei verhaal

Odie ging ook slecht. maar ze leeft nog.

Eigenlijk veel belangrijker.

4 mijl gelopen on 36 minuten als 30er, ga er voor.

Ik doe mijn best met de rest, moete zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow Suiker

dat lopen vind ik een prachtige prestatie.

Ik heb nog een startbewijs voor de 4 mijlsloop zondag,

want ik redde het voor geen meter dat joggen.

Als ze geen ID vragen kun je misschien voor een 60-plusser

doorgaan.

Odie en jij, en mooi stel. Jullie zijn beiden survivors :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 months later...

Hoi, even dit draadje naar boven gehaald.

Dit vanwege alle toestanden met K, en ik wil dagdraad daar niet mee belasten. Dat zou ook veel te veel eer zijn voor haar.

Als ik mijn frustraties of anderszins kenbaar wil maken, doe ik het hier.

Gaat vandaag redelijk, wel slecht geslapen.

Wil een ieder bedanken voor de steun die ik heb ondervonden en wens degenen die zozeer met haar betrokken zijn geweest alle sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik bedacht vannacht

dat de 1e postings wel degelijk met jou te maken kunnen hebben

als een vorm van wraak op jou

of jaloezie op alle aandacht die jij hier kreeg van ons medefrummers?
Ik kan het helemaal mis hebben, maar aandacht krijgen

is wel de drijfveer vaak achter deze enge dingen.

En negatieve aandacht is ook aandacht he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel sterkte Suikertje, tis niet niks om achter al deze zaken te komen. Snap dat het je enorm bezig houdt, zou voor mij ook gelden.

En Lotus haalt me de woorden uit de mond: het is niet jouw verantwoordelijkheid, blijf dat vooral voor ogen houden hè!   :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties, doet me goed.

Ik ga even off line, even genoeg gelezen. Weet even niet hoe ik hiermee verder moet, zo ziekelijk word ik van haar mails aan mede forumlid.

Heb ook niemand om er over te praten, maar ligt ook aan mezelf.

Morgen ben ik er weer en wellicht is er ergens iemand die met me wil mailen over wat te doen.

Is belangrijke week voor me, 6 januari komt fact team voor cognitieve gedragstherapie en hoewel ik daar nu weinig zin in heb, is dit wel mijn kans, angst overwinnen en niet met alcohol bestrijden.

Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heya, ik kan me niet echt voorstellen wat je overkomt. Daarom heb ik niet veel gereageerd. Maar er speelt wel steeds een tip door mijn hoofd en nu je expliciet advies vraagt... :). Meer een vraag dan een tip: het wel wijs om die mails te lezen. Wat biedt het je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, heb vandaag voor eerst deze week post gehad, viel niet mee.

Wat een ellende heeft dat mens aangericht.

Ergste is dat ik nu hier niks over mezelf kan schrijven. Wist ik al, maar nu helemaal.

Gelukkig gaat het aardig met me, maar vandaag even minder.

Enige wat ik over mezelf kwijt wil is dat ik me eenzaam voel. bah. sorry, moet er even uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...