Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 mei

Aanbevolen berichten

Verloren zoon is gearriveerd op juiste bestemming...

Door alle consternatie en uitloop van afspraak van bezichtiging geen boodschappen kunnen doen...

Dan maar Quality time met dochter bij de wok!

Btw. Morgen een dagje België...

Zoon blijft daar slapen...

Mijn zoon dan maar ophalen met de auto! Nog een dag met spanning om het goed gaan verboven van de terugreis zie ik niet zitten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha... 40+ en dan nog jong!

Ga zo door met complimentjes geven...

En ja iedereen is jong geweest en kroost zul je ook de kans moeten geven om hun eigen fouten te maken...

Echter heb ik met mijn zoon wat moeite mee, gezien zijn autisme!

Afijn, Ondanks alles is het goed gekomen, maar vraag niet hoeveel nagels mij dat heeft gekost

Iedereen bedankt voor alle felicitaties met mn landgoed...

Jonkvrouwe blondie gaat nu effe het angstzweet van zich af doesjen...

;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nancy,

wat vreemd, gisteren om 16.33 als ik het goed onthouden heb. Het was al zo gek, dat er met rode letters geblokkeerd bij jouw avatar stond.

Toen heb ik daarop geklikt en werd het gedeblokkeerd en toen heb ik het verzonden. Er staat ook nog bij vermeld dat je het zon' 2 uur later gelezen hebt. Zou het te maken hebben met je verblijf op Alcatraz? Daar was je toch?

Sinds het forum veranderd is, kan er veel meer mee, maar soms vraag ik me af of al die mogelijkheden bijdragen tot de duidelijkheid en dan is het antwoord negatief.

Nu ik er no g eens over na denkt, stond er toch echt : stuur mij een bericht en daar hen ik op geklikt, maar het zit in mijn Inbox.

En van die uitnodiging van max. 3 mensen voor een discussie, snap ik ook niets. Ik wilde eens 1 bericht verwijderen, maar toen werd er gevraagd of ik de hele discussie (of zo iets) wilde verwijderen.

I'm lost there.

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel gedaan en probleem ook opgelost, komt logeetje.....probleem niet echt opgelost tuurlijk zou ook zonder loge adb moeten blijven,

Gelukkig voel ik ook motivatie....

Suikertje kun jij echt zo goed koken? Ik totaal niet dus als je eens voor iemand wilt koken......ik woon dichtbij....en ben heeeeeel aardig en liiieeeef.. :D

Lotus ik geniet ook van je positieve berichten....

Rapi en haar rekengedoe, komt vast goed!

Gerrit naar de kapper....Gerrit Clooney?

Nancy ontvangt PB voor iemand anders, lijkt me best apart...

Wijfie doet haar ding....optreden? of dit weekend niet? Maar ik denk zomaar dat dit weekend goed gaat voor haar...

Verder lijkt me dat Albert niet zolang in het buitenland zit, laat iets horen....hoeft geen glorie halleluja bericht te zijn ....

En dan alle frummers die ik nu even niet noem.....alle postings lees ik met interesse, waar het ook over gaat ( maandverband, zieke dieren) ik weet vaak niet te reageren maar lees alles en leef mee!

Agnieta vindt mij soms leuk.....ik haar ook hoor! Alleen laat ik het nooit weten, bij deze!

Jen met een geschoren echtgenoot op pad.....Daar weet ik echt niets op te zeggen alleen dat het zoenen niet zo prikkelt?

Yvonne onze koffiemachine.....Onze ochtend rots in de branding...

Mark die te weinig van zich laat horen...

Erik, blow the whistle nothing else!

Aicha.... hoe gaat het?

Hanneke, ik lees je....

Bollie, energiek mens....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen.

Ik heb vandaag niet zoveel gedaan alleen het hoognodige. God wat zal ik blij zijn als het hier weer een beetje opgeruimd is zeg, nu staat m'n kamer vol met keukenkastjes enz. Ik merk nu, naarmate ik ouder ben geworden, ik minder tegen zulk soort dingen kan. Net of niet alleen mijn huishouden maar ook ikzelf rommeliger ben. Weet dan eigenlijk niet waar ik aan moet beginnen om het een beetje op te ruimen, en sta soms gewoon maar een beetje daas voor me uit te staren. Dat ben ik helemaal niet, maar heb eigenlijk ook geen zin want anders was ik allang weer eens aan m'n vijver begonnen met schoonmaken.

Nou ja nog twee nachtjes slapen en dan gaan ze beginnen. Houd me voor ogen dat het erg mooi wordt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N avond....

en toch blijft dit een cool-leuk forum...

Als je zo ziet hoe iedereen met elkaar begaan is!!!

Ik ga vroeg slapen vandaag, met boek in bed wil da zegge...

De asperges komen morgen wel, hoewel ik me der al dagen op verheug.

3 mei was zoon dag... 13 alweer! En meneeeeeeeeer wil dan sushi s en ne cent. dus ....

Maar oh wat ben ik er trots op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanavond een zuipfeestje

Zou liever niet gaan..voel me er niet meer thuis

Maar om sommige dingen kun je niet heen en om vriend en man te plezieren offer ik mezelf op

Vriend is nl 5 jaar bij een club...tergelegenheid daarvan een feestje

Dat betekend ook dat ik er voor 5 jaar vanaf ben...haha wat ben ik gemeen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat Drenthe zo ver weg is, grijns.

Nu moeten we je maar op je woord geloven!

Leuke foto van je kat, Gerrit.

Blondie, ja dat zou mij ook niet lekker zitten, zoon op station in Belgie!

het gevaarlijke Belgie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...