Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 mei

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,,

Vandaag voor de eerste x in de supermarkt geweest..

Sinds ik droog ben ( word m'n 3de dag vandaag)

Is super goed verlopen heb allemaal gezonde spullen gekocht!

Heerlijk ga gelijk heel m'n levensstijl omgooien..

Ben niet langs het schap gelopen waar de wijn staat dat vond ik iets te confronterend..

Maar Anyway weer doel bereikt & m'n valkuil te baas kunnen blijven.

Liefs Annie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Etentje was trouwens gezellig en lekker. Wel een lastig moment te zien dat er op andere tafeltjes wijntjes en biertjes staan te pronken..Zo'n trek moment. Dan aan een frisje...en dan weer de ervaring dat dit stukken beter voelt. Het eten er niet minder om smaakt....Wel fijn dat alcohol steeds meer uit het systeem komt. Eigenlijk toch raar he frummers...Dat wat we niet meer doen ons zo kan bezig houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeft niet Lotus, beter chaotisch dan ... juist.

Goed gedaan met dat etentje.

Na de wandeling met onze visite hebben we wat gedronken.

Ik zo'n alcoholvrije kruising tussen bier en limonade, waar reclame voor wordt gemaakt.

Vind ik niet lekker.

Eten gekookt, gegeten met wat te drinken erbij. Ik heb maar niets meer genomen.

't Koste me weinig moeite en had geen trek. Weer een streepje aan de balk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerrit: Fijn he weer een streepje (staat ook zo mooi :-)Dat mengelmoes drankje ken ik ook. Vind het ook niet om te pruimen. Ik maak thuis vaak een coctail voor mezelf. Zo'n sap drankje uit het 'cool' vak en dan voor de kleur een beetje ranja erbij. Als je dat er langzaam in giet krijg je zo'n mooi gekleurd bodempje onder in. Dan een feestelijk kinderachtig rietje en een citroentje aan de rand van het glas. Ha, mijn feestje is compleet. Gezellig joh het hebben van visite. Kook je graag? Enne ook jij weer goed gedaan he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lotus,

Het kostte geen moeite om niet te drinken, ik heb zelfs geen aandrang of trek gevoeld.

Dat had ik ook zo verwacht, maar toch fijn dat mijn verwachtingen bleken te kloppen.

Soms voelt het als het metselen van een muurtje, steeds hoger, breder, sterker.

Koken vind ik leuk en vaak ontspannend.

Soms probeer ik iets nieuws uit, of maak iets na dat ik ergens heb gegeten of gezien.

Ik drink het liefst zo'n sapdrankje als jij bedoelt, maar dan vul ik het aan met minstens driemaal zoveel water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerrit: Wat heerlijk dat je een bevestiging hebt van je verwachtingen. Zelfinzicht en zelfkennis :rose: Wel mooi dat je het visualiseert met een muurtje. Trouwens wel de moeite waard om dat mee te nemen. Kan ik eens voor mezelf inzichtelijk maken waar ik sta en waar ik nog kan bouwen.

Heerlijk he dat koken, en iets nieuws proberen. Ik doe het ook graag. Sinds ik niet meer drink, ben ik ook veel aan het bakken. En trakteer mezelf / ons op lekkere dingetjes. Ook heerlijk om samen met zoonlief in de keuken te staan. Zo genieten nu.

Sap aan vullen met water...Anders vind je het te zoet? Ik vind te waterig ook niet lekker...Maar zal eens proberen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld mij droog af. Was even moeilijk, want net toen ik het huis netjes en schoon had voor de gasten, annuleerde het bedrijf.

Maar ik stond op het dagpact en drinken had de situatie niet veranderd. Roken ook niet.

Voor degene die geïnteresseerd is: gisteren heb ik wat op D&D v.d. rookdraad geschreven.

Het is daar muisstil.

Nu ga ik deze dag eens lezen, ben gekomen vanmiddag tot pag. 3, maar heb eindelijk wel veel andere pc-zaken gedaan, na hem de hele week niet geopend te hebben.

Zou dat iets te maken hebben met niet drinken en een helder hoofd en afleiding zoeken?

Zou zo maar kunnen.

Welterusten iedereen.

:moon::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen: klopt. Soms ook een gewoonte, of sterker nog bij mij ook conditionering. Het zien van, of soms ruiken....maakt dat het belletje gaat rinkelen (het belletje van Pavlov en de kwijlende hond) Ken je het. Nu gaat er ook een belletje rinkelen, alleen een ander belletje en gelukkig blijft 'het kwijlen' uit. Zit ik me nu hier met een hond te vergelijken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lidia,

Zo gek, heb hem vanavond gekregen en inderdaad net gelezen.

Ben net terug van een feestje, we gaan slapen nu, ik stuur je morgen een pb terug, goed? Voor nu, slaap lekker.

Hopelijk net zo goed als afgelopen nacht!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...