Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Dank jullie, het gekke is ik ben helemaal niet zenuwachtig, het is net of ik er boven sta. Als ik maar niet naast mijn schoenen ga lopen. Het is ook pas om 12 uur, dus ik heb nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Heb geoogst hoor, Jane en er gelijk wat lekkers van gemaakt voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Good for you Jaap, houden zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Mmm lekker. Ik hoorde alleen dat de norm voor suiker is bijgesteld van 50 naar 25 gram per dag. Maar daar trek ik me niets van aan, ik neem gewoon een stukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Maar waar woon jij eigenlijk Kurkdroog dat je nu al kersen kan oogsten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Hallo Jaap, ik weeg iets meer dan 50 gram en 25 is erg weinig hoor Succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Het was weer virtueel smullen, en we zullen er aan moeten leren wennen dat het virtuele steeds echter wordt. Ik ga er even uit. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Net wakker, het moet niet gekker worden.....Jaap succes, Suikertje is het ver weg waar je naartoe moet? Openbaar vervoer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Waar zijn mijn manieren! Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Goedemorgen eline, heb je het goede dag/nachtritme weer te pakken? Ik moet naar Emmen, 35 km en wordt gehaald en gebracht door ggz, anders kwam ik er niet. Openbaar vervoer is nog geen optie voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Eigenlijk erg, want mensen die me ophalen en brengen komen uit Emmen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Sugar als mensen zeggen dat ze de griep hebben schamen ze zich toch ook niet? Probeer niet te projecteren want voor hetzelfde geld denken ze helemaal niets hoor. Is het jouw kijk naar jezelf. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Jaap: Heel veel succes vandaag! Suiker: Inderdaad een druk dagje voor mij....Maar wel lekker hoor. Toch helemaal niet erg dat je gehaald en gebracht moet worden...Je hebt het gewoon nodig om er te komen! De schaamte voorbij hoor...Belangrijk is dat je het gesprek vanmiddag kunt voeren. Vergeet niet....Het gaat om jou en je gezondheid. Dat staat nu toch even voorop? Tot toi toi hoor! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Sugar ik slaap vrij laat en word ook wat later wakker, ach gaat vanzelf over, een ritje Emmen op en neer is denk ik voor nu spannend genoeg, fijn dat ze je halen Ietje trek op dit tijdstip? Daar kan ik me gelukkig niets bij voorstellen, maarre niet doen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 En nu huppel ik naar de douche..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Hoe gaat het nu letje? Al iets minder trek, we gaan ervoor. Had vroeger ook nooit trek smorgens, maar is bij mij nu het ergst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 goeiemorgen frummers! En Suiker, je weet waar je dit voor doet he het trek uitzitten, bedoel ik. Voor jezelf♥ en dat gaat lonen en over een poosje ben jij door die angsten heen. Het is iets om mee te dealen, met of zonder Refu, Baclo enz. De motivatie mag zijn dat jij je angsten onder ogen komt en ze aangaat. Dan mogen ze ook weer weg. Dit gaat lukken Suiker en je bent zo goed bezig met delen hier daar mag je ook best even bij stilstaan en jezelf een klopje op je schouder voor geven Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Dank je Lady Jane :rose: Letje, weet je ook waarom de trek smorgens bij jou erger is dan op de rest van de dag? Bij mij is het om het gevoel dat ik dan rustiger word. Durf dan veel meer, is geen oplossing structureel en daarom moet het ook stoppen, ben bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Jaap, er stonden op het jaarpact wat kistjes klaar voor mij Het enige wat ik hier kan oogsten is de peterselie die de winter heeft overleefd. Ook lekker maar niet als taart denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Weg tekst, opnieuw dan maar.. Letje, we staan toch maar op dagpact met anderen, we gaan er vandaag voor. Moet denken aan tekst van MijnGerrit, 2000 mensen die hier aangemeld zijn, meesten lees je niet, maar weet zeker dat er velen zijn zoals wij. Dat bedoelde ik paar weken geleden ook met mijn bijdrage hier. Meld je hier. Ik kwam hier ook toen ik nog dronk en mede mbv jullie gaat het nu stuk beter. Ben er nog lang niet, maar lotgenotencontact is fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Mooi he dat je zo'n steun kunt hebben aan lotgenoten. Enne, natuurlijk gaan we ervoor! Suiker en Letje....Hou de benen er onder vandaag hoor! (een uitdrukking die ik gebruik om je aan de afspraak / voornemen te houden. Je niet uit het veld te laten slaan) Jullie kunnen het! Ik hoor / lees graag dat jullie vanavond gemeld hebben 'droog' in bed te rollen! Suiker: ik heb een blauwe maandag oxazepam (tegen angst / paniek) geslikt. Ik ben er snel mee gestopt omdat ik er zo naar van werd. Heb jij hier ook ervaring mee? Alcohol versterkte ook enorm mijn angst / paniek...Weet ik nu. Maar bij jou een op zichzelf staand probleem, begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik stop ermee, word zo opgehaald. Mis Agnieta, die wist me meestal wel van repliek te dienen. Hoop dat je nog komt vandaag. Iedereen fijne dag en meld me misschien wel als ik terug ben van wereldreis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Kom nog even terug voor jou Lotus, heb idd oxazepam en diazepam geslikt, werd er ook helemaal naar van, was mezelf niet meer, Dat wil ik dus niet. Snel mee gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Waarom noemen jullie Ietje Letje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Er zijn problemen met het terugkomen na een ban, Miranda lukt het niet en Agnieta ook niet. Schijnt aan gewerkt te worden. Suiker succes straks, ik gebruik incidenteel oxa voor mijn angsten. Maar een oplossing is het natuurlijk niet. Toch vind ik het een fijn gevoel dat ik ze heb, voor het geval dat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden