Spring naar bijdragen

Donderdag 1 mei 2014

Aanbevolen berichten

Hoi Tine, fijn te lezen dat het je nu beter gaat! Blijf komen, he?

Ennuh...misschien toch een idee om war meer te delen

zodat wij je meer kunnen ondersteunen eventueel...

Ik lees je nu ruim 2 jaar, maar ken je niet zo goed

en zou je graag waar nodig steun willen bieden.

Maar voor nu; je gaat goed!!! Top, Tine!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee en een half uur bij een ggz therapeut...ik was vroeger na een uur al vaak doodop en voelde me door elkaar geschud, uitgeknepen en erg emo. En ik had helemaal niet van die heftige verhalen toen. @Suikertje ik heb niet alles gelezen afgelopen dagen. Ik las agorafobie en je verhaal van vandaag. Heftig! Ik zou buiten gaan wandelen om mijn hoofd leeg te maken maar dat is met agorafobie natuurlijk lastig...Ik las ook over geen trek in eten hebben. Toch zou ik iets eten al zijn het een paar boterhammen. Veel sterkte en hopelijk lukt het slapen straks,

@Jaap van harte ,met je nieuwe baan.

@Agnieta good to have you back :) Altijd jammer dat mensen zo spoorloos verbannen raken. Ik kom hier ook wel eens een tijd niet maar ik heb altijd de optie. Dit is toch de enige plek waar ik echt eerlijk kan zijn over drank.

@Jen

Elke keer dat je vrij hebt ben je de avond daarvoor hyper en heel actief met frummen tot zo laat dat je de vroege vogels kan verwelkomen. Als je het zonde vind om je vrije dag te verslapen, lukt het dan niet om je te dwingen pc uit te doen een boek te pakken of iets anders saais tot je slaap krijgt. Ik had het van de week ook tot 3.30 en dan na de middag wakker. Ik wil het eigenlijk niet na 1:00 maken (behalve na avonddienst)

Over mezelf. Ik had net een week vrij. Ik heb de eerste dagen veel geslapen, was zo moe door de maanden daarvoor. Voel me nu veel meer ontspannen. Hierdoor en door weer twee weken dagelijks blowen heb ik achteraf wel zoiets van; is dit alles? Ik heb zo weinig ondernomen behalve een hele leuke koningsnacht en dag. Morgen uitgerust weer werken. Kijken hoe het met de clienten is op mijn werk. Het klinkt cru maar ik denk nu al van wie zou er nog leven. Vreemde gedachten maar zo is het wel. Heb weer zin in mijn werk en het leren en inwerken verder op te pakken nu ik veel meer rust en orde in mijn hoofd heb. Daarnaast wordt het me steeds duidelijker dat ik alles alleen doen zoals deze vakantie echt helemaal zat ben. Ik moet hier een oplossing voor vinden maar weet nog niet hoe.

Ja ik moet ook een nieuw doel stellen. Ik ben nog niet uit mijn vakantieplannen waar mijngerrit terecht laatst over begon. Heb er alle vertrouwen in dat ik niet ga drinken tot de zomervakantie. Maar de vakantie en mijn plannen voor een rondreis door Oost Europa van hostel naar hostel is een vakantie waar drank elk jaar mis ging. Het gaat elk jaar iets beter in de zin dat ik niet meer door drink tot ik hopeloos dronken ben maar ik drink dan wel nog steeds veel te veel. Maar enerzijds wil ik die vakantie en anderzijds wil ik niet drinken en een alternatief heb ik eigenlijk niet. Ik deed vroeger bergwandelvakanties. Maar met mijn fysieke werk vindt ik dat soort vakanties met dagelijks +20 kilo op mijn rug niet bepaald mijn idee voor een ontspannen vakantie.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Erik,

misschien heb je een punt, maar zo heel laat ben ik niet opgebleven gisteren?

Ben ook een paar keer wakker geweest vandaag, maar had nergens zin in.

Dat mijn man ook sliep, is geen excuus, maar helpen doet het niet.

Sorry, moest even zagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...