Spring naar bijdragen

Woensdag 30 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Sugar een lichtlamp houdt een fikse dip die door tekort aan zonlicht geeft, tegen. Heb dit ding nu zo'n jaar of 4 en sinds die tijd geen last meer van flinke dips. In het voor en najaar had ik daar flinke last van.

 

Ja hoor Jaap, die keuken blijft er netjes uitzien. Voor mij altijd heel belangrijk zeker de spoelbak. Die poets ik om de twee dagen met speciaal spul vergelijkbaar met koperpoets. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna negen uur, dus ik gooi me van het forum. Het was me weer een genoegen.

 

Werkse Blondie, en ach de wereld wordt gekenmerkt door middelmatigheid, daar

pas ik me maar aan aan. makkelijker dan andersom. Stel dat ik middelmatig was

en iedereen beter dan ik. Dan had ik een probleem.

 

Fijne dag en wie weet tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Natuurlijk ook nog 'een goede morgen' voor de vroege vogels en de harde werkers (die al op pad zijn) Werkse! En voor degene die vanuit de gesprekken doelen gesteld hebben of plannen / oefeningen doen....Toi toi toi! Bolletje: succes met de bezigheden. Ik hoop dat je baat hebt bij de licht lamp....Is trouwens een goed idee. Ik hoop ook dat het afbouwen / minderen van de medicatie je helpt. Wel tof een nieuwe keuken :-) Lekker van genieten straks! Suiker: ga je onder begeleiding de straat op? Heb je de indruk dat het je helpt? Afschuwelijk die angst / paniek he...Strekte ook vandaag! Jaap: planten kun je ook onder de douche gooien (dat doe ik nog wel eens) Lekker fris en fruitig ;) Mooie opvatting over je sollicitatie! Ik hou die erin.

 

Vannacht bijna niet geslapen. Gisteravond werd de hond weer dermate slecht een verdrietige toestand. Medicijnen gegeven maar lijkt zijn vruchten nog niet af te werpen. Heel verdrietig om haar zo te zien. Vannacht bij haar geslapen, om te helpen met opstaan/ het gaan verliggen...Pff kan ze niet meer alleen.... Plasje buiten doen...Gelukkig is ze nog wel 'vrolijk'....Maar vandaag maar goed voor haar zorgen....afspraak maken met dierenarts (ga liever naar onze eigen, dus denk dat het een naar huis gaan wordt) Voor haar ook prettiger...Even plannen maken voor komende dagen....Beter gezegd de plannen bijstellen...Alles voor het beestje nu....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lotus, sterkte met je hond, lijkt me afschuwelijk nu voor je.

 

Ja ga onder begeleiding straat op. Moest gisteren wel lachen, raakte zo in paniek dat ik arm om haar heen moest slaan. Vond ze niet erg hoor, maar weet nu al dat mensen hier in dorp denken dat ik weer vriendin heb, niet dus, maar wordt wat geroddeld hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruisende berichten, Lotus wat verdrietig, is je hond zo oud of zo ziek? Maxi heeft het ook moeilijk met een huisdier.

Bolletje ik heb ook zo'n lamp en het scheelt inderdaad.

Ik spring trouwens zo bij Jaap op de wc, even neuzen wat er aan leesvoer ligt.

Sugar, vanmiddag therapie? Wees blij want dan is het droog, zelf vind ik het soms fijn in de regen te fietsen, kletsnat thuiskomen, huispak ( nee niet van die Donders ) aan , potje thee en genieten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Eline: Fijn dat je het ritme weer lijkt te hebben. Hou het vast.

 

Ik zet mezelf toch even op de lijst (ondanks refu...die ik op 'eigen-wijze geminderd heb)....Oh dat zeg ik nu wel dat ik mezelf erop zet....Maar hoe doe ik dat? Haha, tja blondt he...Komt vast goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggûh. 

 

Niets nieuws onder de zon die (nog) niet schijnt. Nouja, achter de wolken schijnt ie altijd wel he.

Gister feestje gehad met man/vrouw of 70. Zelf aan de verfrissende icetea en daarna hete thee gezeten en eens opgelet wat er geschonken en gedronken werd. Ik was zwaar in de minderheid samen met nog 6 anderen met onze frisjes. En wat ben ik dan weer blij vandaag dat ik er niet aan meegedaan heb "omdat het een feestje is en daar een borrel bijhoort"/omdat ik anders niet kan en of durf mee te praten/omdat het een gewoonte is. 

 

Suiker, heb je wel elke dag dezelfde vriendin?  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi MijnGerrit, voel me ook niet schuldig hoor. Bewaar mijn energie voor als ik mij angstig ga voelen. Moet iets doen als ik me niet goed voel en voel me vandaag ongeveer een 6 en dat is al heel wat na tijd 5 of minder.

 

Wil jij Tine even op dagpact zetten, quoten lukt me niet, en ze wil graag op dagpact. Ik ben te lui om alles over te typen, Dank u en puzzel ze veder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...