Spring naar bijdragen

Maandag 28 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Moggûh.

 

Koffie en dan een rondje met het hondje. Deze keer de verrekijkurd mee want het stikt van het jonge grut in, op en om het water. En ook (naakt)slakken...oppassen waar je stapt op het moment. 

Nancy, lijdt de mens niet het meest door het lijden dat hij/zij vreest...met dat in mijn achterhoofd kan ik veel meer dingen aanpakken en doen zonder me er te druk over te maken. De beren zijn in veel kleinere aantallen aan de wandel dan ik altijd dacht. Hoop dat jij dat ook beseft vanmiddag als je weer naar huis gaat.

 

Bolletje, ik had gister nog even een tip gegeven op de dagdraad dat het pennetje van je tablet waarschijnlijk aan de achterkant van je tablet vanuit een hoek naar binnen is geschoven, het pennenvakje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, hier blijven jij

ok, eerst even puin ruimen dan

voor je geweten.

zou ik ook moeten doen

maar dochter slaapt nog

dus dan ga ik nooit stofzuigen

en mijn spinning begint om 9.30 u

dus ik heb nog even een goed excuus.

Daarna maar in de actie.

sterkte om 11 u Suiker en daarna

is je dip misschien wel over ook meteen,

elke stap die je zet helpt je verder he, zelfs

als dat even niet zo lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Dank voor de koffie. Nancy: toi toi toi bij het borst onderzoek. Laat je nog even weten hoe het je is vergaan? Bij mij viel het erg mee hoor, en als het om mijn borsten gaat ben ik een piepert van de bovenste plank! Als je er naar kijkt doen ze als zeer :-) En inderdaad aangeven als het pijnlijk is! Het gaat om jou!

Hoei Suikertje: Een paniek aanval! Ik kan erover meepraten. Ik heb daar ook maanden last van gehad. Dat is echt afschuwelijk! Sterkte meis! Kom maar hier als je het nodig hebt.

Voor de sollicitanten: Een dikke 'Zet um op'! En voor de verbouwers: Maak er een creatieve dag van!

Ook ik heb Arja niet meer gelezen. Nu kom ik hier nog maar net om de hoek kijken, maar had haar wel verwacht. En Ietje? Al wakker? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lotus, ben zeer vereerd dat je me "meis" noemt, maar volgens mij toch niet waar. Wilde altijd graag meisje zijn vroeger, maar helaas.

En kan ook niet, want bolletje wilde graag broertje, dus blijf maar man.

 

Gaat nu wel weer beetje, nog niks gedaan, maar ja. Even tot rust gekomen en hondje ligt stijf tegen me aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi letje, red je het nog.

 

Las je bijdragen hier gisteren, heel goed. Heb ook moeite om assertief te zijn, moet ook nog training daarvoor volgen, maar moet er eerst heen kunnen.

 

Vanmiddag voor mij goede oefening, mijn broer loopt vaak over mij heen en zeg dan weinig terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker en Ietje succes met de familie.

Ik weet precies wat jullie bedoelen.

Vaak is het een " product"  van vele jaren en dat draai je niet zo 1-2-3 om.

Ook hier geldt stapje voor stapje, oefenen.

Beginnen met kleine overwinningen (die de tegenpartij vaak niet eens in de gaten heeft, maar wacht maar!).

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lotus, ben zeer vereerd dat je me "meis" noemt, maar volgens mij toch niet waar. Wilde altijd graag meisje zijn vroeger, maar helaas.

En kan ook niet, want bolletje wilde graag broertje, dus blijf maar man.

 

Gaat nu wel weer beetje, nog niks gedaan, maar ja. Even tot rust gekomen en hondje ligt stijf tegen me aan.

Sorry, mijn naam is Corry! Ik associeerde je met een dame. Ik moet eens leren lezen!!! Broeha. Fijn dat je man blijft! Broertje van Bolletje! Fijn dat het nu weer een beetje gaat! Prima het niets doen. Alhoewel tot rust komen met woefdram tegen je aan is ook wat doen, en niet minder belangrijk. Hang on!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom langslapers en werkenden,

 

Lotus, ik ben in het echt geen broertje van bol hoor! alleen hier op forum, vanwege avater.

 

Bij woefdram moet ik altijd denken aan tv serie, geen idee meer van naam, kinderserie, keek ik met mijn zoon die nu inmiddels 26 is, was geen fijn figuur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...