huttula Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Heb geen tijd om rond te hangen hier..moet naar dietiste van tactus Kijken of de puntjes op de i al zijn vruchten afwerpt...ojee Geen druk geen stress geen moeten...maar wel regelmaat in mijn levensstijl Zo afsluiten want anders moet ik weer haasten en das nie goe. Succes , sterkte iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Suiker word je hyper van Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Dag Wimmelt, Â Wat brengt jou hier? Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Suikertje: had ik begrepen dat je een virtuele digitale broer bent  Wel erg leuk. Ik ga ook maar eens op adoptie pad. Van de naam woefdram wist ik niet. (Zo noem ik de viervoeter van ons nog wel eens) Fabeltjeskrant? Zou kunnen want dat heb ik als kind zijnde gekeken. Ahum.... ik val dan dus ook onder de groep ouderen. Huttula: wat mooi van dat contact! Dat zijn situaties met een gouden randje...Nu ga ik echt even zwabberen, anders is zoonlief al weer terug met het zoeken naar zo'n kastje (geo...nog wat) in het bos. En ik maar wachten op de man die de tv komt aansluiten...en ondertussen ben ik nog niet in de benen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Gelukkig, maar een droom he wijfie ,  Hier, wat minder vanmiddag Zaterdagavond, tot 22.00 uur gewerkt Gisterenavond van vroeg in de middag tot 21.00  gewerkt sávonds,(s'morgens 4 km. naar latex gelopen) Vanochtend, weer ergens een huis schoongemaakt, Net even, naar het dorp gelopen, en ben me toch een partij moe. Heb ook last van mijn heup Kan er al een paar avonden slecht van slapen Maak me daar bezorgd om, want denk, dat ik op de een of andere manier, helemaal scheef loop (rug loopt niet recht).  En dan krijg ik dus weer vreselijke trek in wijn, of als dat dan echt niet kan, een stuk of 4,5 cornetto's Maar dat kan allebei niet Ben immers gestopt met drinken, en overmatig snoepen. Wil toch zo graag gezond zijn en afvallen. Zucht... Ga maar even bankhangen, en proberen me daar niet schuldig over te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Gekozen voor 2 koffie zwart, en een plak ontbijtkoek, voor de oppepper, Maar ik praat in het luchtledige zie ik, want er is niemand  ,  Nou ja, toch even lekker van me afgeschreven (lees;geklaagd)  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Hoi Rapi, Â Twee koffie en een plak ontbijtkoek is beter dan 4 of 5 cornetto's, of iets anders ... Knap van je, goed gedaan! Â Ik ben er wel hoor, maar steeds even tussendoor. Ik ben thuis aan het werk en heb net een lastig document doorgeploegd en van commentaar voorzien. Dat gaat thuis wel zo goed, dan word ik veel minder gestoord door collega's. Â Last van je heup is vervelend. En verontrustend voor je. Volgens mij beweeg je best veel. Deels fysiek werk volgens mij plus fietsen plus lopen. We worden ouder en wat minder flexibel, tenminste ik merk dat aan mijzelf. Voor mijn heupen heb ik bij de fysio wat tips en trucs gekregen en dat werkt aardig, moet ik zeggen. Misschien wat voor jou? Naast sport ga ik ook kijken of Yoga wat voor mij is. Enerzijds om de beweeglijkheid niet verder terug te laten lopen. Maar ook omdat ik verwacht dat mijn hoofd daar wat rustiger van kan worden; soms is dat nodig. Â Ga goed Rapi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 je wordt gelezen hoor Raps maar niet altijd meteen beetje vertraging nu maar ik heb net 6 heerlijke trostomaatjes op en knapperig meergranenstokbrood met humous. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 is ze zelf al weer weg gerrit tieswa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Ha, nee hoor, ben niet echt weg, Zat even voor t.v., Ik zit ook op yoga Gerrtit, maar nu is het weer 2 weken vakantie, en dus geen yoga, Snap dat niet, ze heeft zelf volgens mij helemaal geen schoolgaande kinderen De laatste keer, zei ze tegen iedereen ;Prettige vakantie.! Dan denk ik; Ik heb helemaal geen vakantie! Â Ja, en fysiek heb ik ook zwaar werk Gerrit, Als je ziet, in wat voor bochten ik me af en toe wring, in de verzorging! Vooral, zware volwassen mensen op bed verschonen, die als een blok, niets meebewegen.. Dan moet ik echt goed op mijn houding letten, en zorgen, dat het bed hoog genoeg staat. Daar kan ik nog wel wat aan verbeteren denk ik. Fysio... Tja, misschien ook wel goed, ben ik nog nooit geweest, en je moet tegenwoordig zoveel zelf betalen, en al die tijd die er in gaat zitten.. Â Jane, Lekker is dat he humous. En dan nog op knapperig brood. Jammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 1,2 kilo eraf Ja ik weet het...er is hier een apart draadje voor maar ik moest het even kwijt...joewhieee Bezorgd en eten..zo herkenbaar Rapilos Als ik neiging heb in eten...is er altijd wel wat aan het handje..meestal een gevoel. De 4 Bs....bang,boos,blij en bedroefd Loop nu vaker naar de huisarts...als ik me zorgen maak...en er meestal bij mij ook wat mis...de bezorgdheid is niet voor niets Was altijd bang dat ik als zeur overkwam...omdat ik van alles mankeer en voel...alles opgespaard had. Altijd doordonderen en niet zeuren...dat heeft me nu opgebroken. Roofbouw noemen ze dat Kan nog wel een jaar duren het herstel en we zijn al 3 jaar bezig. Wat ik er mee wil zeggen..wees goed voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Rapi, Â Fysio zit m.i. in het basispakket van iedere zorgverzekering, tot ik meen minimaal 9 behandelingen. Als je toch al kosten maakt, dan ben je al door je eigen risico heen en kost het je niets. Als je een goede peut kunt vinden, dan wil dat weleens goed en snel helpen. Ik hoop dat voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Ik heb na 1 intake en 1 behandeling mijn fysio afgemaild. Het voegde niets toe helaas. De dry needling waar ik voor kwam en die me beloofd werd daar bleek ik geen indicatie voor te hebben. De oefeningen die ik van internet mocht halen, kan ik zelf wel doen en mijn acpasonic doet ongeveer hetzelfde als zij bij mijn hiel deed. 2 x voor niets betaald dus en nauwelijks verbetering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Goed joh Huttulla, 1.2 kg eraf, is een heel mooi resultaat he, dat houdt de moed erin, Â Ben zeker al 1.5 jaar niet meer bij de huisarts geweest. Maak mezelf wijs, dat alles weer vanzelf over gaat. Vaak is dat ook zo, maar niet altijd he. Zie ertegenop om weer door zo'n molen te gaan, want ik vind dat er eigenlijk foto's gemaakt moeten worden, van mijn rug en heup, Ook heb ik wel eens het idee, dat mijn ene been wat langer is dan de andere, Heb 25 jaar geleden mijn enkel gebroken, en misschien ben ik daar ook verkeerd door gaan lopen. Nou ja, moet niet zo zeuren, als ik er wat aan wil doen, moet ik gewoon naar de huisarts Denk er nog wel even over na.. En eigen risico is 360 euro, heb daar nog niets van gebruikt (oh ja, oogdruppels) Heel veel wordt niet meer vergoed tegenwoordig. Â Wat jammer Jane, dat dat dry needle niets is geworden. Herinner me, dat je daar best hoge verwachtingen van had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Jammer Jane. Indicatie? Bij mij ging het heel informeel van de ene peut naar de andere op het gangetje. Betalen? Zit toch in je zorgverzekering? Hielblessures zijn vaak pijnlijk en langdurend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Hutulla, Â Wat is er dan aan de hand, omdat je zegt dat je roofbouw gepleegd hebt? Wat is je dan opgebroken? Ik dender inderdaad ook altijd maar door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Zo, hehe, net terug van het onderzoek. Voor niks me zo druk lopen maken, geen centje pijn. Twee buurvrouwen van mij zaten er ook en een collega, haha, wat een gezelligheid! Alleen de koffie ontbrak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Oh gelukkig Nancy, Ja, dat is gek he, kom je in zo'n bus de halve straat tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Weet je wat het ook is Rappi... Als je wat hebt loop je er vaak ook na. Ene been word meer belast als andere..dus ja ook niet gek dat je het gevoel kunt hebben dat 1 been langer is als ander Ik heb zelf ook jaren met pijn gelopen..na operatie moest ik gewoon weer opnieuw goed rechtop lopen. Zelf dacht ik dat ik altijd best goed liep ondanks de pijn En idd tis allemaal niet fijn met die hoge eigenrisico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 ze prikken niet in mijn hiel gerrit dat is geen spier, maar peesweefsel. En bij de intake wel in wat kuitspier geprikt maar de 2e keer zaten daar dus geen knobbeltjes meer. De hiel is inderdaad erg pijnlijk, ik heb het ooit eerder gehad, jarenl;ang zelfs. Nu vanaf september (na 2 maanden geen zaaltraining) dat het mijn schoenen waren is onwaarschijnlijk dus. En nu na strandvolley wordt het erger steeds, dus toch iets van overbelasting waarschijnlijk. Ik had gehoopt dat dry needling de oplossing zou bieden, stoppen met volleyen is geen optie voor mij. Dus blijft stretchen, oefenen en massage over. Ik heb ook nog niets opgemaakt van eigen bijdrage en dus betaal ik eerst zelf. Vorig jaar helemaal geen onkosten gemaakt en het haar daarvoor ook maar heel weinig. Ik kom in geen jaren bij mijn arts, heb de nieuwe zelfs nog nooit ontmoet. Vorig jaar maar een briefje in de bus gedaan dat geen bericht bij mij goed bericht is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Ja, dat had ik me helemaal niet gerealiseerd, maar ze gaan gewoon de postcodes af! Voor mij kwam er een vrouw naar buiten met gaasjes in haar hand. De onderkant van een van haar borsten was stuk gegaan. Ik dacht, ik loop hier gewoon weg. Toch maar niet gedaan, staat zo raar. Blij toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Koekje erbij, Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Oh sorry, ik dender er zomaar door heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 dus toch de angst voor de angst Nance gelukkig maar beter zo dan andersom en het giga tegenvalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Nee geen koekje, ik ga op dieet met NooitMeer. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden