Yvonne Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Goedemorgen frummers. Snel maar even koffie en thee gaan zetten. Heb zo'n zin in een lekkere kop thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Goedemorgen Yvonne, Ik neem zo eerst een heerlijk bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Goeiemorgen mensen. Ben blij dat ik gisteren op tijd gaan slapen ben. Kan het vandaag een betere dag worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Goedemorgen Suiker. Ik ben ook jarenlang begonnen met een lekker bak koffie. De laatste tijd zet ik weer een ouderwetse pot gewone thee 's morgens en begin de dag met een bakje thee. Geeft me het gevoel dat ik op mijn dooie gemakkie nog even wakker mag worden.... later op de ochtend komt die bak koffie dan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Goedemorgen Jen. Gisteren dus geen prettige dag voor jou? Ik heb nog niets teruggelezen... zal ik straks even doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 nee, een verloren dag. En als er dan 's nachts mensen online zijn is de verleiding groot. Maar ben braaf gaan slapen. Best trots nu huttula en Acanthus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Heb net teruggelezen... En ja, petje af voor je Jen, toch je bed in gedoken. Heb je straks nog trainen met de felle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Nee, vandaag ga ik naar mijn leesclub. Jij nog leuke dingen op het programma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Ik ga lekker rustig aan doen én in de tuin werken. Gisteren al bezig geweest een poos en vandaag verder. Heerlijk. Maar jij loopt dus vandaag niet de kans de hele dag op de bank te hangen, das goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 nee klopt, ik moet seffens in de benen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Goedemorgen!! Dagpact: RUNNER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 goedemorgen......regen hier bleh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Goede morgen! Vandaag hobbel ik even een dagje met jullie mee op deze draad Oke? Ik ben op vakantie en het regent hier nu. Maar toch heerlijk om hier te zijn. Ik hoop dat iedereen vandaag de dag weer goed door komt. Go for it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Welkom Lotus! Ik zag je al een tijdje in het lijsjt aangelogden staan en werd nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Goeie morgen kanjers. Hier regent het ook maar ik laat mijn zin niet verpesten hoor, het zal best wel weer mooi weer worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Ik ben zo werken mensen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Dank je Jen! Ik had deze draad nog niet gezien maar werd erop geattendeerd. Ik weet dat ik het droog hou, slik refu maar wellicht kan ik delen en steunen. Wakker geworden met hoofdpijn (geeft niet) nu lekker aan een bakkie de mannen slapen nog. Ik gooi woefdram zo maar even naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Hier nog droog, maar zie op buienradar dat we vanmiddag wel wat water kunnen verwachten weer Dus straks maar snel in de tuin aan de slag nog even. Als de zon maar in je hartje schijnt hè Bol , hihi. Goedemorgen overigens, en ook voor Lotus, Toine en Runner natuurlijk. Lotus welkom hier, had je nog niet eerder gezien geloof ik? Dagje regen tijdens de vakantie... ach dat mag de pret niet drukken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Fijne dag dan bol, hoop dat er niet veel te doen is voor jullie. Ik ga hier ook in beweging komen. Zal de koffie en de thee in de warmhoudkannen doen. Maak er een mooie dag van lui.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Zonnetje is ver te zoeken hier, maar zoals yvon al zei als het zonnetje in het koppie maar door de wolken heenkomt ... Helaas vandaag wel een koppie met wolken al zijn het niet zulke donkere wolken als voorheen... Zulke dagen zijn ook niet in ene verdwenen natuurlijk,al wil dit juffertje ongeduld dat wel... Neem de dag maar zoals ie is vandaag. Ik ga in ieder geval in de benen, want die bank trekt mij dieper de donkere wolken in... Dus hupsakee, bakkie koffie, Refu erin en aan de klus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 goeiemorgen frummers hier ook alles grijs en grauw buiten. En dan is mijn kamer dat ook meteen normaal zit ik op de bank in het zonnetje. En juffertje ongeduld, dagen als dit hebben we allemaal meis, die horen erbij zo af en toe, dan waarderen we de lichtere ook weer. Evenwicht he, heet zoiets geloof ik. Of eb en vloed. Zonder af en toe somberen ook nooit een halleluja. Dus accepteren maar of verduren soms. Er blijft altijd beweging, dus als we open staan voor deze dagen en dingen dan staan we ook open voor de fijne dingen. De Beatles zongen het al: let it be Albert nog steeds niet terug?Duurt nu wel erg lang he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Mogge allen Achter de wolken schijnt de zon Dit lees ik net even allemaal op de dagdraad,van Nieuwsgierigheid,ongeduld,zekerheid,koffie,thee,suikertje Eigenlijk bied het leven zo veel,zonde om te onderdrukken Een leven zonder gevoelens is geen leven. Maak er wat van. Welkom Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Dit juffertje ongeduld leert het inmiddels wel Jane... Voorheen zou ik mij onderdompelen in zelfmedelijden... Nu uitzitten, maar vooral ombuigen van dat gevoel... Dus... Toedeloe allemaal! In de benen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 ombuigen, omdenken, moeilijk vind ik dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Is ook niet makkelijk Jen. Jezelf een schop onder de kont geven...geeft daarna veel meer voldoening...als dat een ander het doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden