Antoinnette Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Goedemorgen, Koffie staat aan en thee moet nog even trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Goedemorgen Suiker. Lekker Suiker, ik begin met een bakje thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Gisteravond stroomstoring hier door onweer denk ik. Vandaar iets vroeger op dan bedoeling was. Op tijd gaan slapen, je kan niks zonder stroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Klopt, wat zijn we dan toch afhankelijk geworden he? Bij jullie dus inderdaad ook nog onweer? Bij ons alleen regen. Op weg naar huis op de snelweg op een gegeven zoveel dat ik de kant van de weg niet eens meer kon zien. Wel even lekker voor de planten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 En hup, koffie en thee maar even in de warmhoudkannen... Tijd voor mij om in beweging te komen. Extra roosje voor Aicha die zich hopelijk keurig aan het doktersadvies houdt luitjes, ik moet er vandoor. Suiker, voor jou overigens ook een roos, heb het idee dat je hartstikke goed gaat nu toch? Mensen, maak er een mooie dag van, we kunnen hem niet overdoen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Fijne dag Yvonne Ga vanmorgen weer vol goede moed op pad met begeleider, gaat idd beter nu, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Mogge yvonne en suikertje. Eers ff wakker worden , aardig geslapen, weinig onweer hier Eerst maar een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Goedemorgen, Ja soms realiseer ik me dat dat ik een dag niet meer kan overdoen. Het zet me niet aan tot ijver of zo. Integendeel het verlamt me een beetje. Er zijn zoveel dagen, maanden jaren die ik niet over kan doen. Daarom goed als er hier jongeren komen die al vroeg ontdekken dat drank geen oplossing is voor problemen. je hebt er alleen maar een probleem bij. Zo genoeg. Ik ga er vandaag toch weer een mooie dag van maken. In ieder geval nuchter. Het is hier hartstikke donker. Ik heb een kaars branden. Alle goeds voor iedereen deze dag en sterkte maar weer voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Goeiemorgen, Vanmorgen mijn dochter weggebracht voor schoolreis naar disneyland... Erg vroeg en daarna klaarwakker dus heb er al wat uurtjes opzitten... Straks na mijn werk dan maar effe gaan liggen... Afijn, iedereen een fijne dag, ik ga me klaarmaken voor weer een ochtendje werken... Zin in... Dagpact: Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Btw. Agnieta zit een weekje op alcatraz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Ik had het de laatste dagen te druk om me te melden. Kan afgelopen 2 dagen netjes droog afmelden. Zet me vandaag weer op de dagpact, alhoewel ik helemaal niet van plan was om te gaan drinken. Geen trek en veel te blij dat ik er weer los van ben. En nu naar werk....... Dagpact:Blondie6173 Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 (bewerkt) Goedemorgen nogmaals, Dank je Blondie voor info, jammer dat ze nu juist hier niet is. Hoop dat ze genoeg steun om haar heen vindt. Fijne dag iedereen 24 april 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Goedemorgen MijnGerrit Fijne dag en zoals ik je heb leren kennen hier op het forum kan jij wel goed omgaan met die 'borrel' veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Heb je een goede dag gehad gisteren huttula, beetje kunnen ontspannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Goeie morgen lieve kanjers. Onweer broer? Vind ik altijd heerlijk. Echt zwaar weer maar meestal hebben we dat hier niet. Vandaag zou het weer flink tekeer kunnen gaan dus maar proberen om voor die tijd de ramen te wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Ja best onweer hier bolletje, vandaag kan hier in noordoosten weer spoken, maar ben geluksvogel, hoef hier buitenom ramen niet te lappen, wordt 4 keer per jaar gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Ja je hebt altijd van die gelukskanjers hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Ik moet zo ook even weg hier, afleiding zoeken. Straks oefenen en dan moet ik niet op bank blijven hangen. Vanmiddag ook naar dokter. Daar zie ik nog meest tegenaan. Kom vandaag nog wel weer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 goedemorgen.....hier regen bleh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Gisteren voor het eerst overdag de snelweg opgeweest...weer een stuk gewonnen met mijn snelweg angst. Zijn maar kleine stapjes steeds...in een half jaar tijd...geeft toch telkens een goed gevoel om door te gaan Ik heb de finish pas gehaald als ik met navigatie kan rijden op de snelweg Met navigatie...lijkt simpel. Voor mij niet...ik ben al blij met dat ik op snelweg zit De spanning die ik nu onder controle heb..de focus op het vele verkeer. Kan niet, ook nog luisteren of kijken waar ik heen moet. Meerdere dingen tegelijk heb ik moeite mee.. Geeft niet...komt nog Elke overwinning is een overwinning hoe klein die ook is. Sterkte , succes en maak er wat van. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Sterkte Sugar, misschien valt het allemaal mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Knap Hut. dat je je over je angst heen zet. Het is toch de enigste manier om er overheen te komen, maar ga er maar eens aan staan zeg. Pfffttttt, moeilijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 huttula, ik neem mijn spreekwoordelijke hoed voor je af. Heb paar dagen geleden je draadje gelezen en weet dus nu van hoe ver je komt. Stapje voor stapje kom je voor uit. Heel knap dat je gisteren het toch maar hebt gedaan! bolletje, achteraf valt het voor mij meestal wel mee, maar angst vooraf is vaak erg, maar klamp me vast aan anderen, in dit geval ook huttula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Moggûh. Even een bakje koffie. Wat is dat toch heerlijk dat dat elke dag trouw verzorgd wordt, bedankt Hier kwamen gister de putdeksels omhoog, hond in de stress toen ik thuiskwam...zieltje was helemaal alleen met al die knallen en donderslagen. Nou is ie weer extra aanhankelijk, is wel prettig met de wandeling, nadeel met voordeel dus Huttola, alles op z'n tijd. Wie bepaalt dat je op navigatie moet rijden trouwens? Lijkt je dat handiger? Ik zet m wel eens bewust niet aan. Op de motor ook niet. Dan heb ik de route van te voren bekeken en rij ik op de borden. Ben nog nooit ergens níét gekomen dus komt vast goed joh! Petje af voor waar je al bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 goeiemorgen frummers :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden