nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Nee spraakverwarring. Ik denk dat we hetzelfde bedoelen. Ik bedoelde dat als je nog bezig bent om te stoppen je doel is om ADB te worden en te blijven om uiteindelijk een beter leven te krijgen. Sorry ik werd weer gestoord, nu husband met een probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 En die cursus dan Ietje, een uurtje per dag voor jezelf? Moeilijk voor je Jen, je thuissituatie is niet makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ietje, faalangst mag je niet tegenhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Hmmm...nou, dat kan je dan eens gaan uitzoeken. Niet de cursus die je wilde? Dan wegdoen. Lieve Ietje, ga lekker slapen , morgen weer een dag. Ik kan nu wel met allerlei adviezen komen, maar dat slaat eigenlijk nergens op. Het moet uit jou komen. En dat je het eventjes niet ziet zitten is duidelijk. Ik wens je een goede nacht en geniet van je boek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Huh? Jopie? Een vrouw met kinderen mag toch werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Mijn moeder ging niet werken, maar ze was wel bestuurslid van het gemeentelijk OCMW (een instelling die, simpel gezegd, voor armen zorgt). Trots was ik op haar als ze op dinsdagavond ging vergaderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Trusten Ietje Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Dat geloof ik best, jopie. Op mijn achttiende heb ik ooit de baby van mijn zus aan haar overhandigd met tranen in mijn ogen, na een avond babysitten. Ik was OP. Maar goed, kinderen zijn mijn ding niet. Niet echt. Echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Misschien als je met kleintjes zit zou een hobby of een cursus goed zijn. Een baan kost meestal ook een hoop energie, een hobby daar krijg je meestal energie van. Tijd nemen voor jezelf ook al is het maar een beetje kan toch voldoening geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Bolletje, mijn man vreet energie van mij. Herken je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Jopie, dit is niet "je verlagen" , je hebt je laten verleiden tot delen. En dat doe je goed. Ik leer van jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Interessant idee. Niet om dadelijk op te reageren. Bezinken en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Nou, hier wordt mijn energie momenteel ook opgevreten door man en zoon met problemen. En ik sta er zelf bij. Hadden we het vandaag niet over dat luisterende oor van vrouwen?? Ben klaar ermee, heb geluisterd en nu moe. Ze zoeken het maar even zelf uit, ga ook te bed. Slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Nou ik vat het op als pb, want eigenlijk is het heel prive. En ca rhime et ca ramme comme le trou d'une vielle femme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Soms vraag ik me af of ik ook ooit buschauffeur word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 (bewerkt) * weggehaald wegens prive 23 april 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Welterusten allemaal, ik meld me droog af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Gerrit, zoiets als rijmen en dichten zonder je kont op te lichten. Ca rime et ca rame (niet echt te vertalen) zoals de kont van een oude vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ik geloof dat dit eerder Vlaams dan Frans is Gerrit :-) Ben overigens ook meer van de exacte vakken, waar ik Latijn nog graag bij reken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Veel plezier nog, ik ga nuchter naar bed. Morgen gezond weer op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 ik volg opschuiven! truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Tot morgen Wijfie, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden