Antoinnette Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 huttula, adb gebleven tot nu toe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Zo vandaag voorlopig hier voor het laatst gekookt. Alle deurtjes gedemonteerd, alles leeg gehaald dus morgen nog maar een klein beetje te doen hier. Het ziet er nu wel kaal uit hoor, maar goed ik krijg er iets heel moois voor terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Ik kan me droog afmelden. Ik ga slapen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Ik meld me ook weer af voor vandaag. Ga lekker in bedje liggen. Fijne avond en voor straks weltrusten gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Das mooi suikertje...trusten terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Ook voor tatum...trusten En eigenlijk voor ieder die er aan toe is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Men gaat vroeg slapen hier amai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Ik niet hoor...ga ff een film kijken...niet dat ik dat leuk vind. Maar ja..ben niet alleen op de wereld..dus voor man maar gezellig meedoen. Zijn ergere dingen..toch..3,5 uur stilzitten pff Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 oh daar heb ik ook het geduld niet voor Huttula. Wat spoken jullie eigenlijk uit zo 's avonds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 T.v. kijken toastjes eten, knuffelen met m'n hondjes veel cola drinken, haar pulleken, nagels knippen, baard en neusharen eruit trekken. enz. Ja ik heb heb het s'avonds erg druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 hihi Bolletje, Gekkerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Dan heb jij het ook nog druk Sowhat, maar dan kan je ook des te meer genieten van de vakantie. Ga je vannacht al weg of morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Wat heerlijk Sowhat, tien dagen vakantie! ! Ik wens je veel plezier en relaxte momenten! Ik weet niet waar je heen gaat, hopelijk mooi weer en ook wat bezienswaardigheden???. Veel plezier!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Zucht...dat klinkt heerlijk!!! Relaxen dus. Geniet ervan, je verdient het!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 fijne vakantie Sowhat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 slaap lekker frummers tot morgen aan de brunch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Tot morgen aan de brunch! Ben ook erg moe, veel visite gehad, allemaal mee-eten, nu de rommel opruimen. Maar het was fijn.... Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Hormonen Ag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Trustte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 3 uur tv kijken zit erop...nu het echte leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Iedereen binnen...kan het lichtje uit...truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 klaarwakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden