huttula Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dus ja zo wit was het niet ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 ja dat weet ik ook nog van mijn christelijke, gereformeerde opvoeding, maar waarom witte donderdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Nu al aan de drop akelei? Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Toch wel witte drop hoop ik Akelei Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 hanneke weet vast wel antwoord. ben hyper omdat ik zo ggz weer krijg, ben zo weg hier hoor. Maak me wel zorgen om Agnieta... Sterkte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 He suikertje..alle kruisbeelden worden die dag bedekt met een wit kleed. Vandaar witte donderdag De voeten werden ook gewassen...zal wel iets met schoon te maken hebben Vlekkeloos wit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Succes suikertje...nog even en dan is de grootste spanning er weer af. En nu ik ook afsluiten en op naar ziekenhuis voor allergietesten Loop niet voor niks met een epipen rond..ook wel handig om te weten waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Hoe is het met de koorts Agnietha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Bel net dokter op, ze hadden gezegd me elke week medicatie te brengen. Eerste vraag die assistente stelt is: Heb u ook al wat op, Nou ja, sorry, maar dan klap ik dicht, nee dus, maar vraag overdonderd me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Ik ben even weg, mens van ggz komt zo, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 goeiemorgen frummers. ook een lange lege dag hier. het voorwerk voor de belastingman is zo goed als klaar. ik kan perfectionistisch nog meer doen of een dagje extra naar de sauna. ben er nog niet uit want zaterdag is mijn geplande opgietdag daar. de hebberd in mij zegt, 2 is ook niet verkeerd maar die onmatigheid zelfs met de sauna is ook niet echt gezond natuurlijk. Dus verstand of gevoel? wat een luxe probleem he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 ik heb net mn tas al gepakt Jopie, ik kan daar nadenken, schrijven in gedachten dingen voorbereiden en uitfilteren en het is nooit een verloren dag zo zaterdag kan ik dan altijd nog annuleren thnx voor het meedenken ik ben naar de trein. Aniegta en Suikertje samen de 22e?? (ff koppelen nog hihi) zet m op frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dagpact:SuikertjeBlondie6173 MijnGerrit Agnieta Ietjefietje RUNNER Een hele goede dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dagpact: Suikertje Blondie6173 MijnGerrit Agnieta Ietjefietje RUNNER Tine Een hele goede dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Hoi, Slechte oefening achter de rug, misschien eerst 2 stappen achteruit en dan 3 stappen voorwaarts. Klamp ik me maar aan vast. Veel succes iedereen. Ik ga niks doen eerst. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Suikertje goed naar jezelf luisteren hé? Rustig aan dan breekt het lijntje niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Elke oefening is een stap naar succes..ook al is deze minder Suikertje alias toppertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Goedemiddag allen!!! Weer terug van vakantie Alcatraz!!! Blij hier weer te kunnen schrijven! Net terug van tandarts, ook een nerveus momentje voor mij... nu als beloning een heerlijke kop koffie, maar dan wel cafeïnevrij, anders word ik nog nerveuzer..... Ietje, sporten helpt, of in ieder geval iets van lichamelijke inspanning. Desnoods ramen lappen, ga je ook weer helder van zien ikke dan, verleden week zag ik mist, maar nee, gewoon eens mijn ramen lappen. Knapte ik ook van op!! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Suiker, je bent goed bezig! Leren lopen deden we ook niet in één keer... gun jezelf de tijd ervoor. Ook ik kamp met fobieën, maar door toch elke keer de confrontatie aan te gaan, gaat het al een stuk beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Pasen?? Hartstikke leuk! Ik ga een heerlijke brunch maken voor husband en alle kinderen. Kan ik me nu al op verheugen. Paaseieren verstoppen doe ik niet meer, hopelijk als er kleinkinderen komen wel weer. Ik verstopte altijd rond ons huis. In de herfst kwam ik ze nog tegen...elk eitje verpakt in een plastic zakje..ach ja...nostalgie...jongste zoon is vandaag 23 geworden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dank je wel Agnieta!!!!!!!!!!!!!! Veel met jou gebeurd, las ik, wat een turbulente tijden maak jij toch mee! Maar wat GOED, je houdt je staande!! Dat verdient een bloemetje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Mooi..even pas op de plaats, dat is goed!! En je hebt inderdaad recht om trots op jezelf te zijn, hoor, je angsten trotseren is niet niks. Wat ik zelf heb gemerkt (bij mezelf dan he) is dat drank mijn angsten uitvergrootte. Niet drinken zorgt in die zin ook voor veel meer rust. Ook ik maak pas op de plaats, merkte de laatste tijd dat ik weer erg gestrest raakte door allerhande beslommeringen. Nu studie op een laag pitje, tenslotte is dat een hobby en HOEFT niet, kinderen veel meer laten doen in huis, tenslotte zijn ze volwassen en minder doen op mijn werk, ik liep mezelf voorbij en daar heeft uiteindelijk niemand wat aan. Wel even wennen voor mijn collega's op het werk, maar ik heb ze duidelijk uitgelegd dat ik niet meer van plan ben om nog OOIT overspannen te raken door mijn werk. Ze zaten me wat glazig aan te kijken, maar uiteindelijk kwam de een na de ander schoorvoetend naar voren, dat de werkdruk hen ook vaak te veel wordt. Daar gaan we nu over praten dus. Nu maar hopen dat het ook wat uithaalt....tja, uiteindelijk zullen we zelf de grenzen moeten aangeven. Ik hoef van mezelf niet langer een alleskunner te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dagpact:SuikertjeBlondie6173MijnGerritAgnietaIetjefietjeRUNNERTine Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Oh, ik had dezelfde gedachte plus aktie.. nu sta je er twee keer op Wijfie, hahaha!!! Succes met een eventuele nieuwe laptop.... wel balen dit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Zo weer terug uit ziekenhuis van allergie test Berkepollen.appels peren.kersen hazelnoten Kat.konijn Noten Kippenei Vis Garnalen Nikkel Kortom ik ben een heel gevoelig typje...maar dat wist ik al Dus ik blijf gewoon mijn leven lang pillen slikken en met die epipen rondlopen...geeft niet ik weet nu waarom Heb nu een verklaring waarom ik er zo verrot uit kan zien .want zo zag ik er met drank op ook altijd uit. Dat heb ik toch echt achter me gelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden