Spring naar bijdragen

zondag 13 april 2014


eline

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allen,

 

Kort draadje nog,

Net klaar met werken.

Ik heb ze weer verdiend dit weekeinde :)

 

Wijfie,

Ik heb ook boodschappen gedaan net uit mijn werk.

reuze gemakkelijk.

Houd je het nog droog?

 

Voor mij dag 7 vandaag,

Snel de andere kant op gekeken toen ik langs de wijn liep.

Dat is toch een aparte hoek, dus is gemakkelijk te mijden.

Want zo'n zondagmiddag is ook een trigger hoor.

Heb toch wel regelmatig even snel een flesje op zondagmiddag in m'n karretje gegooid.

Maandag ,meestal maar een halve dag werken, dus dan is het niet zo erg om een beetje gaar te zijn :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Rapilos, op naar de 8e! 

Hier was mijn favoriete gangpad altijd die met drank en oosters eten/pasta...pad kan ik niet ontlopen maar t kost me ook geen moeite. 

Zondag was hier ook altijd een trigger. Net als zaterdag en vrijdag. Of ik wilde het gezellig maken als ik niet alleen thuis was of ik wilde het vieren dat ik lekker alleen thuis was...kon er altijd wel een reden voor verzinnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal. Ik ben kapot zeg. 43 ritten gehad waarbij we bij ééntje 5 km. hebben moeten lopen langs de Z. Willemsvaart. althans ik, maatje bleef in de auto zitten. Over een hobbelpaadje lopen, en dat allemaal voor een dooie eend die ook nog in het water lag. Ik kon hem bijna niet vinden dus weer terug. Kwam de vrouw aanzetten die hem had zien liggen dus weer dat roteind lopen. Als je net als vannacht niet goed slaapt omdat je eng droomde dus al wat moe de ambulance instapte en dan nog zoveel ritten dan heb je het wel gehad. Plof neer op de bank en als ik in slaap val geef ik er ook nog helemaal niets om ook niet.

O ja wat wel fijn was, we moesten een volwassen steenuiltje ophalen die helemaal verkleumd en uitgehongerd was. Die heb ik lekker onder m'n  shirt gestopt en daar kwam gelukkig weer wat leven in. Heerlijk gevoel was dat. Daar doe je het toch voor hé, dat fijne gevoel als je zo'n diertje kan redden. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is leven na de drank, is jouw onderschrift. Alleen moet je dat zelf oppakken.

 

Ik ben mezelf al de hele dag moed aan het inspreken, hihi. Plaatst zich nu naar anderen over. Misschien miste ik een job als prediker. Zo een tje die zit te blazen en niks doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook weer droog slapen...zou soms wat meer willen reageren, want jongens wat is het fijn om hier rond te struinen en te weten dat je niet alleen worstelt...dat er frummers zijn bij wie het al jaren goed gaat en frummers bij wie het ff wat meer moeite kost...het helpt me allemaal.

Maar mijn tijd is op!

 

Succes allemaal de komende week!

En slaap ze..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...