Yvonne Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Laat de dag maar beginnen..... 10 april 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Morgu Agnieta. Hoe ist ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Geen koppen koffie dan maar laten kletteren voorlopig he Agnieta/ Maar ik kan me best voorstellen dat er van alles constant door je heen raast. Het is ook niet niks wat er gebeurt. Ik zou het liefst een flinke portie rust jouw kant opblazen, maar dat gaat helaas niet. En verder is een portie tranen ook eigenlijk helemaal niet zo erg toch? Soms kan het opluchten. (Hoewel ik er altijd een enorme koppijn aan overhou ) En met mij gaat het gewoon zijn gangetjes weer hoor Agnieta. Alleen gisteren voor mijn doen veel en veel te laat naar bed gegaan, dus nu nog niet helemaal wakker. en ik zie ook net dat ik nu echt moet gaan haasten, hihi... Jij sterkte in deze dagen.... er gaat gewoon weer een tijd komen dat je je weer een heel stuk sterker zult voelen. Echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 En nu dus inderdaad als een haas de pc afsluiten en richting werk. Luitjes, Later..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Goedemorgen allen Yvonne, goede werkdag gewenst. Agnieta, ik wens je heel veel sterkte. Hoop dat je de kracht en rust hebt om met deze vervelende zaken om te gaan. Ik meld me vandaag nog wel, eerst andere dingen doen nu. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 De vaste ochtendopstelling: Dagpact; Agnieta MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Goedemorgen iedereen, Heb een goede dag! Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Goeie morgen kanjers. Aggie sterkte in deze moeilijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 (bewerkt) Goedemorgen! Heel veel sterkte Agnieta! En alle anderen die dat nodig hebben. Hier schijnt de zon en fluiten de vogeltjes. Ik ben een beetje duf: had gisteren toen ik thuis kwam na een hele lange dag echt behoefte om me te ontspannen. Heb eerst een alcoholvrij biertje genomen, dat best lekker was, en daarna een blowtje gerookt. Het is goed bevallen, maar vind het nu toch wel dom van me omdat ik er zo gevoelig voor ben: als ik er 1 neem, heb ik gelijk weer een paar dagen trek daarna en ik wil niet weer zo afhankelijk zijn ervan! Nou ja, zelfde verhaal als met drank dus. Mijn zoon (13) had gister een huilbui (echt schokken en hard ademen erbij; ik dacht dat hij bijna ging hyperventileren), maakte zich zorgen over van alles: keuzes maken in het leven en wat dan als hij 'verkeerde' keuzes maakt, te druk met school, geen tijd voor dingen die hij écht wil doen etc etc etc. Arme jongen. Maar ja... dat hoort er soms ook bij in het leven. Heb hem getroost en geprobeerd hem op zijn gemak te stellen. Dagpact: Agnieta MijnGerrit RUNNER 10 april 2014 bewerkt door RUNNER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Runner is het dan niet beter dat je niet gaat blowen? Zeker als je het er moeilijk mee krijgt? De kans zit er namelijk in dat je op een gegeven moment balorig wordt en de brui eraan geeft. Het lijntje is dan erg dun, en je beland veel sneller aan de andere kant dan wanneer je niet zou blowen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 goeiemorgen frummers. wat kunnen de mannen in je leven je bezig houden he Agnieta. Hoop dat het bad je wat heeft omhuld met warmte en troost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Goedemorgen lady jane en bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Hey goeie morgen Sugar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Goedemorgen akelei, hoe gaat het? Ik heb hier alles al klaar staan om woonkamer aan kant te maken, nu nog beginnen, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 ik heb hetzelfde met de belastingen van 2012 Suikertje nu nog beginnen, snik snik als ik vanavond, of eerder erg sjaggie ben, mea culpa alvast laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Succes lady jane, als je die van 2013 er gelijk bij doet, ben je er eerst van af. Gelukkig hoef ik het niet te doen, maar heb met je te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Ik ga nu echt wat doen, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 wie het eerste klaar is Suiker? pffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Wow net wakker..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Dit lijkt op een griepje..... ga maar weer naar bed....ijskoud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 (bewerkt) Keuzes maken. Ook vandaag. Dagpact: Agnieta MijnGerrit RUNNER Tatum 10 april 2014 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Je hebt gelijk hoor, Bolletje. Ik weet het, maar toch doe ik het (gelukkig al minder) ook al wil ik stoppen/ het niet doen. Het is net als met drank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Beterschap, Eline!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 beterschap eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden