Spring naar bijdragen

Donderdag 10 april 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Geen koppen koffie dan maar laten kletteren voorlopig he Agnieta/  :blush:

Maar ik kan me best voorstellen dat er van alles constant door je heen raast. 

Het is ook niet niks wat er gebeurt. 

Ik zou het liefst een flinke portie rust jouw kant opblazen, maar dat gaat helaas niet. 

En verder is een portie tranen ook eigenlijk helemaal niet zo erg toch? 

Soms kan het opluchten. 

(Hoewel ik er altijd een enorme koppijn aan overhou :face-icon-small-shocked: )

En met mij gaat het gewoon zijn gangetjes weer hoor Agnieta. 

Alleen gisteren voor mijn doen veel en veel te laat naar bed gegaan, dus nu nog niet helemaal wakker. 

en ik zie ook net dat ik nu echt moet gaan haasten, hihi... 

Jij sterkte in deze dagen.... er gaat gewoon weer een tijd komen dat je je weer een heel stuk sterker zult voelen. 

Echt  :rose:  :rose:  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Heel veel sterkte Agnieta! En alle anderen die dat nodig hebben.

Hier schijnt de zon en fluiten de vogeltjes. Ik ben een beetje duf: had gisteren toen ik thuis kwam na een hele lange dag echt behoefte om me

te ontspannen. Heb eerst een alcoholvrij biertje genomen, dat best lekker was, en daarna een blowtje gerookt.

Het is goed bevallen, maar vind het nu toch wel dom van me omdat ik er zo gevoelig voor ben: als ik er 1 neem, heb ik gelijk weer een paar dagen trek

daarna en ik wil niet weer zo afhankelijk zijn ervan! Nou ja, zelfde verhaal als met drank dus.

Mijn zoon (13) had gister een huilbui (echt schokken en hard ademen erbij; ik dacht dat hij bijna ging hyperventileren), maakte zich zorgen over van alles:

keuzes maken in het leven en wat dan als hij 'verkeerde' keuzes maakt, te druk met school, geen tijd voor dingen die hij écht wil doen etc etc etc.

Arme jongen. Maar ja... dat hoort er soms ook bij in het leven. Heb hem getroost en geprobeerd hem op zijn gemak te stellen.

Dagpact:

Agnieta

MijnGerrit

RUNNER

bewerkt door RUNNER
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Runner is het dan niet beter dat je niet gaat blowen? Zeker als je het er moeilijk mee krijgt? De kans zit er namelijk in dat je op een gegeven moment balorig

wordt en de brui eraan geeft. Het lijntje is dan erg dun, en je beland veel sneller aan de andere kant dan wanneer je niet zou blowen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...