eline Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Och Suikertje toch.......vandaag goed wakker hoop ik.... En ja Aicha ik zou ook mn handen wel bij jouw uit de mouwen willen steken, maar ik woon in Groningen.... Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Morgu Gerrit. Echt moeilijk dan Eline als een dag aan het begin al als verveling aanvoelt. Ben bang dat ik je geen raad kan geven daarin. Ik heb niet het gevoel dat ik me ooit zou hoeven te vervelen. Heb nog een gigabak met ouderwetse foto's die in boeken zouden moeten, duizenden foto's kriskras door elkaar op de harde schijf die eens geschift moeten, tig boeken die ik zou willen lezen, schildersbenodigdheden om eens creatief uit mijn dak te gaan, plekjes in huis die wel een likje verf kunnen gebruiken, ik zou iedere dag een uur naar de sportschool willen, maar dan wel helemaal op mijn gemak zonder haasten, ik zou een cursus fotografie willen volgen en daarmee aan de gang, ik zou veel meer tijd willen steken in het tuinieren, ik zou graag vrijwilligerswerk willen doen voor (demente) bejaarden, ik zou zo graag vrijwilligerswerk willen doen in een asiel en/of voor adoptie-instanties van huisdieren.... En ik zou ook veel vaker lekker in de tuin willen zitten met een bakje cappuchino, een boek en een bankje voor onder mijn voeten... Maar ik heb mijn baan en mijn huishouden, en dan blijft er niet zo heel veel tijd en energie over voor allerlei andere dingen. Das een keuze. Voor een deel een vrije keuze, voor een deel omdat er brood op de plank moet komen. De hoeveel brood is natuurlijk weer wel mijn eigen keuze En het is absoluut niet dat ik niet tevreden ben met het leventje dat ik leid. Maar vervelen.... ik geloof niet dat ik dat gevoel ooit gehad heb. Eline, ik hoop dat je toch redelijk snel je weer zo lekker in je vel voelt steken dat je van alles tegenkomt wat je op- en aan wilt pakken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Inmiddels hangt er een was in het zonnetje te wapperen hier. Ik nog even verder aan de slag zodat de boel klaar is als ik straks aan mijn avonddienst begin. Luitjes, Ik heb koffie en thee in de warmhoudkannen gegoten... Het is trouwens wel verrekte koud buiten ondanks dat zonnetje.... Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Sta nog steeds niet op dagpact bolletje... Moet aantal keren per dag met hondje uit en dat lukt anders nu niet. genoeg geprobeerd zonder laatste tijd, maar was een hel. Vanaf maandag met iemand samen oefenen om er weer uit te komen. Hoe gaat het met je schuur. Zitten de planken er al aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goedemorgen beste mensen, Ziet er weer stralend uit buiten. Ik heb ook nog genoeg te doen straks, Strijken, 2 kaarten versturen, w.c. schoonmaken, stofzuigen, eten klaar maken voor werk vanmiddag/vanavond En nog veel meer, maar daar heb ik geen tijd meer voor. Oh ja, straks even mee doen, met de ochtendgym, en geheugentrainer. Nou Yvonne, jij mag wel 200 worden, wil je alles doen, wat je nog wilt doen , Eline, Misschien hebben we je wat ideetjes gegeven om te doen?! Aicha, Sterkte met je schouder! Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Nou dan hoop ik dat het je gaat lukken Sugar. Altijd prettig op samen met iemand te oefenen De planken zitten al tegen de muur dus kan ik daar al dingen op zetten. Vandaag proberen om een plank op te hangen voor het gereedschap, dus ga ik gauw boodschappen doen en dan aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Succes vandaag bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 goeiemorgen frummers ik mag weer te fietsen met maatje en daarom schijnt de zon hier al weer volop :sun: wat een bofkonten zijn we toch he Morgen een intake voor dry needling Gerrit! Ik hoop daar baat bij tehebben en heb inmiddels meer goede berichten erover gehoord. fijne dag allemaal en Aich houd je taai he Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Rapilos en Eline, ik raak steeds in de war met jullie avatars. Dat is toch ook toevallig dat jullie beiden de zelfde hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Rapilos en Eline, ik raak steeds in de war met jullie avatars. Dat is toch ook toevallig dat jullie beiden de zelfde hebben Vind ik ook lastig Aicha, Dylan, heeft ons met de avatars geholpen, Eline, zal dezelfde mooi gevonden hebben! Kan het zelf helaas niet veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Lastig Ietje, dat je zo slecht in slaap komt. Hoe lang drink je nu al niets meer? Misschien gaat het toch weer over, als je lichaam weer meer in balans is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Hoi letjefietje, vervelend dat je zo slecht slaapt, maar wel herkenbaar voor me als ik stopte met drinken. Gaat meestal na tijdje wel over. Anders misschien even naar huisarts voor kortdurende slaapmedicatie, al wil ik niemand aan de medicijnen praten hoor. Succes en sterkte en wees er trots op dat je niet drinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goedemorgen Sowhat en Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 goedemorgen..middag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goedemorgen, Alles goed hier. Heb een mooie dag. Voor mij in ieder geval nuchter. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 vrouwen en techniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Had ik laatst met mobiel Ik kon hun wel horen maar zij mij niet. Heb hem ook op de keihard op de grond gekwakt..nog niet kapot en probleem niet opgelost Maar een nieuwe gekocht..is zo lastig bellen als niemand je hoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 jeetje heeft het forum eruit gelegen vanmiddag?Het is wel prachtig weer, maar helemaal niemand hier? Ga ik de kip maar weer even omkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 En ik ga aardappeltjes koken met witlof uit de oven... En vlees voor de mannen, maar aan mij niet besteed. Wonderlijk verhaal van dat mobieltje, Agnieta, hahaha! Maar fijn dat ie het weer doet!! Morgen lekker een dagje vrij en dan met een vriendin heerlijk lunchen bij La ecalP. Aansluitend kleren kopen, dringend nodig hier! Net als naar de kapper gaan... ik kan er de tijd maar niet voor vinden, maar echt nodig nu, lijk ma Flodder wel, alleen die sigaar ontbreekt nog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Eet smakelijk Nancy. Kwartje viel bij mij beetje laat mbt naam restaurant, ben blond he, hoewel geen vrouw. Heel veel plezier morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Heb je wel bonnen nance?Ik spaar ze altijd voor volleyvriendinnen en af en toe ga ik ze mee opmaken ook. veel plezier meis, je hebt het verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 (bewerkt) Maas mannen kunnen ook blond zijn hoor Sugar, kijk maar naar Geert Wilders. 9 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Nooit van die man gehoord en wil ik graag zo laten. Alles een beetje kunnen doen vandaag bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Ik kan het lampje hier in de kamer voor het eerst sinds een lange tijd weer aan doen. Laatste tijd lag ik al. Regenachtig hier, dus vroeg donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Niet helemaal Sugar maar morgen weer een dag zullen we maar zeggen. En hoe is het verder met jou gegaan vandaag. Nog moe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden