Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Een voorbeeld. Ooit kreeg ik van een kapster de vraag "Doet Amerika ook mee met de euro?" Ik vond dat op z'n minst een rare vraag, die wijst op gebrek aan kennis die ik van een kleine zelfstandige verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Erkennen allen de schoonheid van het schone, dan ook het lelijke Over het algemeen zijn het maar (over-levings)trucjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Hahahaha!!!! Soms effe Duurt meestal niet lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Als het vandaag kalmaandaag was Is het morgen dansdag En dan alweer wensdag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) Positief denken ook over jezelf is niet iedereen gegeven. Soms is het genetisch bepaald maar de meeste tijd heeft het toch te maken met somber denken. Bij mijzelf merk ik heel duidelijk dat, als ik somber denk en ik probeer daar niet mee te stoppen ik hoe langer hoe meer weg zak. Gelukkig gebeurd dit maar zelden. Soms kan ik best kwaad zijn op iemand maar durf dat niet te zeggen. Ik weet geheid dat ik dan in een dip schiet omdat die kwaadheid toch ergens moet blijven dus wat doet de Bolle? Die gaat zichzelf pijnigen door somber te worden. De kwaadheid naar een ander wordt terug geworpen naar mijzelf door mezelf te pijnigen met een dip. En verder probeer ik iedereen te accepteren zoals die is. Merk dat ik mezelf dan ook veel makkelijker accepteer. 7 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Is toch grappig! Ik ben ook van het naïeve soort dat dit soort dingen kan vragen. Ik lach dan gewoon heel hard mee met de rest. Je leert er altijd van en.... Je hebt thuis weer wat te vertellen waar iedereen er dan nog een keer om kan lachen Monster en Jen reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Het gaat hier wel heel snel! Ik loop achter ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 ik heb speciaal voor adb een qwerty gevraagd op het werkt. Tikt sneller maar wel zonder tremaas en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Bol, ik herken bij mezelf nog steeds niet het verschil tussen boos en gekwetst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik meld me droog af. Welterusten allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik denk Jen dat boosheid bijna altijd naar anderen gericht is en gekwetst zijn meer naar jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Schuilt achter kwaadheid geen (onverwerkt) verdriet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Of frustratie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ja, dan ben ik zelden boos en vaak gekwetst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Hee Ludwig! Das toevallig Ik dacht toevallig net aan je vandaag Hoe is u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) Dat hoor je inderdaad heel vaak Mai. Eerst komt er kwaadheid en daarna verdriet. Misschien is kwaadheid dan een vlucht om het verdriet niet te hoeven voelen. Maar Jen als je vaak gekwetst bent, wordt je daar dan niet boos om naar diegene die jou kwetst? En als je zelden boos wordt, misschien druk je die boosheid wel weg. En ben je daarom vaak in een sombere bui. De kwaadheid keert zich naar jezelf toe. 7 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Hoi Marjo, Dacht je echt aan mij, heel echt. Als het in positieve zin is, is dat mooi. Het gaat rustig Marjo. Z'n gangetje. Ik hoop dat jij ook redelijk gaat. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik ga afsluiten mensen het is al veel te laat. Trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Voor Bolletje ook een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Heel echt hoe anders? En positief Fijn te horen Je gangetje Hier ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ja zo bedoel ik het Bol. Kwaadheid die eigenlijk naar mij gericht is. Naar een ander gericht maak ik zelden mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Terusten Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Marjo, ik weet dat het heel echt was hoor. Hou vast je gangetje Marjo. Doe ik ook. Nu Woef even uit. Het is nu droog. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 welterusten frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Dag huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden