Asje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Af en toe is het nog moeilijk. Met name bij etentjes, feestjes, e.d. Ik heb wel gemerkt dat eigenlijk het afslaan vh eerste glas moeilijk is. Daarna niet meer. Daarna geniet ik van het nuchter zijn, het goed slapen én geen katers de volgende dag. Mijn extra tijd gebruik ik om te relaxen, boeken te lezen, met de honden te wandelen, in bad te liggen, e.d. Heerlijk............... Mijn Gerrit, hoelang sta jij al droog? Zie je antwoord vanavond laat wel; mijn man wil een film kijken en wil dat ik stop met tikken op mijn iPad........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ik mag het dan zelf niet meer moeilijk vinden, de omgeving heeft wel een minder makkelijk te bewerken persoontje terug gekregen in hun leven. Eentje die geen boter meer op het hoofd heeft en dus nu wel in de zon durft te lopen. De omgeving wil welde wel dat ik veranderde, maar ongewild verandert hun leven toch ook een beetje. Is dit herkenbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Meld me droog af! Maar wat een 'vreselijke' dag weer, het vliegt me steeds meer naar de keel! Da's niet goed! Heb zo weinig energie en eigenlijk zoveel nodig voor mijn kinderen. Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ik wil het nog niet loslaten Al voelt het alsof de tijd dringt Wat natuurlijk larie is Er zit me niets op de huid Eerst weer vrede vinden vertrouwen op de rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 met die chinees bedoel je? ja lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Wijfie dat went Op een gegeven moment ben je zo gewoon alleen te gaan Dat samen zijn moet wennen, en hoe prettig dat ook kan zijn Het is een ultieme leerschool Ik kan heel goed alleen zijn Maar een mens is er niet op gemaakt om altijd alleen te zijn Dus je komt altijd weer in beweging Zo gaat dat bij mij althans Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Jaha Ger. en zo goedkoop hé. Ik kan voor e18,-- 9 keer een cjinees consumeren, wat wil ik nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Goeienavond allemaal. Onlangs las ik, in een boek van Anna Enquist, dat je als het gras moet zijn. Buigen. Ze kunnen over je heen lopen maar je komt toch weer overeind. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 als bamboe in de wind was het hier toch? ik meen van Ludwig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Anna Enquist gebruikte gras als beeld... Die bamboe ken ik dan weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 nou, halverwege een film op Canvas kregen we hier storing zeg storing klaar inmiddles maar film dus ook. Ik ga maar via VIOOZ een film kijken Like father like son slaap lekker voor later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Mijn manneke heeft ooit voor mij een paar regels geschreven. Als de wind het gras beweegt, beweegt zij mee. Maar een storm weerstaat zij. De werkelijk sterke vrouw. Mooi hé? Ik heb het ingelijst en hangt nu in mijn slaapkamer. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ja dat is mooi Bolletje. Toch een soort van sterkheid die we met vrouwen associeren en niet met mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 hoe liep het af Ietje?(per pb dan maar) shoot, ik krijg mijn viooz ook al niet aan de gang not my lucky day today Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 mooi Bollewops hij had wel mensenkennis die kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ja dat klopt Jane hij had een hoop mensenkennis die Kabouter van mij. Maar dat komt ook omdat ie iedere nacht mensen ging zitten observeren i.p.v. opruimen. Want daar zijn Kaboutertjes eigenlijk toch voor? Nou hij niet hoor, daar was ie veel te lui voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 ik heb m hier ook nooit gezien Bol. Ned. 2 herkansing truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ik heb alweer een avond overleefd met drinkende mensen om me heen. Petje af voor mezelf, en voor jullie natuurlijk ook!! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 "Het" is nooit echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ik wilde al afsluiten maar dacht "wat ben ik toch vergeten", en na een tijdje denken wist ik het weer. Jopske even wachten ja.....ja.... hier komt ie weer vanghuuuuuuu :lips: Trusten kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst 5 april 2014 Een Kus! Voor het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden